Қысқа мерзімді жоспар:Өзбек әндері мен билері

онда олар оқу мақсатына жеткен. Тілдік мақсаттар Оқушылар: Музыканы талдау мен суреттей білулері, тыңдалған музыкалық шығарма туралы пікірін айта білулері керек. Талқылауға арналған сұрақтар: Құндылықтарды дарыту Шығыс халықтарының музыкасын тыңдауға және ән өнеріне қызықтыруға дағдыландыру; Жалпыға мәлім мәдениет құндылықтарын құрметтеуге тәрбиелеу мен эстетикалық талғамды қалыптастыру Пәнаралық байланыстар Бейнелеу өнері, әдебиет Бастапқы білім Алдыңғы тарауларды өткенде игерген білім Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар Сабақтың басы Өзбек халқы аспаптары жанрлары мен портреті салынған үлестірме парақтар әдісі арқылы топтарға бөлу.
Мұғалім ортаға келіп «Чайхана» өлеңін оқиды: — Өлеңде не туралы айтылған?
Топтарға бөлуге арналған үлестірме парақтар
Сабақтың ортасы 2 тапсырмаТыңдау және талдау Өзбек халқының музыкасы көне заманнан бастау алады. Өзбек халқының музыкасы фольклорға өте бай.Ол орта Азия халықтарының музыка өнерімен тығыз байланысты дамыған.Ежелгі ән жанрлары: катта-ашула немесе паныс-ашула(суырыпсалмалық сипаттағы лирикалық ән).Ол аспаптың сүймелінсіз орындалады.Дастан(эпикалық жыр),мақам(бірнеше бөлімнен тұратын вокалды-аспапты шығарма),лапар(бимен қосылып орындалатын әзіл-сықақ ән).Өзбек халық шығармашылығын төрт негізгі өнер аймағына бөліп қарастырады,мысалы:хорезмдік,бұхар-самарқандық,ферғана-ташкенттік,сурхандария-қашқадариялық.Өзбек халқының музыкалық мәдениеті 20 – ғасырдың кезінен бастап жиналып,зерттеліп келеді.1928 жылы Самарқан музыка және хореография институты ашылды.1936 жылы өзбек филармониясы құрылды.сондай ақ халық аспаптар оркестрі,хор капелласы,симфониялық оркестр,ән және би ансамбльдері құрылды.1970 жылы Фарух Закировтың басшылығымен «ялла» вокалды-аспаптық ансамблі құрылды.Ансамбльдің орындауындағы «Учкудук», «Чайхана»,т.б. әндері көпшілікке танымал.Өзбек халқының ұлттық музыкалық аспаптары бірнеше топтан тұрады:ішекті-ыспалы-гиджак,ішекті-рубаб,үрмелі-сурнай,ұрмалы-дойра.Дойра аспабын өзбек халық музыкасының «жүрегі» деп атайды.Себебі барлық музыкалық шығармаларынн осы аспаппен қосылып орындайды.3 тапсырма Тыңдау және талдау. «ялла» вокалды – аспаптық ансамблі орындауындағы «Ялла» әнін тыңдай отырып, шығарманың сипатына сай келетін келесі картиналардың бірін таңдаңыздар.Топпен талқылаңыздар:
4 тапсырмаӘнді үйрену.Н.Дүкенбаев,С.Жиенбаев«Мен даланың ұлымын» әнін үйреніп, орындаңыздар:Интонациямен жұмыс,Әуенмен жұмыс,Ырғақпен жұмыс.
Оқушылар,Өзбек халқынының әні мен билері қызықты мәлімет алады. Суреттер,аспаптар портреті,және бейне роликтер.
«Ялла»вокалды-аспаптық ансамблінің орындауында өзбектің халық әні «Ялла». Оқушылар бейне роликтен тамашалайды..
Н,Дүкебаев,С,Жиенбаев «Мен даланың ұлымын» әнін оқушылар топқа бөлініп орындайды,(Ақындар,Әншілер,Сазгерлер)
Сабақтың соңы 5. Рефлексия: «Табыс баспалдағы»Сабақтағы өз әрекетіңнің рефлексиясын жаса. Табыс баспалдағындағы өз орныңды анықта. Табыс баспалдағы суретінің парақтары Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Тыңдалғанмузыкағасүйемеледеужасаубарысындамұғалімкейбіроқушыларғакөмекретіндеырғақүлгілерінұсынаалады.Ән үйрену барысында кейбір оқушылар мұғалім көмегіне жүгінбей орындау алады.
Бақылау;Бағалау өлшемдерімен дескрипторлар бойынша;Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды. Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?