сабын қалдығы, ине, жіп, қайшы, мата қиындылары
Құрақ құрау, оның түрлері және қолданылуы
Мақсаты:
1. Оқушыларға құрақтың тарихынан, оның түрлерінен және қолданылуынан мағлұмат беру.
Нарықтық экономикаға байланысты матаны үнемдеу, қалдық ұсақ матаны дұрыс пайдаланып іске асыру.
2. Оқушылардың түрлі түстерді бір – бірімен үйлестіре білу, геометриялық пішіндерді дұрыс қия білу. Жұмыс барысында ой — өрісін, ынтасын, ойлау қабілетін, шеберліктерін дамыту.
3. Оқушылардың бойына эстетикалық мәдениетті қалыптастыру. Сонымен қатар ұқыптылыққа, төзімділікке, ынталы болуға, көзбен жобалауға, берекелілікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: нұсқау карта, дайын бұйымдар, суреттер
Құрал — жабдықтар: дәптер, қалам, сабын қалдығы, ине, жіп, қайшы, мата қиындылары,
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: СТО стратегиялары сарамандық жұмыс
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, тарих, әдебиет, сызу, ағылшын тілі, орыс тілі, геометрия, математика.
Күтілетін нәтиже:
1. жаңа мәліметті қабылдай, ойлай алады;
2. жаңа мәліметпен жұмыс істей отырып, сұрақ қоя алады;
3. құрақ түрлерін, олардың қолданауын біледі;
4. пішім бөліктері лекала арқылы тігуді, үйренеді;
5. өз бетінше жұмыс жасауды дамытады.
Не арқылы бағаланады:
ассоциация;
сұрақ қою, қайта сұрақ қою
ББҮ
РАФТ
Мақсаты:
1. Оқушыларға құрақтың тарихынан, оның түрлерінен және қолданылуынан мағлұмат беру.
Нарықтық экономикаға байланысты матаны үнемдеу, қалдық ұсақ матаны дұрыс пайдаланып іске асыру.
2. Оқушылардың түрлі түстерді бір – бірімен үйлестіре білу, геометриялық пішіндерді дұрыс қия білу. Жұмыс барысында ой — өрісін, ынтасын, ойлау қабілетін, шеберліктерін дамыту.
3. Оқушылардың бойына эстетикалық мәдениетті қалыптастыру. Сонымен қатар ұқыптылыққа, төзімділікке, ынталы болуға, көзбен жобалауға, берекелілікке, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: нұсқау карта, дайын бұйымдар, суреттер
Құрал — жабдықтар: дәптер, қалам, сабын қалдығы, ине, жіп, қайшы, мата қиындылары,
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: СТО стратегиялары сарамандық жұмыс
Пәнаралық байланыс: бейнелеу өнері, тарих, әдебиет, сызу, ағылшын тілі, орыс тілі, геометрия, математика.
Күтілетін нәтиже:
1. жаңа мәліметті қабылдай, ойлай алады;
2. жаңа мәліметпен жұмыс істей отырып, сұрақ қоя алады;
3. құрақ түрлерін, олардың қолданауын біледі;
4. пішім бөліктері лекала арқылы тігуді, үйренеді;
5. өз бетінше жұмыс жасауды дамытады.
Не арқылы бағаланады:
ассоциация;
сұрақ қою, қайта сұрақ қою
ББҮ
РАФТ
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) оқушыларды түгендеу
ә) сабаққа дайындығын тексеру
б) топқа бөлу (бағалау парағын түсіндіру)
І. Қызығушылықты ояту.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.