«Қысқы орманға саяхат».
Т:2-тапсырма-Сендер,бұл тапсырманы орындадыңдар,ал қазір олардың балаларын қалай атайды екен,соны тексерейік.Д.О «Баласын қалай атайды?»Презентация көрсетіледі.
Т: 3 —тапсырма.Мен енді сендерге тапсырманы одан әрі күрделендіремін,қазір маған сендер,жабайы жануарлар туралы айтып бересіңдер,олардың төрт аяғы бар,денесін жүн жапқан оны мен өзім де білемін.,қызықтысын айту керексіңдер.
Сергіту сәті-ағылшынша аңдар туралы.Т: 4-тапсырма-Мына суретте сендердің сүйікті жануарларың нелерін жоғалтқан?Кәне,табуға көмектесе аласыңдар ма?Д.О «Ненің құйрығы». Т :-5-тапсырма.:-Балалар,ал сендер,жануарлардың қайда тұратынын,оны қалай атайды,білесіңдер ме?Д.О Луллия шеңбері бойынша.-екі топқа бөлінеді,столда жануарлар мен олардың қоныстарының суреттері. Т : —Балалар,Қарша Ханшайымы өте қатал,ол орманда шулағанды ұнатпайды.Сендер орманда өздеріңді қалай ұстау керектігін білесіңдер ме?Кәне,есімізге тағы бір рет түсірейік.Проектордан орманшының үйі көрінеді.—Балалар,қалай ойлайсыңдар,бұл кімнің үйі?—Ал орманшы жануарларға қалай көмектеседі?-Қараңдар,орманшы жануарларға тамақ дайындап қойыпты,жануарлар не жақсы көретінін біз білеміз ғой,ендеше әркімнің тағамын жеке бөліп салып қояйық.
Дидактикалық ойын «Ғажайып дорба»
Т:—Қ.Х—ның да тапсырмалары да бітті.Сендер барлық тапсырмаларды орындадыңдар,жарайсыңдар.
Осы кезде Қарша Ханшайымы шығады.
—Иә,балалар тапсырманы орындады,кедергілерді жеңе білді,мен айтқан сөзімде тұрамын,жануарларды өз ормандарына жібердім,өздерің көріп тамашалай аласыңдар.—Мен сендерге өзіммен бірге тәтті сыйлықтар ала келдім.
Тәрбиеші :-Балалар,біз енді өз тобымызға қайтайық.
Қ.Х. :-Мен сендерге көмектесейін—көздеріңді жұмыңдар,өзімізді үш рет айналамыз,көзімізді ашамыз.
—Міне,тобымызға да келдік
Балалар бірге қайталап айтады.
Ол жаттығуды да жасайды.
Берілген әріпке сөздер ойлап табады.
Қай із қандай жануардыкі екенін тауып айтып береді.
Мұрынмен дем алып,мұрынмен шығарады.
Қоян-ағылшынша,орысша
Аю-ағылшынша,орысша
ашулы,ызақор,жортады,жүгіреді,маған ол ұнайдыОл жануарҚасқыр-ағылшыншаАйлакер,қу,жүгіреді,алдайды,ол әдемі,Ол жануар.Түлкі-ағылшынша
Аюдың баласы-қонжық.Қоянның баласы-көжек.Түлкінің баласы-мыршай.Тиіннің баласы-тиін.Кірпінің баласы-кірпі.Қасқырдың баласы-бөлтірік.
Балалар бір-бірлеп әрбір аң туралы айтып береді.Аюлар өте ақылды жануарлар,олардың есте сақтау қабілеті жақсы дамыған.Мысалы : олар құрылған қақпанға таяқ лақтырып,содан соң ондағы тамақты алады.Сондай-ақ олар қай жерде жидек,саңырауқұлақ өсетінін,қашан пісетінін біледі.Қасқыреркіндікті жақсы көретін аң. «Қасқырды аяқтары асырайды»деген мақал бар.Қасқыр қақтығыстап қайтпайды,не өледі,не жеңеді.Әйтеуір аяғына дейін жеткізеді.Ол өзінің маңдай терімен ғана ұстаған олжасын жейді.Ана қасқыр ұйықтағанда,әке қасқыр күзетіп тұрады.Қояндар-адам санасындағы бейнеде-сүйкімді,мейірімді және қорқақ.алайда олар қатты ашуға беріліп,өз өмірлерін асқан ерлікпен қорғауы мүмкін.Олар мазасыз ызақор келеді.Қоян тырнағынан кейін өліп кететін хайуандар бар.Қояндар кемеден,қайықтан қатты қорқады,оларды өзен арқылы алып өту өте үлкен жұмыс.Тістері өмір бойы өседі.Тиін —керемет бағбан.Миллиондаған қарағайлардың көптеп өсу себебі тиін тығып кеткен дәндерін ұмытып қалдырғаннан болу керек.Түлкі-өте ақылды жануар.Ол бүргелерден арылу үшін тісіне таяқ тістеп,судың терең жеріне дейін барады да,таяқты тастап өзі жағаға шығады,осылайша оңай құтылады
Бойларын сергітеді.
Әр жануардың құйрығын табады.Балалар,қандай жануар екенін тауып алады.
Иә,білеміз,қазір біз көрсетейік.
Балалар белгілерді алып,ережелерді айтып береді.
Бұл орманшының үйі
Әртүрлі жауаптар тыңдалады.
тарелкелерге әр жануардыкін жеке салып,дайындап қояды.
Проектордан жануарларды босатқанын көреді.Видеороликті тамашалайды.
Рахмет!
көздерінжұмады,өздерін үш рет айналамыз,көзімізді ашамыз.