Тәрбиеші: Мейіргүл Ержанқызы Қожанова, Көктөбе ауылы, «Ақбота» балабақшасы
Топ: Ортаңғы топ
Білім беру саласы: «Таным»
Сала бөлігі: ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Солдан-оңға»
Мақсаты:
Білімділік: Сан атауын заттарды көрсете отыра сәйкестіруге үйрету.
Тәрбиелік: Бірін-бірі тыңдауға, сыйлауға, шыдамдылыққа, әсемдікке,
ұқыптылыққа тәрбиелеу
Дамытушылық: Зейін, қабылдау, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Сөздік жұмыс: Текше, күлгін
Көрнекі құралдар: 1-5ке дейінгі сандар, көрнекі суреттер.
Технология: «Тәй-тәй» технологиясы
Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ –жауап, ойын.
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-әрекеті
|
Балалардың іс -әрекеті
|
Қызығушылық
және ынталандыру
кезеңдері
|
Тәрбиеші балалардың назарын өзіне аударады. Балалардың көңілін өзіне аудартады.
|
Балалар тәрбиешіге назар аударады.
|
Іздену және ұйымдастыру-шылық кезеңі
|
Тәрбиеші:Балаларды ортаға шақырып жылулық шеңберін құрады.
- Балалар, қараңдаршы менің қолымда не?
- Иә, гүлдер қандай?
- Қазір мен сендерге бір-бірден гүлдерді таратып беремін, сендер сол гүлді бір-біріне әдемі тілектерінді айта отырып, ұсынасыңдар.
- Ой, менің қолымда көп гүлдер жиналып қалыпты! Рахмет сендерге, балалар! Сендерге осы гүлдер сияқты жайқалып өсіңдер!
- Енді сәлемдесіп алайық.
- Жарайсыңдар, енді орнымызға ақырын ғана барып отырамыз.
- Балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті ҚМҰҚ. Тақырбы: Солдан-оңға
Тосын сәт. Айдана жылап кетіп бара жатады. Оны тәрбиеші тоқтатып:
- Айдана бұл сенбісің?
- Иә, мен – Айданамын.
- Балалар, мынау – Айдана!
- Сәлеметсіңдер ме балалар?!
- Айдана сен неге жылап кетіп бара жатырсың?
- Сен балабақшаға бардың ба?
- Болды жылама, бүгін біз балалармен сандарды үйренгелі жатырмыз. Біздің балалар саған көмектеседі.
Балалар сендер Айданаға көмектесесіңдер ме?
- Айдана сен мына жерге балалармен бірге отыр, сабаққа қатыс.
- Балалар мынау қандай сан?
- Дұрыс, ал мынау не?
- Қарбыз нешеу?
- Мынау қандай сан?
- Иә, ал мынау не балалар?
- Ол нешеу?
- Мынау қандай сан?
- Дұрыс, мыналар нелер?
- Олар нешеу?
- Иә, қандай сан?
- Дұрыс, мынау қандай пішін?
- Олар нешеу?
- Дұрыс, қандай сан?
- Иә, мынау не? Олар нешеу?
- Дұрыс, жарайсыңдар балалар! Тағы да менде жақсы, әдемі заттар бар. Мынау не ?
- Менің қолымда неше кітап бар?
- Дұрыс, ал мынау не? Нешеу?
- Иә, ал мынау не?
- Лентаның неше түсі бар?
- Дұрыс, ал мынау нелер?
- Иә, дұрыс бірақ та ол орысша. Ал қазақша ол – текше деп аталады. Қане текше деп айтайық.
- Менің қолымда неше көбелек бар?
- Дұрыс. Балалар текшелер көп пе, әлде көбелектер көп пе?
- Қайсысы аз?
- Енді балалар сендермен қызықты бір ойын ойнайық. «Қай сан жоқ?» атты ойын. Мен бір санды жасырамын, сендер тауып алуларың керек.
Қане, көзімізді жұмамыз.(тәрбиеші бір санды тығып қояды)
Қай сан жоқ?
- Дұрыс, тағы да жасырып көрейін. Енді мен Айданадан сұраймын. Қай сан жоқ?
- Бес
- Дұрыс Айдана. Үйреніп қалдың ба?
- Иә, үйреніп қалдым.
- Ойын осылай жалғасын табады.)
|
-Гүлдер
Балалар бір-біріне әдемі тілектерін айтады.
Сәлем саған Көк аспан!
Сәлем саған Жер Ана!
Сәлем маған, сәлем саған!
Балалар өз орындарына барып отырады.
- Өйткені мені мектепке алмай қойды.
- Мен сандарды, пішіндерді білмеймін.
- Жоқ, мен барған жоқпын, әйтпесе білер едім.
- Бір
- Қарбыз.
- Біреу.
- Екі
- Бұрыш
- Екеу.
- Үш.
- Қояндар.
- Қояндар үшеу.
- Төрт.
- Дөңгелек
- Төртеу.
- Бес.
- Доп. Доптар бесеу.
- Лента.
- 3 түсі бар. Сары, көк, қызыл.
- Кубиктер.
|
Сергіту сәті.
|
Ал балалар бір сергіп алайық
|
Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ
Екеуін бірге қосқанда болып шықты он саусақ.
|
Рефлексиялық қорытындылау кезеңі
|
- Балалар мынау не?
- Ал мыналар?
- Дұрыс, неше саусақ бар?
- Иә, ал түстері қалай?
- Дұрыс, балалар бірінші бізге кім келді?(бас бармақты жұмады)
- Содан біз оған не үйреттік?
- Келесі?
- Одан?
- Содан кейін біз не үйрендік?
- Балалар сендерге сабақ ұнады ма?
Тәрбиеші балалардан сұрақ-жауап арқылы балаларды марапаттап, мадақтайды.
|
- Қол
- Саусақтар
- Бес
- Қызыл, жасыл, көк, сары, күлгін.
- Айдана жылап келді.
- Түстерді
- Пішіндерді
- Сол және оң жақ ұғымдарын.
- Иә.
Балалар алынған әсерлерімен бөліседі.
|
|
|
|
|
Күтілетін нәтиже: Сандарды, түстерді, пішіндерді, сол және оң жақ ұғымдарын үйрену.
Білу: Қарым-қатынас барысында сәлемдесе білу. Әртүрлі жылы сөздер айту.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!
|