Санды және әріпті өрнектер

0
Бекітемін: 5.1А Натурал сандар және нөл Мектеп: №94 орта мектеп Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Пірімжар А.Е. Сынып: 5 Қатысқандарсаны: Қатыспағандар саны Сабақ тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Оқушылар орындай алады:5.2.1.1 қосу мен азайтудың қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіру Сабақ мақсаттары Санды және әріпті өрнек туралы ұғымды енгізу; өрнектердің мәндерін табуды үйрету; өрнектерді жазуды және оқуді қайталау; қосу мен азайтудың компоненттерін атау; есептеу дағдыларын бекіту; зейінін дамыту; есептеу қабілеттерін, логткалық ойлауларын, қорытынды жасауды және талдай білуді үйрету; басқалардың пікірлерін мұқият тыңдай білуге тәрбиелеу; сыныптастарының жауабына құрметпен қарауды; топта жұмыс жасай білуге үйрету. Бағалау критерийлері Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер қосу мен азайтудың қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді түрлендіруді орындайтын болса. Құндылықтардыдарыту Академиялық шыншылдық. ынтымақтастық. Өзіне және қоршаған ортаға деген құрмет:Құндылықтар жұппен және топпен жұмыс барысында дарытылады. Пәнаралық байланыстар Геометрия, физика
Бастапқы білім «Цифр», «сан», «жұп» және «тақ,» ұғымдарын білу; натурал сандармен арифметкалық амалдар орындай білу; Санды және әріпті өрнектермен жұмыс жасау дағдысы; сандарға байланысты амалдардың қасиеттерін білу. Сабақтың барысы Сабақтың кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер Ресурстар Басы3 мин I. Ұйымдастыру кезеңіСәлемдесу. Психологиялық ахуалды туғызу. СәлемдесуОқушыларды түгелдеуОқу-құралдарын түгел алдыру. Зейіндерін сабаққа аудару

5-7 мин

Мұғалім сұрақтар қояды: Оқушылар сұраққа жауап береді.

Санды өрнек – бұл сандардан, арифметикалық амалдардан және жақшалардан тұратын өрнек.

Жаңа тақырыпты түсіндіру5-7 мин Оқушылар мұғаліммен есепті бірге шығарады.Есеп: Цирктің билеті үлкен адамға 1200 теңге, ал кішкене баланыкі – 800 теңге. Бір көрініс үшін қанша ақша түседі?

Одан кейін мұғалім оқушылармен мына анықтаманы береді: Әріпті өрнек –бұл сандардан, әріптерден, арифметикалық амалдар мен жақшалардан тұратын өрнек. Әріпті өрнектерді оқу.

Топпен жұмыс

8-9 мин

III. Топтық жұмысӘрбір топ екі есептен жазылған кеспе қағазды алады. Әрбір есепке өрнек құрастыру қажет. Әрбір топ өздері таңдаған түрлі-түсті параққа өрнекті жазады, талдау кезінде бұл өрнекті қай топтың құрастырғаны көрініп тұрады. Топтың өкілі өрнектер жазылған парақты тақтаға магниттің көмегімен орналастырады. Кеспе қағаздағы мысалдар: 1-топЕсептерді шығару үшін өрнек құрастыр:1. Болат 10 жаста, ал әкесі Болаттан 25 жасқа үлкен. Әкесі нешежаста? 2. Екі жүк пойызында n вагон бар. Олардың біреуі 116 вагоннан тұрады. Екінші пойызда қанша вагон бар?2-топЕсептерді шығару үшін өрнек құрастыр: 1. Кітап 275 теңге тұрады, ал қаламсап одан 180 теңге арзан. Қаламсап қанша теңге тұрады? 2.Бір пойыздың жылдамдығы 80 км/сағ, ал екіншісі одан x км/сағ ақырын жүреді. Екінші пойыз қандай жылдамдықпен жүреді? 3-топЕсептерді шығару үшін өрнек құрастыр: 1. Бірінші балабақшаға 48 кг жеміс әкелді, ол екінші балабақшаға әкелгеннен 18 кг кем. Екі балабақшаға барлығы неше кг жемісәкелді? 2. Жанат балық аулауға барғанда 13 балық, ал Самат a-ға артық балық ұстады. Жанат пен Самат екеуі бірге қанша балық ұстады? Тақтада жазылға нөрнектерді талдаймыз.. Оқушыларға қойылатын сұрақтар: Жазған жазбалардың арасындағы ортақтық қандай? Алған өрнектерді сен қандай топтарға бөлередің? Әрбір топтың өрнегінде не ортақ? Олар неден тұрады? Әрбір топқа сен қандай атау берер едің? Оқушылар өрнектердің атауларын және әрбір топтың өрнегін дәптерлеріне жазады. Қандай өрнектерде жақшаны жазбауға боладыл қандайларда міндетті түрде жазу керек? Санды өрнектердің мәні неге тең?

Таратпа материал

Сергіту сәті1 мин Оңқолымдыкөтерем,Оңқолымдытүсірем,Солқолымдыкөтерем.Солқолымдытүсірем.Оңғақараймын,Аяқты топ-топ басамын,Солғақараймын.Біразсергіпаламын. Математикалық диктант 10-12 мин IV. Өрнек түрінде жазыңыз:а) және қосындысын; б) және айырмасын; в)санының квадраты; г)санының кубы; д) санының косындысын және мен сандарының көбейтіндісін; е) санының айырмасын және пен сандарының бөліндісін; ж) мен сандарының қосындысының санына көбейтіндісі; з) санының пен сандарының көбейтіндісі. Алғашқы білімдерін бекітуге бағытталған өз бетінше жұмыс5-6 мин V. Есептер шығаруОқушылар өз беттерінше есептер шығарады.№83,83 Қорытынды шығару 2 мин VI. Сабақтың қорытындысыӘрбір оқушы қандай өрнектің болатынын, оларды қандай түрлерге бөлуге болатынын, санды және әріпті өрнектердің мәнін қаншалықты таба білетінін өзі бағалайды. Үй тапсырмасы.84,85Рефлексия.Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады: Менің бүгін білгенім … Қызықты болды Қиын болды Мен тапсырмаларды орындадым Мен енді орындай аламын Саралау – қосымша қолдауды қалай көрсетесіз?Үлгерімі жақсы оқушыларға қиын есептерді қалай қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқуда оқушылар жетістіктерін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? СілтемелерДенсаулық жағдайын тексеруАТ құндылықтар Бірлескен жұмыс ол мұқият жоспарланған басты жұмыс, сондықтан оқушылар өз деңгейіндегі оқушалармен сенімді түрде жұмыс жасайды, ал өз деңгейімен болмаса онда сенімсіз болады. Серіктестер арасындағы диалог кезінде, екеуі де бірдей үйренеді, біреуі екіншісіне тәуелді болмайды. Бақылау Сұрақ қоюТүсінуге сұрақтарӨзара бағалауеӨзін-өзі бағалауРефлексия Денсаулықты қорғау технологиясы. Сергіту сәттері және іс-әрекеттің белсенді түрлері. Осы сабақта қолданылған техника қауіпсіздік ережелерінен бөлімдер. РефлексияСабақ міндеттері/ Оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені білді? Бүгін сыныпта қандай атмосфера болды? Менің дифференциалдау бойынша жұмысым жақсы өтті ме? Барлығы жоспарланған уақытқа сәйкес өтті ме? Мен жоспарға қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төмендегі бос орынды Сіздің сабағыңызды бағалау үшін пайдаланыңыз. Сол жақтағы кестедегі Сіздің сабағыңыз туралы сұрақтарға жауап беріңіз. Қорытынды бағалау Қандай екі мезет бәрінен де ұнады (сабақ беру мен оқытуды ескергенде) 1:

2:

Қандай екі мезет сабақты жақсартар еді (сабақ беру мен оқытуды ескергенде) 1:

2:

Мен сабақтан топпен келесі сабақта менімен болатын жекелеген оқушылар туралы не білдім