сабақ жоспары: Ақиқатты кестесі 8 сынып

0
372
Пән: ИнформатикаҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мектеп: «Ж.Баласағұн атындағы №6 ЖОББМ» кммКүні:       27.11.2018 жСЫНЫП: 8«К»Мұғалімнің аты-жөні: Пазилбеков У.С.Сабақтың тақырыбыАқиқат кестесі.Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Логикалық амалдардың айырмашылықтарын көрсету, ақиқат кестесін құру. Логикалық амалдарды практикада пайдалану.Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Ақиқат кестесі және логикалық амалдардың түрлері туралы білімі қалыптасады.Оқушылардың басым бөлігі:Түсінеді, талдайды, қажет болған жағдайда білімін қолданады. Әртүрлі формадағы ақиқат кестесімен жұмыс жасауды меңгереді.Кейбір оқушылар:Білімін жинақтайды, рефлекция жасайды. Ақиқат кестесінің маңыздылығын талдайды.Бағалау критерийіАқиқат кестесін атын, шартты белгісін, графикасын, қасиетін анықтайды. Мысалдар келтіре аладыДескрипторларАқиқат кестесін атын, шартты белгісін, графикасын, қасиетін жіктейдіТілдік мақсатПәндік лексика мен терминология: «конъюнкция», «дизъюнкция», «инверсия»Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған сұрақтар:1. Ақиқат кестесі дегеніміз не?2. Ақиқат кестесі қандай мәліметтерден тұрады?3. Ақиқат кестесін құру алгоритміҚұндылықтарға баулуЖауапкершілігі мол, белсенді азаматтық ұстанымы бар,Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтыладыПәнаралық байланысМатематикаАлдыңғы білімЛогикалық амалдар жөнінде ақпаратқа иеСабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстарСабақтың басы Үй тапсырмасын сұрау. 10 мин«Лейбниц», «Буль», ғалымдар бейнеленген суреттер арқылы оқушыларды топқа  бөлу  Үй тапсырман кестені толтыруСуреттер  Үлестірмелі материал дар Дескриптор  – пікірлердің формалді тілде берілуін толық орындайды; – пікірге сипаттама береді.9 баллСабақтың ортасыМиға шабуыл 2 мин  

   10 мин                     

 Оқушылар жасырынған сөзді табады.Ақиқаттық кестесі – бұл логикалық күрделі пікірлердің қабылдайтын мағынасына қатысты, оның құрамына кіретін жай пікірлердің жиынтығын  көрсететін кестені айтады.Логикалық көбейту: Екі немесе одан да көп пікірлердің «және»жалғаулығы көмегімен біріктіру амалы логикалық көбейтунемесе конъюнкция д.а.Логикалық  көбейту функцияның ақиқаттық кестесі мен графикалық бейнеленуіАқиқаттық кестесі Логикалық қосу (дизъюнкция): Екі немесе оданда көп пікірлерді «немесе» жалғаулығы көмегімен біріктіру амалы логикалық қосу немесе дизъюнкция  д.а.Логикалық  қосу функцияның ақиқаттық кестесі мен графикалық бейнеленуіАқиқаттық кестесіЛогикалық теріске шығару (инверсия)«Емес» жалғаулығының көмегімен пікірді теріске шығару амалы логикалық теріске шығару немесе инверсия д. а.Инверсия ол әрбір қарапайым пікірлерге, негізгі пікірдің жалған екенін қорытындылайтын  күрделі пікірді  сәйкес қояты  логикалық амал.                                          5 мин        6 мин Ақиқат кестесін құру Дискриптораралық формуланы есептейді – Логикалық формуласын табады«Конверттер» әдісі арқылы  тапсырманы орындату Дискрипторбайланыстырушы сөзді табады – Аталуын жазады           Таратпа кеспе қағаздары. Жеке жұмыс  2 балл   Конвертке салынған үлестірме материалДар             7 баллСабақтың соңы3 мин              4 минДинара пианинода немесе флейтада ойнағысы келеді. Серік домбырада  немесе гитарада ойнағысы келеді. Майра гитарада  немесе баянда ойнағысы келеді. Муса флейтада немесе домбырада ойнағысы келеді.Ал кішкентай Сәкен баянда ойнағысы келеді. Олрдың анасы үйде бар музыкалық аспаптарды (пианино, флейта, домбыра, гитара, баян) балаларының бәрі риза болатындай етп бөліп бере ала ма? Дискриптортапсырманы толық орындайды  (5 балл)Үйге тапсырма: §6 оқып келуБағалау – оқушыларды жинаған балына сәйкес бағалаймынТаратпа кеспе қағаздары.            Үй тапсырмасын оқушылар күнделікке жазады.Ақпараттық ресурстарИнформатика 8-сынып оқулықИнформатика әдістемелік құралыСаралау оқушыларғақалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Жеке, жұптық, топтық және бүкіл сыныпты қамтитын тапсырмалар  арқылы берілген тапсырмаларды оқушылардың қабілетіне қарай орындатамын;Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыКабинет қауіпсіздік ережесін сақтауКөзге арналған жаттығулар,Арақашықтықты сақтауДұрыс отыра білуЖалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1: 2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?