Сценариді жүзеге асыру

0
1 бет

Тақырыбы: “Сценарийді жүзеге асыру”
Барлық оқушылар: Ойын сценарийін әзірлейді, жүзеге асырады және қателерді тауып, оларды жөндей алады; Оқушылардың басым бөлігі: — Анимациялық ертегілерді құрастыра отырып, дыбыстық сүйемелдеуді қосады; Кейбір оқушылар: -сценарийді жүзеге асыру арқылы жоба ұсынады.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

2 бет

Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері
«Ыстық орындық» әдісі
«Топтық зерттеу» әдісі
«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Кеңейтілген тапсырма» әдісі
 Берілген тапсырмаға байланысты қойылған сұрақтарға жылдам жауап беру керек, себебі, орындық ыстық. 
Бұл әдіс оқушылардың топтаса бірігіп жұмыс жасауына ықпалын тигізеді. Бұл әдіс оқушылардың білу, түсіну дағдыларын қалыптастырады
Бұл әдісте оқушылардың жұптаса отырып, әдіс ойлау дағдыларын қалыптастырады.
Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған. Ұсынылған тапсырма оқушылардың деңгейін анықтауға тиімді. Қорыта айтқанда бұл әдіс сабақ мақсатына жеткізудегі оң нәтижесін беретін әдіс.

3 бет

Белсенді оқытудың әдіс-тәсілдері
«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Джигсо» әдісі
«Көршіңмен ақылдас» әдісі
«Кеңейтілген тапсырма» әдісі
Жеке жұмыс. «Кеңейтілген тапсырма» әдісі Бүгінгі сабақта алған білімдерін пайдлана отырып, деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындайды. Нәтижесінде оқушылар сызықтық алгоритм, тармақталу алгоритм, циклдік алгоритмді біледі.

4 бет

Саралау тәсілдері

5 бет

Топпен жұмыс барысында«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдіс арқылы белсенді оқыту әдістерінде топтар бір бірін бағалайды.
Жұппен жұмыс барысындаМен саған,сен маған” әдісін пайдалана отырып, орындаған жұмыстарына байланысты геометриялық фигуралар беру арқылы бағалайды.
«Жеке жұмыс» барысындаОқушылардың тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгеруін қадағалап, деңгейлік тапсырма беріледі
РефлексияЖелкенді кеме
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ

6 бет

Бағалау критерийлері Сілтемелерді ұйымдастыра алады.Авторлық құқық, плагиат ұғымын түсінеді. Авторлық құқықты қолдана отырып, өз құжаттарын (видео, аудио, фото, мәтінді) желіге жариялай алады.
Мадақтау«Керемет!»«Жарайсың!»«Тамаша!»

Қалыптастырушы бағалау мұғалімге білім алушылардың білімін қадағалауға, жоспарына түзетулер енгізуіне, ал оқушыларға өз оқу жетістіктеріне өзі бақылау жасауына және одан әрі өзінің даму бағыттарын анықтауға мүмкіндік береді.
Бағалау
(+ , -)

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ