Рухани-адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы
Тақырыбы::
Рухани-адамгершілік білімнің қазіргі әлемдегі басымдылығы
Дайындаған: Құмкешу жалпы білім беретін орта мектебінің Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Жүнісова Қуаныш Мирасбекқызы
Мақсаты:
“Өзін –өзі тану пәнінің” бала тәрбиесіндегі рухани – адамгершілік білім берудегі маңызын анықтау
Жоба жоспары
1. Қазіргі замандағы жаhандық мәселелер2. Адамзаттың жалпы дүниежүзілік тұтастығы3. Адамзаттың жаhандық мәселелерінің рухани-адамгершілік сипаты
Рухани кәусар бұлаққа барар жолды іздеу- әр адамның міндеттерінің міндеті. Сара Алпысқызы Назарбаева
Дағдарыс
Жеке тұлғалық дағдарысҚоғамдық дағдарыс Экологиялық дағдарыс
Жеке тұлғалық дағдарыс
Зияткерлік Эмоционалдық Тәндік (Физикалық)
Қоғамдық дағдарыс
Экономикалық дағдарыс (кредит) Саяси дағдарыс Мәдени дағдарыс Отбасылық дағдарыс Білім беру дағдарысы
Экологиялық дағдарыс Климаттық дағдарыс Ресурстық дағдарысТабиғи дағдарыс
“Сыртқы дүниенің көптігі сонша, бірақ жүректе ешнәрсе жоқ…” О.Гадецкий
Адам жаны тыныш болса, отбасында да тыныштық орнатылады.Отбасында тыныштық болса, қоғамда да тыныштық орнайды.Қоғамда тыныштық болса, мемлекетте де тыныштық орнатылады.Мемлекетте тыныштық болса, Әлемде де тыныштық орнатылады. (халық данағалығы)
Егер бір жылыңды болжасаң -тұқым сеп,Он жылыңды болжасаңағаш отырғыз,Егер бүкіл өміріңді ойласаң- жастарды тәрбиеле. (халық даналығы)
“ Мектепті емес, мұғалімнің рухани дүниесін реформалау қажет” Ш.А.Амонашвили
Өзін-өзі тану пәнінің авторы С. А Назарбаева : «Өзін-өзі тану пәні адамның өзін-өзі тануына, өзінің ең жақсы қасиеттерін анықтауға, өз ар-ұжданын сақтап, әрқашанда АДАМ деген атқа лайық болуына ықпал етеді».
Тыңдағандарыңызғ а рахмет!