Шымтезек мүгі. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы. Мүктәрізді өсімдіктерді қорғау.

0









Шымтезек мүгі. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы. Мүктәрізді өсімдіктерді қорғау.

Автор: Айтимова Аяжан Ғайсақызы

Бағыты: Биология Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 7 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-28


Материал туралы қысқаша түсінік

Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың құрылысын біліп, бір-бірінен ажыратып, және табиғаттағы, халық шаруашылығындағы және қорғаудың маңыздылығын сипаттай отырып, оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу. Ұстаздарға дайын сабақ жоспарын ұсына отырып, шығармашылық әдіс алмасу




Айтимова Аяжан Ғайсақызы3 жалпы орта білім беретін қазақ мектебініңIII деңгейлі сертификатталған жоғары санатты биология пәні мұғаліміБатыс Қазақстан обылысыЖаңақала ауданыЖаңақала ауылы

Қысқа мерзімді жоспарБиология пәні6-сынып

6- сынып Биология пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы Күні
Сабақтың тақырыбы §35. Шымтезек мүгі. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы. Мүктәрізді өсімдіктерді қорғау.
Мақсаты Шымтезек мүгі туралы түсінік беру. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызы туралы білімдерін кеңейту. Мүктәрізді өсімдіктерді қорғаудың маңыздылығын түсіндіру.
Күтілетін нәтижелер А. Шымтезек мүгінің құрылысын біледі В. Жоғары сатыдағы споралы өсімдіктер ретінде шымтезек мүгін сипаттай алады.С. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызын, қорғаудың маңыздылығын сипаттайды.
Керекті жабдықтар Оқулық, флипчарт, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, маркер қажетті құралдар.
Тапсырмалар: А,Ә,Б сұрақтарына жауап беру .
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті
Кіріспе 8 минут Ұйымдастыру.Амандасу Топқа бөлу.«Фасоль салынған қапшық» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау Оқушылар тақырыпқа байланысты ұғымдар бойынша топқа бөлінеді. «Фасоль салынған қапшық» арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді, АББҚ бар оқушы «Бағдар картасына » жауап береді
Тұсаукесер 5 минут Күтілетін нәтижені таныстыру:Өзін-өзі бағалауға арналған табыс критерийі1.Шымтезек мүгінің құрылысын білу.2. Жоғары сатыдағы споралы өсімдіктер ретінде шымтезек мүгін сипаттау.С. Мүктердің табиғаттағы және халық шаруашылығындағы маңызын, қорғаудың маңыздылығын сипаттау. Мұғалім сұрақ қою арқылы шымтезек мүгі тақырыбын бастайды:1.Мүктерді жалпы сипатта.2. Мүктердің әртүрлілігін анықта. 3.Мүктерді зерттейтін ғылым.Ризоид.Мүктердің қоректенуі.  Оқушылар мұғалім ұсынған күтілетін нәтижемен танысады.Ой қозғау сұрақтарына жауап береді.
Негізгі бөлім: 27минут

7 минут

3 минут

7 минут 9минуттан

Оқушыларға жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру үшін жеке оқуға уақыт беру.Жеке оқып болғаннан кейін жұбымен, кейін топпен алған мағлұматтарымен бөліседі.Әр топқа тақырыпты талдау үшін тапсырмалар беріледіТапсырма: Тапсырма: «Тоғыз қырлы алмаз» әдісі бойынша тақырыпты талдау. —ең маңызды мәселе — маңыздылығы орташа 2 мәселе — маңыздылығы бірдей 3 мәселе —маңыздылығы төмендеу 2 мәселе — аса маңызды емес1 мәселе Оқыту формасы: Жеке, топтық жұмыс. Таныстырылым Тақырыпты жеке оқиды,алған мәліметтері бойынша жұбымен бөліседі,жұптар бір бірімен ой бөліскеннен кейін топ ішінде талдайды.Оқушылар өз топтарына берілген тапсырманы берілген уақыт ішінде таныстыруы қажет.

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» өзара бағалау.Табыс критерийі бойынша өзін –өзі бағалау.

Қорытынды 7 минут Сабақты қорытындылау үшін «Пицца» әдісі Кері байланыс. Блоб ағашына оқушылар өздерінің қай деңгейде тұрғандарын жазады 1.Маған бүгінгі сабақ бойынша ұнады 2.Мен сабақ бойынша орындай алмаған тапсымра 3.Келесі сабақтан күтемін …Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу оқушылар өздері «Пицца» әдісі бойынша келесі топқа сұрақ дайындайды, келесі топ сұраққа жауап береді. Әрбір оқушы сабақта алған білімдерінің деңгейіне байланысты. Блоб ағашына жапырақ жапсырып өздерін бағалайды, сабақ бойынша пікірлерін жазады
Сабақтың өзіндік талдауы
Сабақ бойынша өзгертулер

6- сынып Биология пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы Күні
Сабақтың тақырыбы §36. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың жоғары сатыдағы споралы өсімдіктер ретінде жалпы сипаттамасы, көбейуі және дамуы, табиғаттағы, адам өміріндегі маңызы. 19 зертханалық жұмыс.
Мақсаты Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың сипаттамасы, көбейуі және дамуы туралы түсінік қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер А. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың құрылысын біледі В. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың құрылысын бір-бірінен ажырата алады.С. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың, плаундардың табиғаттағы және халық шаруашылығындағы және қорғаудың маңыздылығын сипаттайды.
Керекті жабдықтар Оқулық, флипчарт, әдістемелік құрал, ресурс парақтары, маркер қажетті құралдар.
Тапсырмалар: А,Ә,Б сұрақтарына жауап беру . 19 зертханалық жұмыс.
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері Уақыты Мұғалім әрекеті  Оқушы әрекеті
Кіріспе 8 минут Ұйымдастыру.Амандасу Топқа бөлу.«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау Оқушылар тақырыпқа байланысты ұғымдар бойынша топқа бөлінеді. «Серпілген сауал» арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді, АББҚ бар оқушы «Бағдар картасына » жауап береді
Тұсаукесер 5 минут Күтілетін нәтижені таныстыру:Өзін-өзі бағалауға арналған табыс критерийі:1.Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың құрылысын білу 2. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың құрылысын бір-бірінен ажырата алу3. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың, плаундардың табиғаттағы және халық шаруашылығындағы және қорғаудың маңыздылығын сипаттай алу  Оқушылар мұғалім ұсынған күтілетін нәтижемен танысады.Ой қозғау сұрақтарына жауап береді.
Негізгі бөлім: 27минут

7 минут

3 минут

7 минут 9минуттан

Оқушыларға жаңа тақырыпты өздігінен меңгеру үшін жеке оқуға уақыт беру.Жеке оқып болғаннан кейін жұбымен, кейін топпен алған мағлұматтарымен бөліседі.Әр топқа тақырыпты талдау үшін тапсырмалар беріледіТапсырма: 1топ. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың құрылысының айырмашылығын тірек –сызба арқылы көрсету.2 топ. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың және плаундардың көбейуін, дамуын венн диаграммасы арқылы түсіндіру3 топ. Қырықжапырақтардың, қырықбуындардың, плаундардың маңызын топтастыру4-топ. Тоғыз қырлы алмаз» әдісі бойынша тақырыпты талдау.Оқыту формасы: Жеке, топтық жұмыс. Таныстырылым Тақырыпты жеке оқиды,алған мәліметтері бойынша жұбымен бөліседі,жұптар бір бірімен ой бөліскеннен кейін топ ішінде талдайды.Оқушылар өз топтарына берілген тапсырманы берілген уақыт ішінде таныстыруы қажет.

«Екі жұлдыз бір ұсыныс» өзара бағалау.Табыс критерийі бойынша өзін –өзі бағалау.

Қорытынды 7 минут Сабақты қорытындылау үшін «ББҮ» әдісі. Смайликтер бойынша топтар бір-бірін және сабақты бағалайды.Үйге тапсырма:Тақырыпты оқу оқушылар өздері «ББҮ» әдісі бойынша топта стикерге жапсырып тақтаға жапсырады. Смайликтер бойынша топтар бір-бірін және сабақты бағалайды.
Сабақтың өзіндік талдауы
Сабақ бойынша өзгертулер







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.