Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті

0
САБАҚ:Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті. Мектеп: Күні: Мұғалімнің есімі: СЫНЫП: 2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0 Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) 2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
  • Оқушылардың басым бөлігі:
  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
  • Кейбір оқушылар:
  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
  • Бағалау критерийі Ұжымдық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік мақсаттар Үш тілде санау: Бір – один – OneЕкі – два – twoҮш — три – threeТөрт – четыре – fourБес – пять — five Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, дескриптор, стикер. Құндылықтарға баулу шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;өзгелердің мәдениетіне және көзқарасарына құрметпен қарау;жауапкершілік. Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Пәнаралық байланыс Бейнелеу, музыка Жоспарланғануақыт Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар Басталуы 5 минут Топқа бөлу 2 минутСебетпен геометриялық пішіндер әкелу. Оқушыларға себеттен пішіндер алуларын сұраймын. Пішіндердің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Көңіл-күй ағашы» — Оқушылар, тақтада ілініп тұрған сұрықсыз ағашқа қараңыздаршы. Бұл ағаштың жапырақтары жоқ. Осы ағашты алдарыңызда жатқан түрлі-түсті жапырақтардың ішінен өздеріне ұнаған түсті алып, ағашқа жабыстыруларыңызды сұраймын. Ағаш суреті, стикерлер,Жасыл түсті таңдаған оқушыларды бүгінгі сабақта сәттілік күтіп тұр; Сары түсті таңдаған оқушылар сабағымызда белсенділік танытады; Қызғылт түсті таңдаған оқушылар қайсарлық танытады; Қызғылт сары түсті таңдаған оқушылардың көңіл-күйлері тамаша болады. Ағаштың сұлулығы сіздердің сабаққа деген ынталарына, сабақта атқарған жұмыстарына байланысты екенін ұмытпаңыздар. 

    1-топ «Шаршылар»2-топ «Шеңберлер»3-топ «Үшбұрыштар»

    Оқушылар жапырақтарды жабыстырады

    Ортасы 20 минут

    Топтық жұмыс

    Білу және түсіну 10 минутТыңдалым

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Оқулықпен жұмыс

    Дәптермен жұмысАйтылым және жазылымСуретті пайдаланып өрнек құрастыр, олардың мәнін тауып жаз. Қорытынды жаса.3+2+13+1+22+1+3

    Оқулық

    Шығармашылық жұмыс

    Түрлі түсті қарындаштар және маркерлер

    Сергіту сәті 2 минут «Санамақ» музыкамен орындайды.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 Балалар 10-ға дейінгі сандарды қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санап шығады Аяқталуы 13 минут

    Суретпен жұмыс

    Ой толғаныс!

    Синтез Топтық жұмыс: «Тиімді тәсілмен есепте»

    Тыңдалым және оқылымТоптық жұмыс: Сызба бойынша есеп құрастыру

    ?

    Дескриптор:

  • Сызба бойынша есеп құрастырады
  • Кері есеп құрастырады
  • Есептерді шығарады
  • Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды тиімді тәсілмен есептейді

    Оқушылар сызба бойынша кері есеп құрастырып, оларды шығарады

    Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? «Желкенді қайық» Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?