Сауат ашу.Р дыбысы және әрпі.
Сауат ашу.Р дыбысы және әрпі.
Автор: Омар Зухра Оразқызы
Бағыты: Мектепалды даярлық Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-02-04
Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
Күні:19.10.2017 жСынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:Сабақтың тақырыбыМектеп шеберханасына саяхат. Р дыбысы мен әрпі.Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айтуСабақтың мақсаттарыБарлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.Құндылықтарды дарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. Пәнаралық байланысӨнер, ана тілі сабағыАКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.Тілдік құзыреттілікМектеп шеберханасына саяхат. Р дыбысы мен әрпі.Сабақ барысыСабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстарСабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутҚолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып./Б.Бөрiбаев/– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы8 минут
№1 Тыңдалым.№2 Суреттен дыбысталуы ұқсас сөзді табыңдар. Бұл сөздің әртүрлі мағына білдіріп тұрғанын дәлелдеңдер.Таныстырылым, оқулықпен жұмысСергіту сәті1 минутОңға түзу тұр,Солға түзу тұр.Алға бір адымАртқа бір адым.Оңға бұрылып,Солға үңіліпЖоғары, төмен қарайық,Орнымызды табайық.Сергіту сәтіне арналған жинақҚызықты тапсырма8 минут№3 Сыныптасыңмен ақылдаса отырып суреттердің ішінен Рр әрпі бар сөзді тап.Түрлі тапсырмаларАяқталуы
16 минут№4 Сұрақ белгілерінің орнында қандай сурет болуы керек?Оқулық, дәптерлер.
Сабақтың соңы2 минутРефлексия Кеменің суреттеріДифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.