Табиғатты қорғау. Өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің себептері — Ашық сабақтар

0

 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

 

Сәлемдесу, түгелдеу, оқу-құралдарын тексеру, көңіл-күйлеріне назар аудару. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату. «Жылы лебіз»

 

1.Ой қозғау

 

— Адамды құтқару дегенімізді қалай түсінеміз?

 

Неліктен олай ойлайсың?

 

— Экологиялық проблема қалай  туындайды?

 

— Республикамыздың басты пробелмары қандай? т.б

 

Оқушылыардың дұрыс жауабын мадақтау.

 

Жасыл талдың макетін астында жасырылған суреттер (Арал теңізі, Байқоныр ғарыш аймағы Уран өндіруі) арқылы сынып оқушылары топқа топтастырылады және жаңа тақырыптың оқу мақсатымен таныстырылады

 

— Жасыл ағаштың тамырында жасырылған қандай суреттер?

 

— Бұл суреттерде не бейнеленген?  т.б

 

«Кинометафора» әдісі

 

Жаңа бөлім болғандықтан оқушыларға мәлімет беру үшін жалпы табиғаттың ластануы жайлы видео материалдар көрсетемін.

 

Кері байланыс:

 

1. Бейне таспадан не байқадық? Қандай әсер алдық?

 

2. Адамның табиғатқа тигизетін әсері қандай? т.б сұрақтар қойылады.

 

Топтық жұмыс.Видео материалдағы мәліметтерді пайдаланып және берірген мәтінді оқып «Фишбоун» немесе «Балық қаңқасы» әдісі бойынша

 

Жүзеге асыру қадамдары:

 

1-қадам: Мәтінді әр оқушыға жеке оқу.

 

2-қадам: Оқу үрдісінде қаңқаның басына мәтін қарастырылатын проблема белгіленеді.

 

3-қадам: Жоғарғы «қосымша бұтақтарында» проблеманың себебі белгіленеді, төменгі «сүйекшелерінде» оқу барысында салдары  нақтылайтын дәйектер жазылады.

 

4-қадам: Балықтың «құйрығына» қорытынды жазылады.

 

5-қадам: Жұпта, топта жұмысты талқылау.

 

1-тапсырма:

 

1-топ: Арал теңізі

 

2-топ: Байқоныр ғарыш аймағы

 

3-топ: Уран өндірісі

 

                Дискриптор. Білім алушы:

 

1. Экологиялық мәселенің себебін анықтайды;.

 

2. Экологиялық мәселенің салдарын сипаттайды;

 

3. Экологиялық мәселенің шешу жолдарын ұсынады;

 

Кері байланыс орнату. ПМҰ диаграммасы

 

Оқушылар бір- бірін  тыңдай отырып + жақсы жақтарын, — теріс жақтарын, ұсыныстарын жазып, айтады

 

Тапсырма 2. (Жұптық жұмыс)

 

Кескін картадан Республикамыздың экологиялық аймақтарды анықтайды.

 

  https://im0-tub-kz.yandex.net/i?id=6aadd64a31d3626675390c836491afec-l&n=13

 

Бағалау: өзара бағалау — дайын үлгі жауап арқылы

 

Сәргіту сәті. (көгалдандыру)

 

Тапсырма 3. ҰСМҚ«ПОПС» әдісі бойынша

 

Бірінші сөйлем-Менің ойымша,экологиялық мәселенің себебі…

 

Екінші сөйлем-себебі, бұл экологиылқ мәселе мені ерекше толғандырады…

 

Үшінші сөйлем-оны мен мына фактілермен  дәлелдей аламын…

 

Төртінші сөйлем-осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…

 

 

Бағалау критерилері:

 

 

Дескриптор оқушылар

 

 

өз аймағының экологиялық мәселелерін атайды;

 

 

аталған экологиялық мәселелердің себептерін анықтайды.

 

 

Жергілікті экологиялық мәселенің бірін анықтап.

 

 

Экологиялық мәселелердің топтарын анықайды.

 

 

Экологиялық мәселенің себептерін сипаттайды.

 

 

Экологиялық мәселенің шешу жолын айтады.

 

 

 

Рефлексия: «Бағалау ағашы»

 

 

Үйге тапсырма: Қосымша мәліметтерді пайдаланып туған жердің табиғатын сақтау мақсатында адамзат баласына қандай білім, мәденмет керек екенін жазып келіу.

 

http://www.bilim-all.kz/


Тегтер:ашық сабақАшық сабақтарбаяндамаденсаулықЖоспармақал-мәтелМақалалармотивациянақыл сөздерПайдалы мәліметтерсабақ жоспарларСалт дәстүрсертификат алуСуреттер сөйлейдісценарийлертабиғатты қорғаутабиғатты қорғау ашық сабақ балабақшадатабиғатты қорғау ашық сабақ бастауыш сыныптабиғатты қорғау ашық сабақтартабиғатты қорғау ашық тәрбие сағатытабиғатты қорғау диалогтабиғатты қорғау және тұрақты дамутабиғатты қорғау заңдылықтарытабиғатты қорғау заңытабиғатты қорғау комитеті құрылған жылтабиғатты қорғау парызымыз ашық сабақтабиғатты қорғау сабақ жоспарытабиғатты қорғау слайдтабиғатты қорғау туралы мақал мәтелдертабиғатты қорғаудың тиімді шараларытарихтәрбие жұмыстарыфакультативтік жоспарларЭнциклопедияэссеқазақша ертегілерқазақша өлеңдерқызықты деректерҰстаздар арналған порталы