Қосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдану

0
130
МатематикаСабақтың тақырыбыҚосу және көбейту кестелерін есептеулерде қолдануСілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,оқулық Сабақтың жабдығысуретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіМіндеттері: 1.Оқушылардың қосу мен көбейту кестелерін қолдану жөніндегі білімдерін тиянақтау, толықтыру.2. Оқушылардың іскерліктерін, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.3. Оқушыларды шыдамдылыққа, ұйымшылдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.Оқытуда қолданылған әдіс-тәсілдерМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіБағалау парақшасымен таныстыруТопқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.Ынтымақтастық атмосферасыБалалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.Мен бақытты баламын,Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтауКөбейту кестесін еске түсіруОқушылар ауызша орындайдыЖаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды топқа бөліп орындауШығармашылық тапсырма№1 карточка(40,50,60,70,80,90 сандары 3-ке,4-ке,5-ке,6-ға көбейтілген)№2 карточка240+(118-80)*3 650-420:(30*2)1000-147*2+365 598-(600-89-123) 659-429:3+358 665+225:5-24*4906:3+235 256*4-236 Сергіту сәтіСергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыныБасына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады.Бірінші байлық – денсаулық.Екінші байлық – еркіндікҮшінші байлық – тіл байлықТөртінші байлық – қайрат-күшБесінші байлық – ақ жаулықАлтыншы байлық – балаңызЖетінші байлық – жүз саулықОй толғанысДеңгейлік тапсырмалар:( 1-топ)Дарынды оқушыларға карточкалар беріледі.Есепті шығар.а)Автопаркте 8 үлкен автобус,ал одан 10 есе артық шағын автобус бар.Автопарктегі шағын автобустардың үлкен автобустардан қаншасы артық?ә) Есептің шартына басқа сұрақ қой және есепті шығар.(2-топ.жақсы оқитын оқушылар)б) үш жәшікте 300 алма бар.Осындай 5 жәшікте неше алма бар.Сабақты бекітуБүгінгі сабақта біз не істедік? Саған қайсы тапсырма қиын болды?Үй тапсырмасыОқулықта берілген тапсырмаларды орындауОқушылар күнделіктеріне жазады БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырадыКері байланыс