Статистикалық мәліметтер

0
414

АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы: Статистикалық мәліметтер

Информатика пәні мұғалімі: Серікова С.

Жамбыл облысы, Талас ауданы, Қаратау қаласыАлександр Сергеевич Пушкин атындағы орта мектебіИнформатика пәнінің мұғаліміСерікова Салтанат Төреқожақызы

Ұзакмерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 3 Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу Мектеп:Александр Сергеевич ПушкинСыныбы: 8БКүні: 8.11.2018 ж. Мұғалімнің аты-жөні: Серікова Салтанат ТөреқожақызыСабақ тақырыбыСтатистикалық мәліметтерОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.2.2-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану.8.2.2.1-электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолдануСабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Статистикалық мәліметтер анықтамасын білу.Көпшілік оқушылар: Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін қолдану.Кейбір оқушылар: Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді практикада қолдану.Ойлау дағдыларыБілу, түсіну, қолдануБағалау критерийіАбсолютті және салыстырмалы сілтемелердін анықтамасын біледі.Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әртүрлі пішімдерін пайдаланады.Абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді пайдаланады.Тілдік мақсаттарАбсолютті сілтеме, салыстырмалы сілтеме, аралас сілтеме сөз тіркестерін пайдалануҚұндылықтарға баулуИндустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу – тапсырмаларды орындағанда есептеулерді жүргізу негізінде жүзеге асады.Пәнаралық байланысМатематика, ағылшын тіліАлдыңғы білімЭлектрондық кестеде деректердің типін жіктей алады.(7 сынып)Сабақ барысы:Сабақ кезеңдері: Сабақта орындалатын іс-әрекеттер Оқу ресурстарыКіріспе бөлім0-8 минОқушыларды амандасқаннан кейін психологиялық ахуалды жақсарту мақсатында жеміс-жидектер себеттен тарқатылып, суреттері арқылы топқа бөлінеді және әр жеміске психологиялық сипаттама беріледі. Алма – ақылды жандар, қарапайым жандарАлмұрт – жан-жақты, батыл жандарАпельсин – мейірімді, көңілді жандар Кейбір жемістің артында миға шабуыл сұрақтары орналасадыАлдыңғы білімдерін еске түсіру.1. Электрондық кесте деген не?2. Электрондық кесте неден құралады?3. Электрондық кестенің минималды элементы не?4. Мәлеметтердің қандай пішімдерін білесіңдер?5. Ұяшық дегеніміз не?6.Электрондық кесте қанша жол мен бағаннан тұрады?7.Электрондық кестеде мәліметтердің қандай типтері болады?8. Белсенді ұяшық дегеніміз не?9. Электронды кестені ашу командасы қандай? СлайдтарОқулық, компьютержұмыс дәптері,постер, маркер, стикер.Негізгі бөлім830 минЖаңа тақырыпқа шығу (проблемалық сұрақ қою арқылы).

  • Әртүрлі типтегі мәліметтерді қайда қолдануға болады?
  • Статистика – қоғамдағы құбылыстарды, процестерді сандық және сапалық жағынан тығыз байланыстыра отырып қай жерде және қай уақытта болғанын зерттейтін қоғамдық ғылымның бір саласы. Статистикалық бақылау – қоғамдық құбылыстар,процестер туралы мәліметті жинау,тіркеу.Статистикалық функциялар электронды кестелерде жиі қолданады.Статистикалық мәліметтер дегеніміз статистикалық зерттеулер (бақылау және ғылыми өңдеу) негізінде алынған сандық сипаттамалардың жиынтығыМұғалім оқушыларды электрондық кестедегі статистикалық функциялармен таныстырады.

  • Тапсырма. Сілтеме түрлерін және ережесін анықтау. (Т) (А деңгейі)
  • «Кластер» әдісі

    2.(Т) Есептер шығарады

    Бағалау. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі

  • Тапсырма. Еуромен берілген туристік жолдамалардың теңгедегі бағамын есептеңдер.
  • Тапсырма. Күнделікті газет сатылымынан алынған түсім мен бір аптада әр газеттен алынған түсімді есептедер. Қай жерде абсолютті, кай жерде салыстырмалы сілтеме қолданылатынын атаңыз.
  • Таратпа материал №1

    Таратпа материал

    Бірін-бірі оқыту және есепті талдауОқушылар жұмыстарымен ауысады. Тапсырманы орындау барысында кездескен қиындықтарды талдайды, пайдаланған формулалар жайында айтып береді.ДЕСКРИПТОР: Оқушы пайдаланған формулалары жайында сыныптасына түсіндіреді және талдайды.Сабақтың соңы10 мин
  • Кері байланыс: «Алма ағашы» әдісі.
  • Рефлексия слайдыДифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тескересіз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік ережелері. АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)Оқудың әртүрлі түрлері іске асырылады: жұптық жұмыс, практикалық жұмыс.Барлық оқушы ұсынылған статистикалық функциялардың қолданылу аймағын біледіКейбір оқушылар өз мысалдарын келтіру арқылы басқа да функциялардың қызметін сипаттай аладыОқушылар бір-бірінің жұмыстарын дұрыс нұсқамен салыстыра отырып бағалайды Дағдылар: Білу және түсіну, сыни ойлауКомпьютермен жұмыс жасау барысында, оқушылар компьютерді пайдаланудағы эргономика талаптары және компьютердің зиянды әсерінен қорғану тәсілдерімен танысады.Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сл жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?