Сөз құрамы. Түбір мен қосымша

1
Пән:
Қазақ тілі
Мектеп: 
Күні: 21.01.19Мұғалімнің есімі: А.Б.Калдешова
СЫНЫП:
Қатысқаны: 20БөлімДені саудың — жаны сауСабақ тақырыбы:Спорт жарысына қатысамын.Сөз құрамы. Түбір мен қосымшаСабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.2.1 мұғалімнің көмегімен тақырыбы және бірінші азат жол бойынша оқиғаның жалғасын болжау мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау2.3.2.1 үлгі бойынша қарапайым хабарландыру, хабарлама және ас әзірлеу рецептісін жазуСабақ нәтижесі:Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.ҚұндылықШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. Қарым-қатынас жасау қабілеті. Жауапкершілік.Бағалау критерийімәтін мазмұнын болжайды.-мәтінді ары қарай жалғастырады.мәтінге бағытталған сұрақтар құрастырады.-түбір мен қосымшаны ажыратадыРесурстарОқулық, суреттер және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Рейтинг әдісі. Акт.Пәнаралық байланысӘдебиеттік оқу. Дүниетану. Қазақ тілі. Өткен сабақтан алған білімТірек сөздер арқылы мәтін құрастыра алады.Омоним, антоним сөздері туралы айта алады.Сабақтың жоспарыЖоспарланған уақытСабақ барысы :Бағалау түрлеріБасталуы3 минутПсихологиялық ахуал қалыптастыру: Сыныпты қалыпқа келтіру.Үй жұмысын сұрау.Ой сергекСабақ мақсатымен таныстыру. Жетістік критерийін құру.
Жаңа білім10 минутОқушыларға оқулықтағы негізгі тақырыппен танысу үшін «Түбір мен қосымша» туралы видеоролик көрсетіледі. Ары қарай тереңдету мақсатында 32-жаттығу. Кестедегі сөздерді оқы.«Жариялау» әдісіКестеге қарап түбір мен қосымшаның өзгешелігін табады. Түбір сөздерде мағына бар ма?Қосымшада ше? Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасайды. Өз ой қорытындыларын оқулықта берілген жаңа ақпаратпен салыстырып, рефлексия жасайды.33-жаттығу. Мәтін тақырыбы бойынша оның мазмұнын болжайды. Мәтін аудиоүнтаспадан тыңдатылады. Мәтін не туралы айтылғаны сұрақ-жауап әдісі арқылы анықтайды.Оқушылардың сыни ойлау дағдыларын дамыту мақсатында «Детектив» стратегиясы бойынша топтарға бірігіп, мәтінді әрі қарай өздері жалғастырады. Тәукенің бұдан кейінгі әрекеті қандай болатынын болжайды.Жұмыстарын «Автор орындығы» әдісі бойынша қорғайды.Мәтіндегі қарамен берілген сөздерді өзара салыстырады. Қарамен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Көрсету.

Дескриптор-мәтінді мұқият тыңдайды;-мәтінді әрі қарай жалғастырады;-түбір мен қосымшаны ажыратады;

ҚБ «Қол шапалақтау» арқылы бағалау Саралау жұмысы: «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы жүргізіледі.

Оқулық,мәтіндер.

Оқулық. Аудиоүнтаспа.

Ортасы10 минутҚолдануОқулықтағы тапсырмаларды орындау.Дәптермен жұмыс.34-жаттығу. Өлеңді көшіріп жазады.

ДескрипторҚарамен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады. Дәлелдеулер жасалады.ҚБ «Мадақтау» әдісі арқылы бағалау Саралау жұмысы: семантикалық кесте түрінде беріледі.

Жұмыс түрі: Ж35-жаттығу. Ребустың шешуін табады. Шешуі: Намыс. Оқушылардың ойын жүйелеп айтуына басшылық жасалады. Ол үшін жетекші сұрақтар қойылады. Дескриптор-мәтін мазмұнын сақтап, жинақы мәтін жазады.

ҚБ «Жұлдызша»әдісі арқылы бағалауСаралау жұмысы: көршіңнің көмегімен әдісі арқылы жүзеге асады.

36-жаттығу. Жұмбақты оқып, шешуін табады. Жұмыстарын жариялау. Көрсету.ДескрипторЖұмбақтың шешуіндегі сөзді сөз құрамына талдайды.ҚБ «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалауСаралау: ««Сөзді тап»» әдісіҚобдишаға жұмбақтың шешуіндегі сөздер мен қосымшалар салынды.

Оқу мақсаты мен бағалау критерийлеріне кері ораламын.

Оқулық. Дәптермен тақтамен жұмыс.

Оқулық. Әңгіме құрау, ребустың жауабын шешу.

Жұлдызша

Сергіту сәті2 минутСергіту сәті «Көңілді күн»видеожазбаАяқталуы Сабақты бекіту8 минутРейтинг технологиясы: Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы өзіне баға қояды. Одан кейін оны мұғалім бағалайды. Бөлшек жазылады. Мысалы, 4/5, ондағы 4 – оқушының бағасы, 5 – мұғалімнің бағасы. Тəсіл бағалау өлшемдерін келісу мақсатында қолданылады. Біраз уақыт өткеннен кейін алым мен бөлім жиірек сəйкес келе бастайды. Өз еңбегін тұрақты бағалау білігін қалыптастыру осы мақсатты пайдаланудың тағы бір жолы болып табылады.
Бағалау 4 минут

Кері байланыс3 минут

«Рефлексиялық шеңбер»Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?
  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?
  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?

Рефлексиялық шеңбер

Үйге тапсырма: №37,19-бетте. Хабарландыруды оқиды. Оқулықтағы сұрақтарға жауап бередіСаралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланысШығарма мазмұны бойынша сұрақтар қояды, ребус, жұмбақтарды қиналмай шешеді.Жетістік критерийлері арқылы: қол соғу, басбармақ, мадақтау. Құндылықтарды дарыту: Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. Қарым-қатынас жасау қабілеті. Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу. Дүниетану. АКТ-ны қолдану дағдылары: осы сабақ барыснда оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетілді.РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлағансаралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулеренгіздім жəне неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкескелетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Саралау тапсырмалары өте тиімді екенін білдім.2: Жұптық жұмыс әсерлі шықты.Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Мәтінді оқытуда оны ары қарай жалғастыру сабақты қызықтыра түсті2: Жоспарланған уақыт бойынша жұмыс жүргізу ұтымды болды.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?