Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері. Ашық сабақ қазақ тілі пәні 4 сынып

0
1 бет

Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, танысу,
сәттілік тілеу.

2 бет

Топқа бөліну
Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу.

3 бет

Өткенді қайталау.Үй тапсырмасын тексеру.

4 бет

Үй тапсырмасын сұрау

Айжан кітапты көп оқиды. Бір топ бала іске жұмыла кірісіп,коньки тебетін мұз айдынын жасап жатты.Дәу қара құс көрінді. Лезде аспанды бұлт торлап,жаңбыр құйып кетті. Бұлбұл сайрады. Қанат шахтада жұмыс істейді,оны жұрт құрметтейді.

ЖАЙ СӨЙЛЕМ
ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМ

5 бет

«Миға шабуыл»
Қанат шахтада жұмыс істейді оны жұрт құрметтейді.

6 бет

Жаңа сабақ

7 бет

Сабақтың тақырыбы: Құрмалас сөйлемнің тыныс белгілері

8 бет

Сабақтың мақсаты:Оқушыларға құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен айырмашылығын , жай сөйлемдерден құрмалас сөйлемдер жасауды және құрмалас сөйлемдерді жай сөйлемдерге айналдыруды үйрету.

9 бет

Оқулықпен жұмыс37-жаттығу
Сөйлемдерді тиісті тыныс белгілерін қойып көшіріп жаз.Біздің сынып шәкірттері тәртіпті,білімді болса ұстаз қуанады туған жерге туың тік туған жердей жер болмас туған елдей ел болмас мен өз елімді сүйемін бірлік болмай тірлік болмайды.

10 бет

ТОПТЫҚ ЖҰМЫСI- топ : 38-жаттығуII-топ : 39-жаттығуIII-топ : 41-жаттығу

11 бет

Сергіту сәті“Ортадағы адам”

12 бет

«АДАСҚАН ТЫНЫС БЕЛГІЛЕР» ОЙЫНЫ
Мұз айдыны дайын болғаннан кейін балалар конькилерін аяқтарына байлап сырғанақ тебуге кірісті одан кейін екі топ құрып хоккей ойнамақшы болды. , .

13 бет

Кері байланыс «Білім вагоны»

ТҮСІНДІМ
ТҮСІНБЕДІМ
ТҮСІНГІМ КЕЛЕДІ

14 бет

Үйге тапсырма беру:
42,43-жаттығу 71 бет

15 бет

Оқушыларды мадақтау,бағалау.