Қазіргі кезде қолданыстағы қысымды полиэтилен құбырлары

0


МАЗМҰНЫ
Кіріспе … … … … … … … … … … … … … … … … … … … … 2
Негізгі бөлім … … … … … … … .. … … … … … … … … … … …
Дюкер … … … … … … … .. … … … … … … … … … … … … … 3
Жалпы мәлімет … … … … … … … … … … … … … … … … … 4-5
Қорытынды … … … … … … .. … … … … … … … … … … … …6
Пайдаланылған әдебиеттер.

Кіріспе
Дюкер — бұл құбырдың қысым сызығы. Дюкерлердің көлемі әртүрлі. Әдетте су астындағы өткел су қоймасының немесе түбінің түбінде орналасады. Ол сондай-ақ темiр жол немесе автомобиль жолында тиімді қолданылады. Дюкер сумен жабдықтау және суару жүйелерінде кеңінен пайдаланылады. Ол гидроэнергетикалық құрылыстарда және магистралды мұнай құбырларында да қолдануды тапты. Бұл технологияда бір нүктелі және көп нүктелі дукерлер ерекшеленеді. Бір нүктелі дукерлер бір құбырдан тұрады. Көп нүкте — екі немесе одан да көп құбырлар. Олар, әдетте, дөңгелек немесе тік бұрышты көлденең қимасы бар. Дюкерлер болат немесе темір бетонды құбырлардан жасалған. Ең соңғы қолданылған қысымды полиэтилен құбырлары. Дискінің ішіндегі су ағынының қозғалысы сорғылар арқылы немесе ауырлық күшінің көмегімен жүзеге асырылады. Бұл жағдайда бағдардағы айырмашылықтар қолданылады. Бұл гравитация немесе гравитациялық дуюкерия. Дюкердің негізгі сипттамасы-ең жоғары өткізу қабілеті. Ағынның жылдамдығы көлденең қиманың өлшемдерін анықтайды.

Дюкер
Дюкер- (латын дукодан — өткізуге) — су тосқауылдарын (өзендер, көлдер, су қоймалары, теңіз учаскелері және т.б.) қиылысында сұйықтықтарды немесе газдарды тасымалдауға арналған құбыр. Су тоғанының түрі бойынша өзен, теңіз және батпақты дюкерлер ерекшеленеді. Тасымалданған өнімнің сипаты бойынша — су, мұнай, мұнай және газ құбырлары, дизайн бойынша — бір түтік пен екі түтік. Сонымен қатар, су өткізгіштерде судың тереңдігі, ішкі қысымы мен диаметрі, резервуардың түбіндегі қондырғының түрі, параллель салынған құбырлардың саны, сондай-ақ тасымалданатын өнімді қоршаған ортаға әсер ету сипаты әртүрлі болады. Дюкерге массасы оның су тасқыны үшін жеткіліксіз болған жағдайда шойын мен темірбетон салмағын өлшейді. Уытты өнімді қиып өтуге кедергі келтіретін суға тасталуын болдырмау үшін, құбырдағы құбырдың екі түтікшелі табаны қолданылады.Дюкерлер әртүрлі түрлерге бөлінеді, бірақ көбінесе болат немесе темірбетон құбырлардан жасалған, полиэтиленнен жасалған қысым құбырларын пайдаланудың жақсы перспективалары бар. Дюкер қимасы сегіз қырлы, немесе дөңгелек болады.[1]Дюкер негізгі мынадай элементтерден тұрады: арынды құбыр, жоғарғы және төменгі камералары. Арынды құбырлар сияқты орындалады, кем дегенде екі жіп болат құбырлар күшейтілген антикор-розирнной оқшаулаумен. Диаметрі олардың кем болмауы тиіс 150 мм. Екі жіп болуы тиіс. Жұмыс кезде ғана ептеген шығындары орнатуға сияқты бір жұмыс және бір резервті.

Жалпы мәлімет
Дюкерді автомобиль және темір жолдармен қиыршықтас құбырлар қиылысында орнатуға болады. Бұл жағдайда магистральдық құбырлар (металл немесе темірбетон) төселеді немесе бетондау жүргізіледі. Әйтпесе, теміржолдар мен автомобиль жолдарындағы дюклерлер өзен бойымен дюкерлерді жобалауға арналған. Су қоймасының түрі бойынша өзен, теңіз және батпақты дюкерлер тасымалданатын өнімнің сипаты бойынша — су, мұнай құбыры, мұнай өнімдері құбырлары және газ құбырлары, бір және екі түтікшелі конструкциялар; Сонымен қатар, дуктар суда тереңдікке, ішкі қысым мен диаметрге тереңдікпен ерекшеленеді. Егер құбыры зақымдалған болса, өнім жағалауда орнатылған арнайы контейнерлерде межпоздарлы кеңістікке өтеді. Дюкердің ұзындығы қиылысқан су тосқауылдарының жоғары суларының көкжиегіне байланысты анықталады. Кеме жүзетін су тосқауылдары бойынша өтетін жер немесе өзге белгілермен анықталады. Кеме жүзетін өзендер мен су қоймаларындағы дирлердің маршруты навигацияны басқарумен келісіледі. Дюкер құбырларының су асты бөлігі өзеннің түбінен кем дегенде 0,5 м тереңдікте, құбырдың жоғарғы жағына қарай, ал кеме жүзетін өзендерде — кемінде 1 м тереңдікте орналасады Жарықтағы джек … жалғасы