Сс дыбысы және әрпі балабақшадағы ертеңгіліктер
Сс дыбысы және әрпі
Ералиева Қарлығаш Сайынқызы
М.Әуезов атындағы №2 ОЖББ мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі
Чапаев ауылы
Ақжайық ауданы
Батыс Қазақстан облысы
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Сауат ашуға және жазуға үйретуге дайындық
Тақырыбы: «Сс дыбысы және әрпі»
Мақсаты:
Білімділігі: С дыбысы мен әрпімен таныстыру, сөзден сөйлем құруға үйрету.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой-өрісі мен шығармашылығын дамыту, ойлау қабілетін, сөдік қорын,тіл байлықтарын дамыту.
Тәрбиелігі : Балалардың оқуға,білімге деген қызығушылығын қалыптастыру,ұқыптылыққа сауатты жазуға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, сұрақ-жауап , көрнекілік.
Көрнекілігі: кеспе әріп , суреттер, с дыбысының баспа және жазба түрі.
Билингвизм: сәбіз-марковь-carrat , сиыр-корова-cow
Іс-әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылы
ғын ояту кезеңі: Психологиялық дайындық жасау.
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-(…)
— Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болмақшы. Себебі бүгін бізде көптеген қонақтар отыр.
Қонақ күту салтымыз,
Оқып –біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз
-Біз сүйіп қарайтын каналымыз қай канал
— «Балапан».
Айжұлдыз бағдарламасынан «Зере мен Төре» бізге қонаққа келіп жатыр
.
1.Тапсырма
Сен білесіңбе? Өткен сабақты пысықтау
*Қазақ алфавитінде неше әріп бар?
*Дыбыстар нешеге бөлінеді?
*Кітап сөзінде неше буын бар?
*Дыбыстар қандай түспен белгіленеді?
*Білім сөзінде неше буын бар?
*Дауысты дыбыстың ережесін айт?
*Дауыссыз дыбыстар қандай
түспен белгіленеді?
*Қаламсап сөзінде неше буын
бар?
*Дауыссыз дыбыстың ережесін айт?
Қонақ күту салтымыз,
Оқып –біліп жатырмыз,
Келген қонақ сіздерге,
Салем бердік жалпымыз
Ұйымдастыру
шылық ізденіс кезеңі ІІ. Жаңа сабақ.
— Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
— Аптаның қай күні?
-Зере мен Төренің бүгінгі өтетін әріпімізді мына хатқа салып әкелген екен бұл қай әріп екен.
-Кім біледі.
(С дыбысының айтылуын, қандай дыбыс екенін түсіндіру.)
С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады.
-Балалар енді мына тақтадығы бейне жазбаға қарайықшы
С дыбысы дауыссыз.
— С әріпі сөздің басында
Ортасында,аяғында кездеседі
3.Ойлан, тап.
а с а н 2 1 4 3
с б а 3 1 2
т с а 1 3 2
4.Сергіту сәті
Бала-бала,балақан
Қане, қайсы алақан?
Саусақтарын айбат,
Былай-былай ойнат.
5.Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
6.Дәптермен жұмыс
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
— Ауада жазу.
Дәптерге таза, сауатты жазуын қадағалау.
Сөзжұмбақ шешкізу.
«Сөйлем құра»
Сақинаны салғызды,
Сарымсақты, сәбізді.
Бастап тұрған қай әріп
Сапсыз ораз тәрізді? (С)
(Қыс)
(Сейсенбі).
—
Бұл Сс әрпі мен дыбысы
Асық , сандық , күнбағыс
сана
Тас,бас,
Тіл ұстарту
Са-са-са
Ызыңдайды маса
Бір,екі,үш
Жинап алып күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
Тапсырманы орындайды.
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі ІІІ. Қорытындылау.
Із арқылы буындарды оқу.
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
— Дұрыс айтасыңдар. (сабақта жақсы қатысып, белсенділік танытқан балаларға жұлдызша беріп мадақтау). Сонымен балалар біздің бүгінгі сауат ашу сабағымыз аяқталды.
Балаларды мадақтау, бағалау
СА, ЛА,МА,СО,СЕ
СА, ЛА, МА,СО,СЕ
Күтілетін нәтиже:
Білім: С дыбысымен танысты,сөз,сөйлем құрауға дағдыланды
Білік: Дұрыс сөйлеу,грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Дағды: С әрпін таза,әдемі,сауатты жазуды үйренд
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!