Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасы
Әлеуметтік педагог |
Психологпен жұмыс |
Заң органдарымен жұмыс |
Ата-анасымен жұмыс |
Оқушымен жұмыс |
Дәрігерлермен жұмыс |
Нәтижелері |
Оқушымен жеке әңгіме өткізу |
Оқушымен жеке әңгіме өткізу |
Инспекторлық бақылау, тіркеу |
Отбасының материалдық жағдайымен танысу |
Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау. |
Медицианлық анықтамамен танысу |
Өзара түсінік пайда болады |
Әлеуметтік дамуын зерттеу |
Даму ерекшеліктерін зерттеу |
Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру |
Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алу |
Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру. |
Психотерапия әдістерімен танысу |
Сабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады. |
Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру. Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу |
Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру |
Ата-анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу |
Ата-анасымен тығыз байланыста болып, ақыл-кеңестер беру, ұс—тамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шек-тен тыс тыйым салмау. |
Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау |
Дәрі-дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата-анасына қадағалату |
Мінез-құлқында оңалту байқалады. Өзіне деген сенімділік пайда болады. |
Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыру |
|
|
|
Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыру |
|
Бақылауға көне бастайды. Жеке басының жақсы сапалары ашылады. |
Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алу |
|
|
|
Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу |
|
Ақыл-кеңестерді тыңдай бастай—ды. Ұжымнан бөлінбейтін болады. |
Қаралым саны: 50