Табиғатқа саяхат.Ж дыбысы мен әрпі

0
Пән: Сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5-бөлім.Саяхат

Күні:

Сынып: 1-сынып

Мектеп: Бұрған ауылындағы «Мектеп-бөбекжай» кешені КМҚКМұғалімнің аты-жөні: Масимханова Н.А.

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру1.3.8.1 Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушы: ж дыбысы мен әрпін біледі,з дыбысына байланысты буындар мен сөздерді біледі. Оқушының көпшілігі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Оқушылардың кейбірі: Құрамында ж дыбысы бар сөздерді жаза алады Ойлау деңгейлері Білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийлері -Әріпті таниды, ажыратады -Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады-Берілген сөздерді оқып, буынға бөле алады-Суреттер бойынша әңгіме құрай алады Тілдік мақсат(тілдік емес пәнге) АКТ қолдану дағдылары Бейнежазба, электрондық әліппе, activinspire Пәндік лексика және терминдер Жылқы-лошадь-horse Талқылауға арналған сұрақтар: -Дыбыстар нешеге бөлінеді? дыбысы қандай дыбыс? дыбысынан келетін сөздерді айт Құндылықтарды дарыту Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. Пәнаралық байланыстар Жаратылыстану Алдыңғы білім Ж әрпінің элементтерін жаза алады. Ж әрпінен келетін сөздерді оқып, жаза алады Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Дерексөздер/Ресурстар Сабақтың басы 2-минут

2-минут

2-минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру:Қайырлы таң досымҚайырлы күн болсынЖеті күннің әр кезіСәттілікке толсынБіздің алар бағамыз,Кілең бестік болсын! Топқа бөлу:Өткен сабақты қайталау.«Ыстық орындық» әдісі арқылыСабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту «Балдырған» журналы

Суреттер

Сабақтың ортасы 3-минут

5-минут

5-минут

5-минут

2-минут

4-минут

4-минут

2-минут

2-минут

Жаңа сабақты түсіндіру:Тыңдалым.№1 Оқылым.«Тізбектей оқу» әдісі арқылыДескриптор:-Әріптерді таниды-Сөздерді буынға бөліп оқи алады№2 Тапсырма. Топтық жұмысӘріптерден сөз құрастырСергіту сәті:«Тез ойла, сөз ойла» ойыны«Өрмекшінің торы» әдісі арқылы№3 ТапсырмаСөздерге   дыбыстық талдау жасау   Көптілділік:Жылқы-лошадь-horseДескриптор:-Берілген сөздерді оқи алады-Дыбыстарды ажырата алады Дәптермен  жұмыс:   *  Ж  әрпін каллиграфиялық талаптарға сай жазуДескриптор:-Әріпті каллиграфиялық талаптарға сай жаза алады-Сөздерді дұрыс оқып, жазадыДескриптор: — суреттегі заттардың атауын айтады;— дауысты дыбыстан басталатын сөздерді белгілейді жәнесәйкес әріпті жазады;«Еркін микрофон» әдісі арқылы сабақты қорытындылау

электрондық әліппе

Жіп

Интербелсенді тақта

Оқулық, дәптерлер

Микрофон

Сабақтың соңыҚорытынды2-минут Рефлексиялық бағалау.«Гүл егу» әдісі арқылы кері байланыс Танымдық белгілер Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Сабақ барысында оқушылардың білім деңгейіне қарай саралап, әр түрлі деңгейдегі тапсырмалар беру арқылы үлгерімі төмен оқушылар оқу жетістігін сынауға мүмкіндік алады, оқуға деген ынтасы артады. Оқушы білімін бағалау критерийлеріне қарай түрлі деңгейдегі тапсырмалар бере отырып, дескриптор арқылы тексеремін. Табиғат аясында қауіпсіздік ережесін сақтауды үйрету Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқумақсаттары дұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Тапсырмаларды орындау барысында оқушыларға қолдау көрсету мақсатында мадақтау айтып, ұсыныстар білдіремін. Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?