Сұрақтар мен тапсырмалар жинағы

0
424









Сұрақтар мен тапсырмалар жинағы

Автор: Есбенбетова Сулу Куанышовна

Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Тест Сыныбы: Барлық сыныптар

Жарияланған уақыты: 2019-01-30


Материал туралы қысқаша түсінік

Бұл материал студенттерге, мұғалімдерге арнайы дайындалған емтихан сұрақтары




1 Сабақ жоспарын құрастырадыПән мұғалімі2.Барлық қабырғалары тең болып келетін тіктөртбұрышШаршы3.Түсіндіру,әңгімелесу,бұйрық беру,нұсқау-Сөздік әдіс4.Бейнелеу өнері пәніне 2-7 сыныптарда аптасына сағат бөлінген1,55.Негізгі түстерді атаКөк,сары,қызыл6.Барлығына ыждақаттылықпен қарап, айналаңдағылардың өмірін жақсы қылуға ұмтылуҚамқорлық7.Дара ұғымОрал қаласы8.Акварель бояуымен жұмыс істеуге қажетті құралҚылқалам9.Шеңбер сызуға арналған құралЦиркуль10.Оқушыларға бірдей нәрсені жасату үшін қолданылатын құралШаблон11.Квадрат сантиметрлерге бөлінген мөлдір пластинаПалетка12.Дүниетанудағы кең тараған әдістердің біріТәжірибе жасау13.табиғат көрінісін бейнелейтін жанрПейзаж14.Күнтізбелік жоспар бойынша берілетін жылдық сабақ саны51 сағат15.Жаңа,күрделі жаттығуларды үйрену мезгілінде сыныптағы барлық оқушылар не болмаса жартысы жаттығуды қате орындап тұрса қателіктіЖалпы қателік16.Технология сабағында ең көп уақыт бөлінетін кезеңмашықтану17.Басқа біреудің сені ренішке қалдырғанына одан әрі көңіліне алмаукешіре білу18. «Білім ешкімге ауыртпалық салмайды»айтылған құндылықтарбілім жөнінде19.Натурал а және b сандарының ортақ бөлгіші деп осы сандардың әрқайсысына айтадытиісті бөлгіштерді20.Есте сақтау қабілетіне арналған ойын«орынды тап»21.Сыныптан тыс жұмыстың көпшілік формасыжеке-дара жұмыс22.Кергіштің қолданылу мақсатыкестелеу үшін23.Сантиметрмен өрнекте :18дм8см79мм195см9мм24.Текшенің бір қабырғасы 1,5см көлемін анықта3,375с25.Жазғы лагерде күн тәртібінде қойылатын негізгі талапоқушылар көбірек таза ауада болуы26.Құрамында 2 амал кездесетін өрнек оқылатын сынып 227.Мектептегі технология пәніне аптасына сағат бөлінген 229. «Бақылау күнделігі» бойынша жұмыс жүйесіөлі табиғатты,өсімдіктерді,жануарларды,адамдардың еңбегін бақылау30.Азайғыштан айырманың мәнін азайтқанда …… шығадыазайтқыш31.Сөйлеу дегенімізадамдардың тіл арқылы қарым-қатынас жасау әрекеті32.Есептемей бөліндіде неше таңбалы сан шығатынын анықта:2835:7;2280:38;62726:397;29160:603,2,4,3,333.Әдептілікті білдіретін сөздерренжімеңіз34. 4-ке еселі сандардың жиыны0,4,8,12,16,20……немесе х=4q35. «өзін-өзі тану»пәнінің игерудің нәтижесі-әрбір жас ерекшелігі кезеңінде оқушылардың даралық сипатын жетілдіредібілім бағдарламасы36.Қазақстан Республикасында «Жануарларды қорғау және пайдалану»заңы шықты25 қазан 1993жылы 37.Дене жаттығуларын орындауға кеткен уақытсабақтың қозғалтушы тығыздығы38.Музыка тыңдауды ұйымдастыруда қалыптасатын қасиеткөркемдік талғамын тәрбиелейді,тыңдау мәдениетін қалыптастырады39.Антисимметриялы,транзитивті және сызықтық қасиеттерге ие болатын қатынас«артық», «кем»40.Он рационал сандар жиынында болмайдыең кіші санда, ең үлкен санда болмайды41.Қағазды негізгі материал ретінде қолданылатын өнеркәсіпБаспа42.Қазақстанның ең биік сарқырамасыКөккөл43.Үш деталдың салмағы 2,86кг 1-ші және 2-ші деталдардың салмағын қосса 2,16кг,ал 2-ші мен3-ші деталдардың салмағын қосса,1,9кг болады 2-ші деталдың салмағын анықта1,2кг44. 288 және 3600 сандарының еүоб,екое анықтаеүоб(3600;288)=144 екое(3600;288) =720045. 1д=м10000м46. «Абай операсын А.Жұбановпен бірігіп жазған композиторЛ.Хамиди47.Жанның материалдық дүниеден жоғары тұратын адамгершілік,тұлғалық рухани қызығушылығы мен үнемі жетілуге деген ұмтылыс пен рух биіктігінің қасеттерірухани құндылық48.Тігінші 35м матадан 7 көйлек тікті 75 м матадан осындай неше көйлек тігуге болатынын анықта1549.Оқу бағдарламасындағы белгілі бір тақырыптар бойынша өткізілетін,оқушылардың білім,іскерліктерін дағдыларын меңгеруін тексерубақылау50.Адамгершілік қасиеттің жоғары түріар-ұят,ождан сақтау51.Қиялдың физиологиялық негізі жүйке байланыстарының жаңа жүйеде бірігуі52.Бастауыш мектеп балаларының есінің басым түрімеханикалық53.Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші факторәлеуметтік фактор54.Ғылым негіздерін оқушылардың меңгеруіжалпы білім55.Мұғалім мен оқушының мақсатты іс-әрекеті арқылы білім,іскерлік,дағдыны қалыптастыруоқыту56.Мектепте педагогикалық кеңес құрылады3 мұғалім болғанда57.Қабылдаудың жеке адам психикалық өміріне,оның тұлғалық ерекшеліктеріне тәуелдік қасиетіапперцепция58.Біліктер мен дағдыларды қалыптастыратын әдіс жаттығу59.Жеке тұлғаның дамуы мен қалыптасуына әсер ететін әлеуметтік факторқоғам,орта,отбасы60.Тәрбиенің негізгі мақсатыжан-жақты үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу61.Әдістемелік жұмыстың негізгі мазмұнымемлекттік стандарт талаптарына сай оқыту сапасын көтеру62.Педагогиканың негізгі ұғымдарытәрбие,оқыту,білім беру63.Дидактиканың негізін салушы педагогА.Коменский64.Жүйке жүйесінің жасушаларынейрон65.Психикалық дамуында көнеден қалған мұралардың өзгермеуіинварянт66.Жас ерекшелік психикасының зерттеу объектісінәресте,сәби,жеткіншек,жас өспірім,ересек,қарттық67.Тілдің алғашқы ұжымдық түрлеріру тілі,тайпа тілі68.Лингвистикалық талдау түрлері469.Іштен оқу түрлерін іске асыру жүйесі1-ші сынып 2 жарты жыл70.Еш сөзінің қай сөзбен бірге жазылатынын көрсетешкім71. «Орал қаласының тұрғыны»байланысу түрін табыңызматасу72.Етістіктің осы шағыоқып отыр73.Сұрақты қанағаттандыру мақсатын көздейтін жәй сөйлем түрі сұраулы сөйлем74.Сабаққа қойылатын негізгі талаптарбілімділік,дамытушылық,тәрбиелік75.Әр әңгіме,шығарма,мақаладан әр адам өз түсінігінше ең керекті дегенін жазып алуынконспект76.Тіліміздің әуезділігін сақтап тұратын басты заңдылықүндестік заңы77.Ауызекі сөйлеуде жиі қолданыладытолымсыз сөйлемдер78. «Фонетика»сөзінің беретін мағынасыгректің «дыбыс мағынасы»79.Сауат ашудың ғылыми негіздерінің ұстанымыпедагогика,психология,тіл білімі80.Жақсыз сөйлемді тапсабаққа кешігуге болмайды81.Әріпке берілген анықтаманы көрсетіңіз дыбысты белгілеу үшін қабылданған шартты белгі82.Табыс септігінен басқа септік жалғауында тұрып сөйлемді толықтыратын сөйлем мүшелеріжанама толықтауыш83. «Абайды оқы»байланысу түрімеңгеру84.Өздік етіс жұрнағы жалғанып тұрған сөзжуынды85.Көптік ұғымның синтаксистік тәсілмен берілуісаба-саба қымыз86.Қабыса байланысқан сөз тіркесін табыңызқызыл алма87. «Сүйемін туған тілім-анам тілін, бесікте жатқанымда-ақ берген білім шыр етіп жерге түскен минутымнан құлағыма сіңірген таныс үнім» өлең авторыТорайғыров88. «Мен ағып тұрған жүйрікпін»сөйлемдегі заттанған сын есімнің қызметібаяндауыш89.Дұрыс сөйлету мен дұрыс оқытуда басшылыққа алынатын заңдарорфоэпиялық,орфографиялық90.Араб жазуына негізделген қазақтың төте жазу әліпбиін құрастырушы ғалымБайтұрсынов91. «Қырдың жас түлегі»әңгімесінің авторы С.Бегалин92.Оқушының жазба тілін дамыту жүйесібастауыш сынып93.Жұрнақтың атқаратын қызметіжаңа сөз тудырады түрлендіреді94.Қазақ тілінің тарихындағы алғашқы жазба ескерткіштерОрхон-Енесей жазба ескерткіштері95.Модаль сөздер тобыбар, жоқ, керек, қажет96. 1929 жылға дейін қазақ жазуы тарихында қолданылып келген әліпбиараб жазуына негізделген97.Баяндауыштары тиянақсыз,мағыналық жағынан бір-біріне бағынышты жай сөйлемдердің байланысуысабақтаса98.Сөздік қорға жататын сөздертілдегі түбір сөздер99.Әдебиет теориясы элементтер түсінігітема,кейіпкер,тенеу,эпитет,метафора,мінездеме,сипаттама,суреттеме100.Атау септігінде тұратын сөйлемдегі ойдың иесі, тірегі, ұйытқысыбастауыш







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.