Қомағайлық жаман әдет, қомағайлық, мысал
2 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2. 1. 3. 1 — шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау.
2. 2. 2. 1 — мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу.
2. 3. 4. 1 — мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету.
Құндылық: Жан мен тән саулығы және рух тазалығы
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар: Оқулық, суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс — тәсілдер: Сұрақ — жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі.
Басталуы
Ой сергек.
Молекулалар мен атомдар ойыны
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
Қайырлы таң, көздерім!
Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды)
Қайырлы таң, құлақтарым!
Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды)
Қайырлы таң, қолдарым!
Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды)
Қайырлы таң, аяқтарым!
Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу)
Қайырлы таң, ұстазым!
Мен ояндым! (Күлімсіреп, күнге қолдарын созады)
Оқушылар орындарына отырады.
Үй тапсырмасы: «Театр әлеміне саяхат»
Байлық пен ақыл мәтінін әр топ рөлде ойнап түсіндіреді.
Ортасы
Түсіну
Оқылым
Мәтіндерді түсініп оқы. Қомағайлық. Қожанасыр мен ашқарақ.
Түсіндірме сөздікпен жұмыс жүргізу.
Мешкей – тамақты көп ішетін, тойымсыз адам.
Күпті болу – тамақты шектен тыс көп жеуден ауырып қалу.
Ашқарақ – тамақты қомағайланып, тоймай ішетін адам.
Қолдану
Салыстыр. Қожанасыр мен ашқарақ.
Мұғалімнің аты — жөні: Құсайынова М.
Қомағайлық жаман әдет. Қомағайлық. Мысал. Қожанасыр мен ашқарақ. Аңыз жүктеу
Дереккөз: http://bilimdiler.kz/