САБАҚ:Қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеті. |
Мектеп: |
Күні: |
Мұғалімнің есімі: |
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) |
2.1.2.3 қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|
Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.
|
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|
Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.
|
|
Кейбір оқушылар: |
|
Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
|
Бағалау критерийі |
Ұжымдық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік мақсаттар |
Үш тілде санау: Бір – один – OneЕкі – два – twoҮш — три – threeТөрт – четыре – fourБес – пять — five |
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, дескриптор, стикер. |
Құндылықтарға баулу |
шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау;өзгелердің мәдениетіне және көзқарасарына құрметпен қарау;жауапкершілік. |
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу, музыка |
Жоспарланғануақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минутСебетпен геометриялық пішіндер әкелу. Оқушыларға себеттен пішіндер алуларын сұраймын. Пішіндердің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут«Көңіл-күй ағашы» — Оқушылар, тақтада ілініп тұрған сұрықсыз ағашқа қараңыздаршы. Бұл ағаштың жапырақтары жоқ. Осы ағашты алдарыңызда жатқан түрлі-түсті жапырақтардың ішінен өздеріне ұнаған түсті алып, ағашқа жабыстыруларыңызды сұраймын. Ағаш суреті, стикерлер,Жасыл түсті таңдаған оқушыларды бүгінгі сабақта сәттілік күтіп тұр; Сары түсті таңдаған оқушылар сабағымызда белсенділік танытады; Қызғылт түсті таңдаған оқушылар қайсарлық танытады; Қызғылт сары түсті таңдаған оқушылардың көңіл-күйлері тамаша болады. Ағаштың сұлулығы сіздердің сабаққа деген ынталарына, сабақта атқарған жұмыстарына байланысты екенін ұмытпаңыздар.
|
1-топ «Шаршылар»2-топ «Шеңберлер»3-топ «Үшбұрыштар»
Оқушылар жапырақтарды жабыстырады
|
Ортасы 20 минут
Топтық жұмыс
|
Білу және түсіну 10 минутТыңдалым
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмысАйтылым және жазылымСуретті пайдаланып өрнек құрастыр, олардың мәнін тауып жаз. Қорытынды жаса.3+2+13+1+22+1+3
|
Оқулық
Шығармашылық жұмыс
Түрлі түсті қарындаштар және маркерлер
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Санамақ» музыкамен орындайды.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 |
Балалар 10-ға дейінгі сандарды қазақ тілінде, орыс тілінде және ағылшын тілінде санап шығады |
Аяқталуы 13 минут
Суретпен жұмыс
Ой толғаныс!
|
Синтез Топтық жұмыс: «Тиімді тәсілмен есепте»
Тыңдалым және оқылымТоптық жұмыс: Сызба бойынша есеп құрастыру
?
Дескриптор:
Сызба бойынша есеп құрастырады
Кері есеп құрастырады
Есептерді шығарады
|
Оқушылар суретте берілген тапсырмаларды тиімді тәсілмен есептейді
Оқушылар сызба бойынша кері есеп құрастырып, оларды шығарады
|
Үйге тапсырма: оқулықта қалған тапсырманы аяқтау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? |
Бағалау — Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
«Желкенді қайық» |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |