Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарда (1946-1953 жж) 9 сынып

0
Cабақ: Қазақстан соғыстан кейінгі жылдарында (1946 – 1953жылдар аралығы) Мектеп: «№58» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Күні: 15.01.2019 Мұғалімнің аты – жөні: А. Мейрамбек Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар: Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады: тақырыпты түсіне біледі және оқулықпен жұмыс жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тақырыпқа қатысты мәлімет айтады. Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырыпқа сәйкес түрлі дереккөздерімен жұмыс істей біледі. Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Тақырыпты оқып, түсінгендерін айта алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: соғыс, қару-жарақ, шайқас, әскери бөлімдер, тыл, майдан, ұлтаралық қатынастар, фашизм.
  • Талқылауға арналған сұрақтар :
  • Ұлы Отан соғысының зардаптары қандай болды?
  • Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйенің күйреуі?
  • 1940-1950 жылдардағы ғылым мен білім, әдебиет саласындағы кеңестік қудалаулар?
  • Соғыстан кейінгі ІV бесжылдықтың міндеттері қандай болды?
  • Өнеркәсіп пен ауыл шаруашылығындағы жаңашылдықтар?
  • Не себепті … деп ойлайсыз ?Ишара: Бағалау критерийі:

  • Ұлы Отан соғысының зардаптарын біледі.
  • Соғыстан кейінгі жылдардағы тоталитарлық жүйенің күйреуі туралы айтады.
  • Соғыстан кейінгі ІV бесжылдықтың міндеттерін атайды.
  • Алдыңғы оқу: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ғылым мен мәдениет Жоспар Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Басы : 2 минут

    6 минут

    Оқушылармен амандасу, оларды түгелдеу.

    Үй тапсырмасын тексеру: Қорытындылау сұрақтары.«Кім жылдам?»

  • Ұлы Отан соғысы қашан басталды?
  • Гитлерлік «Барбаросса» жоспарының мәні неде?
  • Соғыс жылдары Қазақстанның өнеркәсібін дамытуға неліктен айрықша мән берді?
  • Екінші дүниежүзілік соғыстың себебін түсіндіріп бер?
  • Депортацияға ұшыраған халықтар туралы не білесің?
  • Әскери құрамалар мен бөлімдер қайда және қалай жүргізілді?
  • Қаһарман партизандар туралы не білесің?
  • Рейхстагтың үстіне ту тіккен қазақстандықтарды ата?
  • Алғашқы көркем фильм қалай аталады?
  • Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай ақын жазушыларды білесіңдер?
  • Ұлы Отан соғысы жылдарында ғылым мен мәдениет қалай көмектксті?
  • Қазақстаннан қанша адам қатысты және Ұлы Отан соғыс Батыры атағын алды?
  • Соғыстан кейін қазақ әдебиетінің жағдайы қандай болды?
  • Ортасы: 5 минут

    10 минут

    8 минут

    4 минут

    Жаңа сабақ: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ғылым мен мәдениет.

    І тапсырма: Бөлімдерді постерге салу. 10 минут беріледі. ЖИГСО әдісі бойынша үш топтан белсенді бір оқушысы шығып келесі топқа постерге салған өз бөлімдерін түсіндіреді.1-топ: «Партия» 2-топ: «Кеңестер» 3-топ: «Қоғамдық ұйымдар»

    ІІ тапсырма. Сұрақ-жауап әдісі.

  • Ұлы Отан соғысының салдары қандай болды?
  • Қазақстан фашистік оккупациядан зардап шеккен аудандарға қандай көмек
  • көрсетті?

  • Қазақстанда тоталитарлық жүйенің күшеюі неден көрінеді?
  • Е. Бекмаханов не үшін қудаланды?
  • ІІІ тапсырма.Термин сөздермен жұмыс.Демоблизация— халық шаруашылығын барлық саласын бейбіт қалпына көшіру. Оккупация- басқа елдің жерін әскери жаулап алу.Лагерь— соғыста қолға түскен тұтқындарды, қылмысты деп табылған айдалған адамдарды ұстап қамайтын жазалау орны.Космополитизм- Отанды қорғауды өз мәдениеті мен дәстүрін мойындамайтын, патриотизмнен бас тартуды уағыздайтын көзқарас

    оқулық

    оқулық

    Соңы : 5 минут Үйге тапсырма: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы ғылым мен мәдениет. Тест құрастырып келу.

    Кері байланыс:«Екі жұлдыз, бір тілек»

    Стикер

    Бағалау критерийі:1.Тақырып туралы біледі.2. Талдау жасау. Дескриптор:1. Тақырып мазмұнымен танысады. 2. Мәтінді оқи алады, таныс сөздерді айтады, мағынасын түсінеді. Қосымша ақпарат Саралау – оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз ? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз ? Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік , АКТ мен байланыс . Құндылықтармен байланыс ( тәрбие элементі ) Рефлексия Сабақ мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді ?Сабақ қалай өтті , қай деңгейде өтті ?Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? (Тапсырмалар сәйкес болды ма ?)Уақытты қалай пайдаландым ?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге ? Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты )1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпал тигізер еді ( оқыту мен оқуға қатысты ) ?1.2.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкіндік қандай ақпарат білдім.1.2 .

    «Тексерілді» Директордың оқу–тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: