Рим цифрлары

0
290
Сабақтың ортасы

6 минут

15 минут

2 минут

10 минут

(МК, Т) Сабақтың тақырыбын ашу-Балалар, сабақтың тақырыбын анықтау үшін, мына жұмбақты шешу керек.Қозғалмастан бір елі, Түні бойы жүреді.-Балалар, жұмбақтың шешуі не болды?-Ендеше мына сағаттарға қарап, олардың қандай ұқсастығы мен айырмашылығы бар екенін айтыңдаршы.

-Балалар, мұндай рим цифрлары бар үлкен сағаттарды қайдан көруге болады?Бұл сағаттарды кім көре алады?-Бұл оларға не үшін керек?/оқушылардың жауаптарын тыңдау/

-Қалай ойлайсыңдар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?-Қандай жетістіктерге жетеміз деп ойлайсыңдар?Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

Қызықты ақпарат:Цифрларды да арифметика ережелері сияқты, ешкім бірден ойлап шығарған емес. Осы заманғы цифрлар ғасырлар бойы қалыптасып жасалынған. Рим цифрлары б.з.б. 500-жылдар шамасында пайда болып, Ежелгі Римде қолданылған.

-Жалпы рим цифрларын өмірде көп кездестіруге болады. Әртүрлі оқулықтар мен журналдарда, мұнара сағаттарында, темір жол бекеттерінде де.Сонымен қоса рим цифрлары адам өмірімен де тығыз байланысты.

(МК ) Сабақтың басында біз қолданып жүрген сандардың араб сандары екендігін хабарлау. Рим цифрларының кестесін көрсету (слайд).

(Ж) Жазбаларды есте сақтау мен рим цифрларын оқу жұмысын жұптастырып орындату. Әр жұпқа 1 қорап сіріңкеден таратып беру. Оқушылардан кестенің көмегімен 1-ден 12-ге дейінгі рим цифрларын құрып, оқуын сұрау

,Қ) «Менің өмірімдегі сандар» Оқушыларға ақ парақтарға өздерімен байланысты рим цифрларын жазып, топтастарына көрсету ұсынылады.Мысалы: бүгінгі сабақ санын, сыныптағы ұл, қыз , сыныбын, т.б.

(ОТ ) Дәптермен жұмыс 4-бет, № 2, № 3 Б(Бармақпен бағалау)

Сергіту сәті

1/Қалпақ арқылы жүгірушілер таңдалады. 2/Жүгіруші парақта жазылған рим цифрасын оқып, өз тобына жүгіріп айтып отырады. ІҮ, ҮІІ, Х, ІІІ, ІХ, ХІІ, ҮІІІ.

3/Топтастары жүгіруші айтқан санды кестеге жазады.

Топтар тапсырмаларды орындап болған соң, тексеру жүргізіледі. Әр дұрыс санның жанына «+» таңбасы қойылады.

(Т,Қ) «Ойлан! Тап!» ойыныОқушыларға ойланып, ақылдасуға 1 минут беріледі.Тапсырма: Ешқандай заттарды қолданбай, рим цифрларын құрастыру, көрсету.Дене мүшелерін пайдалануға болады. Қарсы топтар көрсетіп тұрған цифрды табу керек.Топтар бір-бірін шапалақтау арқылы бағалайды.

(Ө,Қ) Карточкамен жұмысТапсырма Берілген сандардың арасынан рим цифрларымен жазылған сандарды тауып, қоршап сыз және оқы.

III 4 20 I 2 6 V 18 0 11 X 3 9 12 VI

Берілген сандарды рим цифрларымен жазыңыз

суреттер

бейнекөрініс

слайд

• әр оқушыға рим цифрлары жазылған кеспе қағаздар;

Ақ парақтар

Дәптер

Тапсырмалар жазылған үлестірмелі парақтар

кестелер