Рухани-адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы

0
219

1 бет

Тақырыбы::
Рухани-адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы
Дайындаған: Құмкешу жалпы білім беретін орта мектебінің Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Жүнісова Қуаныш Мирасбекқызы

2 бет

Мақсаты:
“Өзін –өзі тану пәнінің” бала тәрбиесіндегі рухани – адамгершілік білім берудегі маңызын анықтау

3 бет

Жоба жоспары
1. Қазіргі замандағы жаhандық мәселелер2. Адамзаттың жалпы дүниежүзілік тұтастығы3. Адамзаттың жаhандық мәселелерінің рухани-адамгершілік сипаты

4 бет

Рухани кәусар бұлаққа барар жолды іздеу- әр адамның міндеттерінің міндеті. Сара Алпысқызы Назарбаева

5 бет

Дағдарыс
Жеке тұлғалық дағдарысҚоғамдық дағдарыс Экологиялық дағдарыс

6 бет

Жеке тұлғалық дағдарыс
Зияткерлік Эмоционалдық Тәндік (Физикалық)

7 бет

Қоғамдық дағдарыс
Экономикалық дағдарыс (кредит) Саяси дағдарыс Мәдени дағдарыс Отбасылық дағдарыс Білім беру дағдарысы

8 бет

Экологиялық дағдарыс Климаттық дағдарыс Ресурстық дағдарысТабиғи дағдарыс

9 бет

“Сыртқы дүниенің көптігі сонша, бірақ жүректе ешнәрсе жоқ…” О.Гадецкий

10 бет

Адам жаны тыныш болса, отбасында да тыныштық орнатылады.Отбасында тыныштық болса, қоғамда да тыныштық орнайды.Қоғамда тыныштық болса, мемлекетте де тыныштық орнатылады.Мемлекетте тыныштық болса, Әлемде де тыныштық орнатылады. (халық данағалығы)

11 бет

Егер бір жылыңды болжасаң -тұқым сеп,Он жылыңды болжасаңағаш отырғыз,Егер бүкіл өміріңді ойласаң- жастарды тәрбиеле. (халық даналығы)

12 бет

“ Мектепті емес, мұғалімнің рухани дүниесін реформалау қажет” Ш.А.Амонашвили

13 бет

Өзін-өзі тану пәнінің авторы С. А Назарбаева : «Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына ықпал етеді».

14 бет

Тыңдағандарыңызғ а рахмет!

15 бет

16 бет

17 бет

18 бет

19 бет

20 бет