Санның бөлігін табу. Бөлігі бойынша санды табу

0
260

Сабақтың тақырыбы: Санның бөлігін табу. Бөлігі бойынша санды табу

Сабақ кезеңдеріУақытыСабактың мазмұныСабақтың әдіс –тәсілдеріIҰйымдастыру бөлімі1 мин СәлемдесуIIҮй тапсырмасын тексеру    4 мин        2 минҮй тапсырмасын тексеру  үшін соған ұқсас математикалық диктант жазамыз.Математикалық диктант жауабы:Бағалау шкаласы: «5»-5                             «4»-4                             «3»-3                                                             «2,1»-2Математикалық диктант,бғалау шкаласыIII. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі  1 минБалалар сіздер әдебиет пәнінен қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың шығармаларымен таныссыздар. Ендеше «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде қандай  бес асыл қасиеттер туралы айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы жауаптары)  – Өте жақсы балалар ендеше бүгінгі сабағымызда Абай атамыздың осы өлеңімен байланысты болмақ.Ой қозғауIV«Талап» кезеңі5 минСабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай бөлшектер, олардың қасиеттерін білу және еске түсіру талап етіледі. 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай  қосылады? Мысал келтіріңдер.2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер.3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар»СұрақжауапV. Жаңа сабақты түсіндіру.  «Еңбек» кезеңі10 минКелесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, “Әлемнің әміршісіеңбек. Тек еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек қана бар қиындықты жеңбек» депН.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы бұл бөлімде еңбектену арқылы жаңа сабақты игереміз. 

Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.

Қызықты суреттермен берілген есептер, мысалдар, тірек сызбаларVIЕсептер шығару «Терең ой» кезеңі.10 мин                        2 минБұл кезең «ТЕРЕҢ ОЙ». Бұл кезеңде терең ойлану арқылы есептер шығару дағдыларынды қалыптастырамыз.

  • Оқулықпен жұмыс: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
  • Өздік жұмыс. (кеспе парақшалар таратылады)
  • Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой жетеді»КЕСПЕЕсептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

  • Шығармашылық жұмыс: «Дарын» дегеніміз кім? Дарын деп алғыр, білімді адамды айтамыз. Ендеше сыныбымыздың  «Дарынды дарабозды анықтайық»
  •   Амалды орында:Оқулықтан тақтада есептер шығару, кеспе парақшалар, өзіндік жұмыстарVII. Пысықтау бөлімі.  «Қанағат» кезеңі5 минКелесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма тестпен жұмыстанамыз.Тестпен жұмыс:Өзін өзі тексеру.            Мыс: «Қанағатқарын тойғызар»Жұптық жұмыс, тест тапсырмасыVIII. Бекіту бөлімі.  «Рақым» кезеңі2 мин Келесі кезең «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл кезеңде алған білімдерімізді қорытып, бекітеміз.Мазмұнды есепер,логикалық тапсырмаларIXҮй тапсырмасын беру.1 минҮйге тапсырма: №816, 817, 818, 819,  820 (жұптары)Түсіндіру.XҚорытындылау. Бағалау.2 минБүгін қандай тақырыппен таныстық, не білдік? Сонымен оқушылар сабақ ұнадыма, ұнаса несімен ұнады? Атамыздың бес асыл ісін математика сабағында да қайталадық. Абай атамыз «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады» деген екен. Олай болса, бізде бір бірімізден осындай нәрселермен озатын болайық.Оқушыламен әңгімелесуМұғалім сөзіСабақ кезеңдеріУақытыСабактың мазмұныСабақтың әдіс –тәсілдеріIҰйымдастыру бөлімі1 мин СәлемдесуIIҮй тапсырмасын тексеру    4 мин        2 минҮй тапсырмасын тексеру  үшін соған ұқсас математикалық диктант жазамыз.Математикалық диктант жауабы:Бағалау шкаласы: «5»-5                             «4»-4                             «3»-3                                                             «2,1»-2Математикалық диктант,бғалау шкаласыIII. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі  1 минБалалар сіздер әдебиет пәнінен қазақтың бас ақыны Абай Құнанбаевтың шығармаларымен таныссыздар. Ендеше «Ғылым таппай, мақтанба» өлеңінде қандай  бес асыл қасиеттер туралы айтады. Есімізге түсірейікші. (Оқушы жауаптары)  – Өте жақсы балалар ендеше бүгінгі сабағымызда Абай атамыздың осы өлеңімен байланысты болмақ.Ой қозғауIV«Талап» кезеңі5 минСабақ барысында әрбір кезеңге атау беріп, соңында алғашқы асыл қасиет жазылған сөзді аламыз. Ең бірінші кезеңіміз «ТАЛАП» деп аталады, бұл кезеңде сендерге бұрыннан таныс жай бөлшектер, олардың қасиеттерін білу және еске түсіру талап етіледі. 1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай  қосылады? Мысал келтіріңдер.2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады? Мысал келтіріңдер.3. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.4. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай азайтылады? Мысал келтіріңдер.5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады? Мысал келтіріңдер.Осы сөзге байланысты оқушылардан мақал сұрау мыс: «Талаптыға нұр жауар»СұрақжауапV. Жаңа сабақты түсіндіру.  «Еңбек» кезеңі10 минКелесі кезең «ЕҢБЕК» де аталады, “Әлемнің әміршісіеңбек. Тек еңбекпен ғана жеміс өнбек, тек еңбек қана бар қиындықты жеңбек» депН.Ә. Назарбаев атамыз айтпақшы бұл бөлімде еңбектену арқылы жаңа сабақты игереміз. Жаңа сабақты бастамас бізге бұрыннан белгілі білімдерімізді еске түсіруден бастасақ.

  • Есеп шығару.
  •  
  • Сары жұмыртқа  барлық  жұмыртқаның  қандай  бөлігін құрайды?     Үштен бірb. Тортты  тең  8 бөлікке  бөлдік. Түскі аста 3 бөлігін жедік. Торттың  қандай бөлігі желінді? Қайсысы  үлкенБүтін торт па  әлде  торттың бөлігі ме?2. Білесің бе? (Мақал мәтел) Оқушылардан «Еңбек» сөзіне байланысты мақал сұрау. Мыс: «Еңбектүбі береке»  c. Есеп: Математика кабинетінің еденінің ауданы 36 м2. Еденнің інде парталар орналасқан. Парталар орналасқан еденнің ауданын табыңыз.   Анықтама: Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейту керек.Қызықты суреттермен берілген есептер, мысалдар, тірек сызбаларVIЕсептер шығару «Терең ой» кезеңі.10 мин                        2 минБұл кезең «ТЕРЕҢ ОЙ». Бұл кезеңде терең ойлану арқылы есептер шығару дағдыларынды қалыптастырамыз.

  • Оқулықпен жұмыс: № 813, 814, 815 есептерді орындайды.
  • Өздік жұмыс. (кеспе парақшалар таратылады)
  • Мақал: «Жол жетпеген жерге, ой жетеді»КЕСПЕЕсептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріптерді қойыңдар. Сонда сендер қазақтың ұлы математигінің атын оқи аласыздар.

  • Шығармашылық жұмыс: «Дарын» дегеніміз кім? Дарын деп алғыр, білімді адамды айтамыз. Ендеше сыныбымыздың  «Дарынды дарабозды анықтайық»
  •   Амалды орында:Оқулықтан тақтада есептер шығару, кеспе парақшалар, өзіндік жұмыстарVII. Пысықтау бөлімі.  «Қанағат» кезеңі5 минКелесі кезеңіміз «ҚАНАҒАТ» деп аталады. Бұл кезеңде жұптық тапсырма тестпен жұмыстанамыз.Тестпен жұмыс:Өзін өзі тексеру.            Мыс: «Қанағатқарын тойғызар»Жұптық жұмыс, тест тапсырмасыVIII. Бекіту бөлімі.  «Рақым» кезеңі2 мин Келесі кезең «РАҚЫМ» деп алдым. Бұл кезеңде алған білімдерімізді қорытып, бекітеміз.Мазмұнды есепер,логикалық тапсырмаларIXҮй тапсырмасын беру.1 минҮйге тапсырма: №816, 817, 818, 819,  820 (жұптары)Түсіндіру.XҚорытындылау. Бағалау.2 минБүгін қандай тақырыппен таныстық, не білдік? Сонымен оқушылар сабақ ұнадыма, ұнаса несімен ұнады? Атамыздың бес асыл ісін математика сабағында да қайталадық. Абай атамыз «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады» деген екен. Олай болса, бізде бір бірімізден осындай нәрселермен озатын болайық.Оқушыламен әңгімелесуМұғалім сөзі