Сауат ашу «Өө дыбысы мен әрпі» 1 сынып
Сабақтың басы10 минут
Сабақтың ортасы25 мин
Дәптермен жұмыс5 минут
Сергіту сәті3 минут
Дескриптор: білім алушы-Дыбысты естіп айтатынымызды айтады.-Әріпті көріп жазатынымызды айтады.-Талап етілген дыбыс естілетін сөздерді айтады.ҚБ «От шашу»Балаларды суреттер арқылы топтарға бөлу. Дауысты дыбыс, дауыссыз дыбыс, әріптер тобы.Тыңдалым Оқулықтағы Мерей мен Әлидің сұхбатын оқып беріңіз. «Табиғат дегеніміз не?» деген сұраққа балалардың не білетіндерін анықтап аламын. Балалардың жауаптарына қосымша ретінде суреттермен жұмыс жасаймын. Берілген сөздерді оқытып, дыбыстық талдау жасатамын. Яғни бұл сөздер де табиғатқа жататынын атап өтемін. КҮН АЙ ДАЛА КӨЛ ТАУ ОРМАН ШӨЛЕнді осы сөздердің ішінде бізге таныс емес дыбысты естідіңдер ме? Қандай дыбыс? Өте дұрыс Ө дыбысы. Ендеше бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз Ө дыбысы мен әрпі. Бүгінгі сабақта қандай жаңа нәрселерді білесіңдер деп ойлайсыңдар? (оқушылардың ойын тыңдау, сабақ мақсатын шығарып алу)«Ө» дауысты дыбыс екенін, ол сөздің басында, ортасында келу үлгілерін көрсетемін. ӨРМЕКШІ. ТӨРТ.Әріптік таңбасын үйретемін.
«Өрмекші» сөзіне топтық дыбыстық талдау жасатамын. Ол үшін мен әр дыбысты айтқан сайын оқушылар қызыл ия көк қағаздарын көтереді. ҚБ: От шашуДескриптор:
Ө) «Бастырып жазу» мен «Генетикалық» әдістер Оқушылардың Ө әрпі мен ол кездесетін сөздерді қатесіз әрі көркем жазады. Дескриптор:Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтау және әріп элементтерін дұрыс, көркем жазу білігін бағалау. ҚБ: Ғарыш әлеміне бір қадам. Дене жаттықтыратын іс-қимылдарды жасап сергіту сәтін ұйымдастыру Оқылым.Оқулықтағы «Оқы» белгісі тұрған сөздер мен сөйлемдерді өз бетінше буындап оқуға, жиі кездесетін сөзді тұтас оқуға, түсініп оқиды. Оқиға бойынша бір-бірін бағалап үйренуге басшылық жасаймын. Топтағы қатар отырған төрт оқушы (немесе алдыңғы партадағы екі оқушы мен артқы партадағы екі бала) бір-біріне сөздерді оқып береді және оқығандарын өзара бағалайды. Өз еркімен оқығысы келетін оқушы сыныпқа бір-бір сөзден дауыстап оқып береді. Сыныптастарының қалай оқыға- нын оқушылардың өздеріне «Күлегештер» әдісі арқылы бағалатып, кері байланыс жасату.
Доп
Кеспе қағаздар
Қызыл, көк түсті дөңгелек пішінді қағаздар
Жұмыс дәптер
://www.youtube.com/watch?v=Vwa5zBMF_WU
Оқулық, күлегештер.
• Қимыл – қозғалыс жаттығуларын сергіту жаттығуы арқылы орындату
Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1:2:Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1:2:белсенді оқушыларымның қабілеттерін анықтадым