Қысқа мерзімді жоспар

0
122

Ұзақ мерзімді жоспар 5-бөлім Шаңғы/кросс/коньки дайындығыМектеп: «Г.Титов атындағы 54 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіКүні: 04.02.2019жМұғалім аты жөні: Тулепов ЕралыСынып: 6 «Ә»Сабақ –59Қатысқандар: Қатыспағандар:Сабақ тақырыбы:Қашықты жүріп өтудегі шығармашылық тапсырмаларОсы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары6.3.3.1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен энергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсетуСабақ мақсатыБілім алушылар жүгіру төзімділігі арқылы күш, жылдамдық, төзімділік сиякты физикалық қасиеттерін дамытуға бағытталған физикалық жаттығуларды орындауБағалау критериіАрнайы спорттық техникалардың дағдылары мен реттілігін таңдайды Сабақтың тілдік мақсатыМыналарды қамтиды:

  • Тынығу кезіндегі тамыр соғысы, жұмыс кезіндегі тамыр соғысы, қалпына келу кезіндегі тамыр соғысы;
  • Жүрек-қан тамырлар жүйесі
  • Бой қыздыру, қалпына келтіру техникасы,бір орында жүгіру,бір адымды алма кезек жүріс, түсу, көтерілу, бұрылу.
  • Тежелу «соқамен», сырғанау.
  • Физикалық сапасы: күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік. Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Сіздердің көңіл-күйлеріңізге және өздеріңізді жақсы сезінуге физикалық жаттығулар қалай әсер етеді?
  • Жоғарғы, орташа және төменгі қарқында орындалған жатығулардың айырмашылығын сіз қалай түсінесіз?
  • ҚұндылықтарСабақ барысында бір біріне деген құрмет көрсетіледі және ынтымақтастық артады.Пәнаралық байланысСабақ барсында қозғалыс кезінде кететін күш қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты.Алдыңғы білімБілім алушылар алдыңғы сыныптарда және сабақтан тыс уақытта алған күштік-жылдамдық дайындық және шыдамдылық бойынша алдын ала білімдері мен қозғалыс дағдылары бар.Жоспар Жоспарланған уақытСабақта жоспарланған іс-әрекетКөрнекі құралдар0-5 минут

    6-13 минут

    Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Кезекші мәлімдемесін тыңдау. Оқушыларды түгелдеуЖалпы жетілдіру жаттығулары:Б.Қ. Н.Т Қол белде аяқ иық кеңдігінде.1-2 дегенде басты оңға 3-4 дегенде басты солға айналдыру.Б.Қ. Н.Т. Қол иықта аяқ иық кеңдігінде.1-2 дегенде иықты алға айналдыру, 3-4 дегенде артқа айналдыруБ.Қ. Н.Т. Оң қол жоғары сол қол белде аяқ иық кеңдігінде.1-2 дегенде оңға 3-4 дегенде солға иілу.Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.Оқушыларды спорт алаңын айналдыра жүгірту;-«Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау;

    Ысқырық, секундомер

    Ортасы 14-35 мин

    Дескриптор:берілген арақашықтықты жүріп өтеді; – сырғанау барысында бірнеше техникалық тәсілдер қолданады; – сырғанауда жаттығудың жеңілден қиынға ауысу реттілігін сақтайды.

    Ысқырық, секундомерСоңы 36-40минутСабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:– нені білдім, нені үйрендім?– нені толық түсінбедім?– немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді.Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады.Үйге тапсырма:Сабақтағы қауіпсіздік ережелері.Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)Оқушыларды қолдау мақсатында «Жарайсың!», «Өте жақсы!» деген марапаттау сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремінБақылау,тыңдау, уақытқа жүгірту, «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалауФизика, биология Төтенше жағдай кезінде өзіндік және өзара көмек көрсетуРефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. Психологиялық дайындықҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Жұптық жұмыс тапсырмаларын пайдалансам2. Критериалды бағалауды меңгеріп қолдансам