Қиындық туғызатын оқушылармен әлеуметтік педагогтің жүргізетін жұмысы

0

Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасы

Әлеуметтік педагог Психологпен жұмыс Заң органдарымен жұмыс Ата-анасымен жұмыс Оқушымен жұмыс Дәрігерлермен жұмыс Нәтижелері Оқушымен жеке әңгіме өткізу Оқушымен жеке әңгіме өткізу Инспекторлық бақылау, тіркеу Отбасының материалдық жағдайымен танысу Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау. Медицианлық анықтамамен танысу Өзара түсінік пайда болады Әлеуметтік дамуын зерттеу Даму ерекшеліктерін зерттеу Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алу Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру. Психотерапия әдістерімен танысу Сабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады. Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру. Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу Ата-анасына бағыт беру, кеңес беру Ата-анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу Ата-анасымен тығыз байланыста болып, ақыл-кеңестер беру, ұстамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шек-тен тыс тыйым салмау. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау Дәрі-дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата-анасына қадағалату Мінез-құлқында оңалту байқалады. Өзіне деген сенімділік пайда болады. Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыру Бос уақытын үнемі пайдалануға дағдыландыру Бақылауға көне бастайды. Жеке басының жақсы сапалары ашылады. Әр түрлі бағыттарда сауалнамалар алу Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу Ақыл-кеңестерді тыңдай бастайды. Ұжымнан бөлінбейтін болады.