Қазақ тілінен сабақ жоспары: «Жаман» деген немене? № 2 (3 сынып, III тоқсан, 5 бөлім)

0

Қазақ тілінен сабақ жоспары: «Жаман» деген немене? № 2  (3 сынып, III тоқсан, 5 бөлім) казакша Қазақ тілінен сабақ жоспары: «Жаман» деген немене? № 2  (3 сынып, III тоқсан, 5 бөлім) на казахском языке

Пән: Қазақ тілі Т2
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2-бөлім Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
Сабақ тақырыбы: «Жаман» деген немене? № 2
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
2.5 Тыңдау-көру материалдары негізінде ойын айту
3.2.5.1 оқыған/тыңдаған материал бойынша өз пікірін (менің ойымша …, менің көзқарасым бойынша …, себебі …) дәлелдеу
4.1 Мәтінді түрлі формада ұсыну
3.4.1.1 тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру.
Сабақ мақсаттары:
Оқушылардың барлығы:
Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді, суреттер бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдер құрастырады.
Оқушылардың көпшілігі:
Оқыған мәтіннің мазмұнына қатысты ойын айтады, суреттердің көмегімен мәтін құрастырады.
Оқушылардың кейбірі:
Тыңдаған мәтіннің негізгі ойын түсінеді, мәтін құрастыруда сөйлемдегі грамматикалық нормаларды, сөздердің орын тәртібін сақтайды, өз пікірімен толықтырады.
Сабақ барысы: Психологиялық жағымды ахуал тудыру: «Жылулық шеңбері»
Оқушылар шеңберге тұрып, бір-бірімен амандасады, жылы тілектерін айтады.
Оқушылар суреттер арқылы сабақтың тақырыбы мен мазмұнын болжайды.
Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру
— тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінемін;
— мәтіннің мазмұнына қатысты ойын айтамын;
— суреттердің көмегімен мәтін құрастырамын.
(Ұ, МК) Жаңа сөздерді меңгерту: Жалқау, ерке, жаман, таста.
Осы сөздердің мағыналарын синонимдері, антонимдері, суреттері арқылы меңгереді, сөйлемдер құрастырады.
Жаңа сөз Мағынасы жақын сөз Мағынасы қарама-қарсы сөз
Жалқау Еріншек Еңбекқор
Ерке Тотай Ерке емес
Жаман Нашар Жақсы
Жалқау бала сабаққа кешігіп келеді. Мен жалқау емеспін. Мирас — ерке бала, ол ойыншықтарын шашып тастайды. Жаман әдеттен аулақ болу керек.
(Ұ) Грамматикалық қоржын.
Оқушылар екі қатарға бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Кезектесіп сөз орамдарына жалғауларды дұрыс байланыстырып айтады.
І қатар ІІ қатар
Мен жалқау+мын Жоқ, мен жалқау емес+пін
Сен жалқау+сың Жоқ, сен жалқау емес+сің
Сіз жалқау+сыз Жоқ, сіз жалқау емес+сіз
Ол жалқау Жоқ, ол жалқау емес.
Енді рөлдерімен ауысады.
Мен ерке+мін Жоқ, мен ерке емес+пін
Тыңдалым.
Тыңдалымалды сұрақтар:
* Жалқау бала деп кімді айтамыз?
* Жалқау болу жақсы әдет пе, жаман әдет пе?
Таныс емес сөздерге түсініктеме беріледі.
(Ұ) Тыңдалым тапсырмасы.
Оқушылар мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды. Суретті пайдаланып (оқулық, 40 бет), мәтіннің мазмұнын айтып береді.
Жалқаубек – жалқау бала. Ол өте ерке. Түске дейін ұйықтайды. Бөлмесіндегі заттарды шашып тастайды. Ата-анасының тілін алмайды.
Дескриптор:
— мәтінге тақырып қояды;
— мәтінді мазмұндайды;
— суретке сүйенеді;
— мазмұндау барысында тілдік нормаларды сақтайды.
(Т) Тыңдалымнан кейінгі тапсырма:
Оқушылар шағын 3 топқа бөлінеді. Диаграмманы толтырып «Жаман» деген сөзді сипаттайды, өз пікірлірен дәлелдейді.
Оқушылардың жауаптары тыңдалады, мұғалім комментарий беру арқылы кері байланыс береді. ….


Полную версию материала можете скачать на сайте zharar.com через секунд !!!

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!