Қысқы киімдер балабақшадағы ашық сабақтар

0

Тақырыбы: Қысқы киімдер.
Мақсаты: Тк: Ой жүйріктігін,шығармашылыққа бейімделуін,қызығушылығын 
                        арттыру.
                 Дқ   Көпшілік арасынан өз ерекшелігін көрсете білуге,белсенді әрекетті- 
                         лікке баулу.Қимыл-қозғалысын,жүру түрлерін қалыптастыру.
                Бк   Эстетикалық танымдық қабілетін дамыту.Зерттеуін,қабылдауын,
                        түсінуін,қабілетін дамыту.
Әдіс-тәсілі: Зерттеу,салыстыру,сипаттау.
Қажетті құралдар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз,киімдер,музыка.
Пәнаралық байланыс: Денсаулық,шығармашылық.
Билингвалды компонент: Қыс-зима, киім-одежда.Қысқы киімдер-зимние
                                          одежды.
Іс-әрекет
кезеңі:            Тәрбиешінің іс-әрекеті:      Балалардың іс-әрекеті:
 М-қ-
Қозғау-шы.

 

      Шаттық шеңбері:- Сәлем,саған,алтын күн!
                                 -Сәлем,саған,көк аспан!
                                  -Сәлеметпе,достарым!
                                  Сендерді көрсем қуанам.
«Кімнің тоны жылы?». Қ Толыбаевтың әңгі-месін оқып беру. (Қарлығаш хрестоматиясы 283-бет).
Түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну.        Шебер бойына жиналып,бір-
Бірімен амандасады.

 

Әңгімені тыңдап,түсініктерін әңгімелейді.

Ұйым-
дасты-ру
Іздену.    
Ұлттық қысқы киімдермен таныстыру, оларға сипаттама беру.
Тон-иленген қой терісінен жүнін сыртына қаратып тіккен жылы сырт киім.
Ішік-іш жағы аңның терісінен тігіліп, сыртынан матамен тысталған жылы сырт киім.
Малақай:—————,
Тымақ:—————,
Байпақ:—————
    Ұлттық қысқы киімдермен танысып,оларды ұстап көріп,сипаттап үйренеді.

 

 

Өз ойларын айтып,бас киім,аяқ киім түрлерін сипаттайды.
       Суретпен жұмыс: суреттердегі қыстық ки-
імдерді сипаттап беруді ұсыну.
Балаларды 3 топқа бөліп тапсырма беру.               
1 топ-суреттегі киідер арасынан қыстық                                                                        киімдерді тауып,белгілеу.
2топ –аппликациялық қағаздан қиылған 
            Қыстық киімдер бөлшектерін    құ-      
             растыру. 
3 топ-қысқы аяқ киімдердің сретін салу.
Жұмыстарын мадақтау,үздіктерін үлгіге 
ұсыну.
Сергіту сәті: «Дефилье.Қысқы киім-2013»
Балаларға өздерінің қысқы киімдерін киіп,
Шағын подъиюммен жүріп,өз киімдерін жарнамалауды ұсыну.
Жыл мезгіліне сай киіну керектігін түсіндіру.Қолғап,мойын орағышсыз суықтап қалатынын түсіндіру.
    Топ-топқа бөлініп тапсырма орындайды.

1 топ-суретпен жұмыс,
2 топ –құрастыру.
3топ-сурет салу.

 

Сергіту сәті: Өз киімдерін киіп,сән көрсетеді.Өздерін модель сезінуге мүмкіндік алады.
Киімдерін жарнамалайды.
Рефлек-
Сивті
Түзету.    Балаларды ортаға жиып,үйіліп жатқан киім-
дерден бір-біреу алып,сипаттату,зерттеу.
Қалпақ-қалың,түсі-ақ,қыздардың қыстық бас киімі.
Жейде-ұлдың жұқа,жаздық киімі.Түсі-көк….
Балалар ұстап,көріп салыстыруды үйренеді.
 Балаларды 2 топқа бөліп тапсырма беру.
1 топ-қысқы киімдерді
2 топ-жазғы киімдерді ажыратып екі ілгішке
    бөліп ілу.
Бүгінгі іс-әрекеттен ұнағанын әңгімелету.
Белсенділік танытқандарын мақтау -мадақтау.    Ортаға жиналып,бір-бір киім алым,сипап,салыстырып,зерттейді.Олардың ұлға немесе қызға арналғанын атайды.

Қысқы-жазғы киімдерді салыстыра отырып,тапсырманы орындайды.

     
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Киім түрлерін біліп,сипаттауы,ажырата алуы керек.
Меңгергені:Әр мезгілде киетін киімдерді ажыратып,салыстырып үйренді.
                     Ұлттық қысқы киімдермен танысты.      

Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!