Қазақ тілінен сабақ жоспары: Саяхат Демалыс туралы әңгімелерді оқу (2-сабақ) (2 сынып, IV тоқсан )

0

Қазақ тілінен сабақ жоспары: Саяхат Демалыс туралы әңгімелерді оқу (2-сабақ) (2 сынып, IV тоқсан ) казакша Қазақ тілінен сабақ жоспары: Саяхат Демалыс туралы әңгімелерді оқу (2-сабақ) (2 сынып, IV тоқсан ) на казахском языке

Пән: Қазақ тілі
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат
Сабақ тақырыбы: Саяхат Демалыс туралы әңгімелерді оқу (2-сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: (оқу бағдарламасына сілтеме)А 4 Мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, нақты тақырып бойынша қысқа диалогке қатысады.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар төмендегіні меңгереді:
• Мұғалімнің көмегімен мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, нақты тақырып бойынша қысқа диалогке қатысады.
Оқушылардың көпшілігі:
• Мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, нақты тақырып бойынша қысқа диалогке қатысады.
Кейбір оқушылар:
• Мәселеден хабардар екенін көрсете отырып, әр түрлі тақырып бойынша қысқа диалогке қатысады.
Сабақ барысы: (Ұ) Қызығушылықты ояту.
«Дұрыс-бұрыс» ойыны. «Саяхатшы бақа» әңгімесі бойынша мазмұнға сәйкес келетін ақпаратты анықтайды. Бұрыс ақпаратты дұрыс ақпаратпен алмастырып, ойын жеткізеді.
 Бақа солтүстікке ұшқысы келді.
 Бақа құстармен жылы жаққа ұшты.
 Үйректер бақаны жылы жаққа алмады.
 Бақа батпақта өмір сүрді.
 Қалай ұшатынын бақа ойлап тапты.
 Бақа балааларға мақтанды.
 Бақа үйректерге көмектесті.
Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
(Т) «Суретті әңгіме».Оқушылар әңгіме желісі бойыннша берілген суреттерді реттілігімен жинақтап, топта әңгімелеп айтады.
1. Ертеде бір бақа өмір сүрді.
2. Бақа үйректерді кездестірді.
3. Оңтүстікке ұшу туралы ойланды.
4. Екі үйрек таяқ ұстады.
5. Бақа бақылдамай, таяқтан тістеді.
6. Бақа және екі үйрек ұшты.
7. Бақа балаларды естіді.
8. Бақа мақтанып, құлады.
(Ұ) Сергіту сәті.
Бейнематериалдағы қимылдарды қайталайды.
(Ж) «Алтын сандық» Мәтін мазмұны бойынша әр оқушы бір сұрақ құрастырып, сандықшаға салады. Бір сұрақ мұғалімнің тарапынан жазылып, оқушылар жауап береді.
(Т,Қ) «Мен әртіс» ойыны арқылы шығарма желісі бойынша бір үзінді көрсетеді. Қалған оқушылар көріністі бағалайды.
 Рөлге кіре алды.
 Сөйлемдерді дұрыс айтты.
 Қызықты сөйледі…..


Полную версию материала можете скачать на сайте zharar.com через секунд !!!

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!

Загрузка...

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Пікіріңізді енгізіңіз!
мұнда сіздің атыңызды енгізіңіз