Home Білім Суықторғай әңгімесі, әдебиеттік оқу

Суықторғай әңгімесі, әдебиеттік оқу

0
200
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Тақырып: Суықторғай әңгімесі
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: Мәтінді оқиды, топта талдайды, сұрақтармен жұмыс жасайды, бір – біріне түсіндіреді, ортақ шешімге келеді, ізденеді, өзін – өзі бағалауға үйренеді, мәтіннің өмірмен байланыстылығын дәлелдейді, мәтіндегідей оқиғаға тап болғанда не істеу керектігін біледі, құстардың қыстағы тіршілігімен танысады, әңгіменің негізгі түйінін ашуға жағдай жасай отырып, өз бетінше шығармашылықпен жұмыс жасауға үйренеді, байланыстырып сөйлеуін, ойлауын дамытады.

Басталуы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1. 1. Ынтымақтастық орта қалыптастыру. «Жылулық шеңберіне» шақыру.
1. 2. Топқа бөлу. «Құстар», «Жануарлар» суреттері бойынша

Ортасы
2. Үй тапсырмасын тексеру.
«Тікелей радиоэфир» әдісі.
Жүргізуші, синоптик, дәрігер, ақын, суретші, кейіпкер сөздері жазылған қағаздардан жеребий тастау./7 – 10 мин/
3. Жаңа сабақты меңгерту.
3. 1. Тақырыбын ашу. Аудиожазба тыңдату. Құстар дыбысы.
*Автор туралы мәлімет беру.
М. Д. Зверев (1896 – 1996) Барнаул қаласында туған. Басты жазатын тақырыбы – табиғат құпиялары мен көріністері. Бүкіл саналы ғұмырын Қазақстанда өткізген ол «Ақ марал», «Індер мен ұяларда», «Таулы шыңның қожасы», «Жаңа қоныста» әңгіме повестері бар.
3. 2. Сабақ мақсатын айқындау. Табыс критерийлерін құрғызу.
1. Мәтінді түсініп оқимын.
2. Мазмұнын терең түсіну үшін топта талдаймын.
3. Өз ойыммен бөлісемін.
4. Мәтіндегі мәліметтерді білемін, мысал келтіремін.
3. 3. Мәтінді оқу. «Түртіп алу» әдісі.
3. 4. Мәтінді талдау. «Кластер» құрғызу.
Қосымша әдебиеттер ұсыну

Сергіту сәті.
4. Бекіту. Мәтінге жоспар құрату. «Бірге ойлаймыз» әдісі.
4. 1. Отырықшы құстарға жасалатын қамқорлық туралы оқушылардың ойын тыңдау, не істей алатындықтарын дәлелдету.

Мектеп: «Қойтас орта мектебі» КММ
Мұғалімнің есімі: Нукешева Асел
Суықторғай әңгімесі жүктеу

Дереккөз: http://bilimdiler.kz/