Ұзақ мерзімді жоспар 6-бөлім Шытырман оқиғалы ойындар |
Мектеп: «Г.Титов атындағы №54 жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Күні: 5 .02.2019ж |
Мұғалім аты жөні: Тулепов Ералы |
Сынып: 6 «Ә»Сабақ —60 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: |
Ынтымақтастық дағдыларын дамыту |
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары |
6.3.4.1 денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық техника қауіпсіздігін, нормалары мен ережелерін түсіне білу; |
Сабақ мақсаты |
Шытырман ойындарда өзінің дағдыларын талқылау, талдау және көрсету |
Бағалау критериі |
Берілген жүктемелерді орындауда нормалар мен техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтайды |
Сабақтың тілдік мақсаты |
Мыналарды қамтиды:
Шабуыл, қорғаныс
Әділ ойын , жарыс кезіндегі қарым-қатынас
Кеңістікте бағдар алу.
Командалық жұмыс
Тактика, стратегия, шығармашылық қабілет
Көшбасшылық дағды
Жүгіру, бағыт өзгертіп, жылдам жүгіру
Ынтымақтастық сыни ойлау Талқылауға арналған сұрақтар:
Белсенді әрекет дегеніміз не ?
Ойын алаңында ұсыныс қабылдаудың ең қолайлысы қандай?
Команда ретінде алаңда әрекет етудің жолдарына қалай жетуге болады?
|
Құндылықтар |
Қозғалмалы ойындар кезінде, волейбол элементтері арқылы сыни ойлау, ынтымақтастық дағдыларын дамытады және ойын кезіндегі кеңістіктегі бағдарын жақсартады. Өзінің камандалық жұмыс дағдысы мен шығармашылық дағдыларын дамытады. |
Пәнаралық байланыс |
Сабақ барсында қозғалыс кезінде кететін күш қуат физика пәнімен, дұрыс тыныс алу және қалыпқа келу биология пәнімен байланысты. |
Алдыңғы білім |
Оқушылар волейбол элементтерін қозғалмалы ойындар арқылы дағдылар мен қабілеттер білімін дене тәрбиесі және алдыңғы сыныптарда, сабақтан тыс уақыттарда қамтыған. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Көрнекі құралдар |
0-5 минут
6-13 минут
|
Ынтымақтастыру атмосферасын орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу, сәлемдесу. Кезекші мәлімдемесін тыңдау. Оқушыларды түгелдеуЖалпы жетілдіру жаттығулары:Б.Қ. Н.Т Қол белде аяқ иық кеңдігінде.1-2 дегенде басты оңға 3-4 дегенде басты солға айналдыру.Б.Қ. Н.Т. Қол иықта аяқ иық кеңдігінде.1-2 дегенде иықты алға айналдыру, 3-4 дегенде артқа айналдыруБ.Қ. Н.Т. Оң қол жоғары сол қол белде аяқ иық кеңдігінде.1-2 дегенде оңға 3-4 дегенде солға иілу.Жаңа тақырыпты игеру. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру және қауіпсіздіктің алдын алу шараларын оқушыларға таныстыру.—Оқушыларды спорт алаңын айналдыра жүгірту;-«Сөреге!», «Дайындалыңдар!», «Жүгір!» командаларын түсіндіру және орындау; |
Ысқырық, секундомер
|
Ортасы 14-35 мин
|
Дескриптор:
арнайы спорттық қозғалыстарды тәжірибелеуде қауіпсіздікті
сақтайды; — команданы ұйымдастыруда жетекшілік қабілетін көрсетеді; — ойынды ережеге сай ойнайды. |
Ысқырық, секундомер |
Соңы 36-40минут |
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:— нені білдім, нені үйрендім?— нені толық түсінбедім?— немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген сұрақтары бар парақшаға жауап береді.Сабақ уақытында орындаған жұмыстарын бағалау үшін білім алушыларға дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалау ұсынылады.Үйге тапсырма:Сабақтағы қауіпсіздік ережелері. |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
Оқушыларды қолдау мақсатында «Жарайсың!», «Өте жақсы!» деген марапаттау сөздерді қолданамын. Деңгейлік тапсырмалар беремін |
Бақылау,тыңдау, уақытқа жүгірту, «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау |
Физика, биология Төтенше жағдай кезінде өзіндік және өзара көмек көрсету |
Рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
Психологиялық дайындық
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Жұптық жұмыс тапсырмаларын пайдалансам2. Критериалды бағалауды меңгеріп қолдансам |