Табиғатқа саяхат

0
Күні:Сынып: 1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту Сабақтың мақсаттары Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба ,суреттер, таныстырылым, бағдаршам суреті, стикерлер Тілдік құзыреттілік Балық-рыба, бақбақ-одуванчик-dandelion. Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут Ертеңгілік шеңберіҚол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы біртұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Шаттық шебері

Сабақтың ортасы

  • минут
  • Дескриптор:

    1. Ата мен апаның тапсырмасы

  • Суреттегі өсімдік қалай аталады?
  • Бақбақ.
  • Бақбақ сөзі қай дыбыстан басталып тұр?
  • БББ
  • Қане, бәріміз бірге қосылып дыбыстап көрейікші.
  • Кім айтады, б дыбысы қандай дыбыс?
  • Дауыссыз дыбыс,өйткені созылмайды, еркін айтылмайды.
  • Бақбақ сөзін буынға бөлейікші.Неше буын?
  • 2 буын.
  • Б дыбысы қай буында кездеседі.
  • 2. Қоянның тапсырмасыСлайд арқылы Б дыбысымен танысады.Жұмбақ шешу. 1-топ: Қанаты бар ұшпайды, Жұрт айламен ұстайды. (Балық). 2-топ: Қызықтырып әркімді – ақ,Суда жүзер жылтылдапҚайсы әріптен басталған,Сол жүзгіштің атын тап? (Бақа ). 3-топ Болмайды одан жұрт абай Суық жақта болатын Ірі жуас жануар Мүйіздері бұтадай. (бұғы)

    сурет

    Тыңдалым

    АКТ

    Сергіту сәті1 минут Сергіту сәтіне арналған жинақ Аяқталуы10 минут

    Дескриптор

    3. Аюдың тапсырмасыОқулықта берілген сөздерді буындап, тізбектеп оқыту.Бақбақ-одуванчик-dandelion. Балық-рыба-fish.

    Автормен таныстыру.Қайранбай Жұмабай Қожақынұлы (1948 ж.т. ) – педагог, баспагер, жазушы. Алматы облысы,Ұйғыр ауданында дүниеге келген.-Бүгін біз осы кісінің «Бор неден жасалады?» әңгімесін оқимыз. Балалар сендер білесіңдер ма? Бор неден жасалады? Ондай болса мені мұқият тындаңдар. Қасқырдың тапсырмасы. «Бор неден жасалады?» мәтінін мәнерлеп оқу.Болжау әдісіБор- түсі ақ, біркелкі ұсақ түйірлі кальций карбонатынан құралған жұмсақ шөгінді жыныс. Түлкінің тапсырмасы4-тапсырма. Топтық жұмыс.1-топ. Рольге бөлініп оқу.2-топ. Сахналық қойылым қою.3-топ. Берілген сұрақтарға жауап береді.Берілген тапсырмаларды орындайды.

    Оқулықпен жұмыс

    Сурет

    Дәптермен жұмыс

    7 минут

    Бб дыбысын жазу.Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элеметтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалауды ұйымдастыру.

    Дәптермен жұмыс

    Сабақтың соңы2 минут Қорытындылау1.Атауында «Б» дыбысы бар сөздерді қоршап сыз.2.Әрбір суреттің атауын жазып шық.Қорытынды: — Бүгін қандай дыбыспен таныстық?— Б дыбысымен.— Б дыбысы қандай дыбыс?— Б дыбысы дауыссыз дыбыс.— Неге дауыссыз дыбыс деп ойлайсыңдар?— Себебі созылмайды.

    Смайликтер

    Рефлексия «Бағдаршам » әдісі арқылы оқушыларды бағалау. Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Қиналатын оқушылардың қасына барып,сұрақтар қою, бағыт беру арқылы көмек көрсету.Жұмысты жылдам орындайтын қабілеті жоғары оқушыларға конверт сыртына сурет салуды ұсыну.

    Оқушылардың жұмыс жасау барысын бақылау жүргізіп бағалау.Комментарий беру арқылы бағалау.

    Сергіту сәтін өткізу.

    РефлексияСабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс койылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе, неліктен?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Бүгінгі оқу мақсатыма жеттім.++++