Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңіндегі кейіпкерлер әлеміне сипаттама

0
427
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Көркем әдебиет және эпикалық сарын Мектеп . «Достық» атындағы жалпы орта мектебіКүні:05.12.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Мысқалбай АйданаСынып: 8 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:Сабақтың тақырыбыШәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңіндегі кейіпкерлер әлеміне сипаттамаОсы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары8.2.2.1 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдауСабақ мақсаттары Білім алушылар, автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайдыОйлау дағдыларының деңгейіЖоғары деңгей дағдыларыТалдау Бағалау критерийлеріБілім алушыавтор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдайдыТілдік мақсаттар Пәнге қатысты лексика мен терминдер: ғадалат-әділ, ақыл, білім, жүрек, пұлДиалог құруға арналған пайдалы сөз тіркестері:Пұл асылы, күн туды, ардан күсіпТалқылауға арналған сұрақтар1. Шәкәрім Құдайбердіұлы кім?2. Ақынның ғибраттық ойы қандай? 3. Ақынның қандай шығармаларын білесіңдер?4. «Жастарға» өлеңінде ақын жастарды қандай мінездерден аулақ болуға шақырады?Сабақта қамтылатын құндылықтарСын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті,елін, жерін, Отанын сүюге,қорғауға баулу,өнерге шақыру,жағымсыз мінездерден аулақ болуға тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс Тарих, қазақ тіліАКТ қолдану дағдыларыНоутбук, слайд, бейнетаспа.Бастапқы білімШәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңіне өзіндік көзқарасЖоспарЖоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер ресурстарСабақтың басы

2 минут

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу,түгендеу, сынып тазалығына мән беруПсихологиялық ахуал.«Сен мен үшін…» әдісіОқушылар шебер тәріздес болып тұрады, бір-біріне сын есімдермен көңіл –күйлерін, жылы лебіздерін білдіреді

«Мозайка» әдісі арқылы білім алушылар үш топқа бірігеді.Үйге берілген тапсырманы сұрау«Өрмекші торы» әдісіМұрат Мөңкеұлы өмірбаянынан деректер айту. Оқушылар тоқыма жіпті бір-біріне лақтыру арқылы өрмекші торын құрады, әр лақтырған сайын сұрақтар қойылады.

Слайд арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Таныстырылым

Тоқыма жіп

Сабақтың дәйексөзіДаналық ойдан дән іздеШәкәрім- өз өмірін өзі жазып кеткен адам. Қ.Мұхамеджанов

Сабақтың ортасы 15 минут

13минут

Сабақтың соңы 5 минут

Үйге тапсырма

1-тапсырмаТоптық жұмыс«Балық қаңқасы» тәсілі арқылы үш топ берілген тақырып бойынша автор бейнесіне қатысты себептер мен дәлелдемелер тауып қорғайды.1-топ: Автор оптимист.2-топ: Автор реалист.3-топ: Автор патриот (елжанды).Топтардың қорғауы. Өзара бағалау. Шапалақ5. Жеке жұмыс

2-тапсырма.«Екі жақты күнделік»

Берілген үзінді негізінде автор бейнесіне талдау жасаңдар.

Арам айла, зорлықсыз мал табалық.Өшпес өмір, таусылмас мал берерлік.Бір білімді данышпан жан табалық.

Ал енді, олай болса, кімді алалық?Қазақта қай жақсы бар көз саларлық?Шын іздесек, табармыз шын ғалым,Күнде күйлей бермелік бозбалалық.

Сақ болалық, бір шоқып, бір қаралық!Қарауылдар мезгіл ғой, тұр, қаралық!Жүз айтқанмен, өзгенің бәрі надан,Жалыналық Абайға, жүр, баралық.

Дескриптор:өлеңнен автордың көзқарасын, пікірін білдіретін үзінділерді анықтайды;автордың көзқарасын өз пікірімен түсіндіреді;үзінді арқылы автор бейнесін анықтап, сөз тіркестері арқылы жеткізеді.

«Сиқырлы таяқша» әдісі

Өлең мазмұнынан бір-біріне сиқырлы таяқшаны ұсыну арқылы сұрақтар қояды

Кері байланыс.

Егер тапсырманы толық түсінсеңіз, желкенді жасылтүспен бояңыз.Егер сұрағыңыз болса, сарытүспен бояңыз.Егер мүлдем түсінбесеңіз, қызылтүспен бояңыз.

Өлеңнен үзінді жаттап келіңдер.

Плакат,маркерлер

8 сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы

таяқша

кеспе қағаздар