Сайын Мұратбеков Жусан иісі

0
Пәні: Қазақ әдебиетіСабақтың тақырыбы:Сайын Мұратбеков « Жусан иісі»

ов «Жусан иісі»

Мектеп: 25 Тұрар Рысқұлов атындағы мектеп гимназиясы Күні: Мұғалімнің атыжөні:Құдиярова Қ. Ө. СЫНЫП: 6« А» Қатысқандар: Қатыспағандар: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, баға беру; 6.3.3.1. Шығармадағы кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, баға береді. Кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады Кейбір оқушылар орындай алады: Шығармадағы кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазады Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:

Берілген тапсырма бойынша кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып, бағалайды. кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды,эссе жазады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сөз тіркестері: Жарғақ сары, күннің көзі қан талағандай, кезерген ерні.Терминдер: эссе, « шындық детекторы» « Джигсо» әдісі, кластер құрау, постер қорғау. Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар: «Жусан иіс»і әңгімесіндегі дала тіршілігі Аян мен ауыл балаларының өмірі Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының тағдыры мен тауқыметі Адамдар арасындағы қарым қатынас Не себепті …. деп ойлайсыз? Автор повесті не себепті « Жусан иісі » деп атайды, себебін сіз қалай деп ойлайсыз? ишара: Алдыңғы оқу: Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы5минут

Шағын эссе5минут

Салемдесу « Молекула» әдісі бойынша бір бірлеріне сәттілік тілеу арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруОқушыларға сабақ мақсаттарын түсіндіремін

Шағын эссе жазу әдісін түсіндіремінБұл әдістің мақсаты оқушыларға ойындағыны түсіну үшін жазу. Онда оқушының өз бетінше жұмыс істей алуы, жеке тұлға ретінде өзін көрсете алуы (құзіреттілік, белсенділік, жан жақтылық) дискуссияға түсу қабілеті, проблеманы шешудегі өзіндік стилі, дәлелдеу, салыстыру дағдылары бағаланады. Әдетте эссе сыныпта белгілі бір мәселенің талқылауынан соң жазылады. Бес минуттан аспау керек.

Ортасы15Минут 1-Тапсырма « Джиксо» әдісі арқылы топпен жұмыс жасаймызӘңгіме алдын оқуға беріледіКейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырыңыз, бағалаңыз?Дескриптор:1. Жусан иісі әңгімесіндегі дала тіршілігі?2. Адамдар арасындағы қарым қатынас?3.Аян мен ауыл балаларының өмірі?4.Соғыс жылдарындағы ауыл балаларының тағдыры? Берілген cұрақтарды негізге ала отырып, «Шындық детекторы» әдісі бойынша детектор алға шығып, суреттерге қарап заманауи жанашылдығын салыстырып, бағалап шынайы жауап береді Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын салыстырадыӨзара бағалайдыҚБ: Тиімді кері байланыс дескрипторға сүйене отырып оқушылардың бір-біріне кері байланыс беруі 10минут 2-тапсырмаКейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, эссе жазыңыз«Ойлан жұптас бөліс» әдісі бойынша Аянның бақытты сәті туралы отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, өз ойыңызды айтыңыз?( әкесі туралы түс көруі) Әжесі өлгендегі Аянның көңіл күйін отбасылық құндылық тұрғысынан әңгімелеп талдаңыз? Дискриптор
  • Кейіпкерлер қарым қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдайды
  • (менің сүйікті кейіпкерім) шағын эссе жазады
  • ҚБ: Тиімді кері байланыс дескрипторға сүйене отырып оқушылардың бірбіріне кері байланыс беруі Соңы5минут «Бес қадам» ойыны бойынша сұрақтарға жауап беріңіз?Ортаға табан іздері тасталынады, берілген табан іздерін баса отырып, ретімен сұраққа жауап береді1. Аян ауыл шетіндегі ат қораға не үшін барды?2. Автор повесті неге Жусан иісі деп атады?3. Оқиға қай кезде болған?4. Ауыл балалары Аянды не үшін жақсы көрді?5. Аянның прототипі Кім? Бағалау Бас бармақты жоғары немесе төмен (қолдаймын, қолдамаймын) Рефлекция Білім ағашы әдісі Не білдім? Не білуІм керек? Қосымша ақпарат