Қазақ халқының ұлттық киімдерін әшекейлеу

0

1-Бөлім. Сәндік қолданбалы өнері

Мектеп:К.Қаракөзов атындағы№235 орта мектебі Күні:27.11.2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Сулейменова Гулайхан Сынып: 8 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны : Сабақ тақырыбы Қазақ халқының ұлттық киімдерін әшекейлеу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
  • 8.2.3.3
  • шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақтың ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану
  • 8.2.3.1 Қол мен тігін құрал-жабдықтарын және олардың құрылғыларын қолдана отырып , тоқыма материалдарын өңдеу мен сәндеудің тиімді әдістерін анықтау және қолдану Сабақтың мақсаты

  • Бұйымды этностильде сәндеу
  • Тәжірбиелік жұмыс жасау барысында техника қауіпсіздігін сақтау.
  • Шығармашылық жұмыстың жасалу үрдісіне талдау жүргізу.
  • Бағалау критерийі ҚолдануТеориялық білімін тәжірбиелік жұмыста қолданадыТалдауИдеялар мен тақырыптарды талдау және бағалау критерийлерін өз жұмысына және басқа көрсетілетін жұмыстарға тиімді қолданады Тілдік мақсаттар Оқушылар терминологияны қолдана алады.Талдау және қорытынды жасай аладыЖұқа киіз-фетра-felt Құндылықтарды дарыту * Қазақ халқының ұлттық киімдерін құрметтеуге тәрбиелеу;* Халық шығармашылығына сүйіспеншілік ояту;* Қазақ халқының ұлттық киімдерінің мәдениетін зерттеуге қызығушылығын дамыту;* Еңбексүйгіштікке, сұлулықты қабылдау сезімін ояту, жинақылыққа, икемділікке, эстетикалық талғамдылыққа тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс * Қазақстан тарихы —қазақ халқының ұлттық киімдерінің мәдениетінің тарихы, сызу -бейнелеу;* Қазақ тілі – жаңа сөздер, терминдер Алдын-ала білу қазақ халқының ұлттық бас киімдеріндайындау техникасы практикалық жұмыста жасалады Сабақ барысы Жоспарланған сабақтың кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурсы Сабақтың басы7 мин. Сабақ басында мұғалімнің назар аудартуы: — оқушылардың зейінін аудару — оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау /ОМ және бағалау критерийлеріОқушылар:Сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен танысады.Сабақтың мақсатын талдайды.Мұғалім:Сіздерде өткен сабақтарда шығармашылық жұмыстың80 % орындадыңыздар.Бүгін біз сіздермен жобалық жұмыстың қорытынды кезеңі – безендіру және нақтылаумен жұмыс жасаймыз. Оқушылар бұйымдарды әшекейлеу мен безендіруге қатысты қосымша ақпараттарын айтып шығады.

    қазақ халқының ұлттық бас киімдері

    Ою-өрнек, моншақтар, түрлі әшекей бұйымдар

    Сабақтың ортасы 28 мин.

    Киім тігу өнері шыдамдылықты қажет ететін күрделі үдеріс, белгілі бір дағдыларды қажет етеді., Киім тігу өнері бірнеше кезеңдерден тұрады: *үлгі дайындау; *киімді пішу; *киімді құрастыру; *киімді сәндеу, әшекейлеу.

    Тәжірбиелік жұмысты бастамас бұрын оқушыларға қауіпсіздік техникасымен таныстырыңыз. Көркем еңбек сабақтарына арналған қауіпсіздік техникасы:жұмысты тек қана мұғалімнің рұқсатымен бастау;оқытушының рұқсатынсыз жұмыс орнын тастап кетпеу;құрал-саймандарды тек қажетті жағдайда ғана пайдалану;жұмыс орнын таза ұстап, материалдар мен құралдарды тиімді жұмыс істеу;жұмыс кезінде бөтен жаққа назар аудармау;басқа оқушылардың жұмысына кедергі жасамау;жұмыс бітісімен материалдар мен құралдарды өз орындарына жиып қою.

    1-тапсырма. Топта жеке тәжірбиелік жұмыс. Бүгін біз сіздермен жобалық жұмыстың қорытынды кезеңі – безендіру және нақтылаумен жұмыс жасаймыз.Сіздер бұйымдарды әшекейлеу мен безендіруге қатысты ою-өрнек түрлерін таңдап аласыздар. 1 топ: Фетра матадан бас киім тігу арқылы ою-өрнектермен безендіреді.2 топ:Пұлыш матадан қыздар тақиясын жасайды ою-өрнектермен әшекейлейді.

    2-тапсырма. Топтар жасалған бұйымдарының шығындарын есептеп бағасын шығарады

    Бағалау – «Галереяға саяхат»Бір-бірін бағалау үшін әр топ өзінің комментарийін стикерге жазып, жұмыстарға дауыс бере алады.

    Зерттеу жұмыстары

    Фетр мата, ою-өрнек үлгілері, желім, моншақтар, ине, жіп, қайшы.

    А4 формат, маркер

    Сабақтың соңы5 мин. Рефлексия.Топтыңжұмысын талдау. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау. Тақтаға жапыстыру арқылы стикер (жапсырма) қағазы көмегімен оқушылардың кері байланысы.Нені білдім, нені үйрендім?— Не түсініксіз? — Немен жұмыс істеу қажет?-Келесі практикалық жұмыста мен қандай қабілеттерімді жетілдіруім қажет?-Тағы қандай көңілді және тартымды жұмыс істегініз келеді?Мұғалімнің кері байланысы.Мұғалімнің ескертулері мен тілектері. Жұмыс орның жинастыру.

    Стикер

    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау

    Саралау көрсетілетінін таңдау командада жұмыс. Әр топтың оқушылары өздері таңдайды күрделілік дәрежесі бойынша : • Күрделі өрнектер салуга болады немесе жай таңдау;

  • Қарапайым немесе күрделі киізден жасалған бұйымдар.
  • Бағалау дескриптор және бағалау өлшемдері бойынша жүргізілетін болады, олармен оқушылар тапсырманы орындауға дейін танысады. Өзін-өзі бағалау және өзара бағалау.

    Көз физминуткасы . (Көзді демалту үшін, орнынан турмай (жоғары, төмен, оңға, солға, көзімен шеңбер немесе өз атынын бірінші әрпін салу керек).қауіпсіздік техникасы Ережесі: Сабақ бойынша рефлексия

    Қандай сабақтың мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы? Барлық оқушылар қол жеткізді ме ОМ?Егер жоқ болса, неге?саралау сабақта дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың кезеңдері уақытша себепші болды ма? Сабақ жоспарында және қандай ауытқулар болды? неге

    Осы бөлімде сабақ туралы ойлану үшін пайдаланыңыз. Осыған орай, ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз Сіздің сабағыңыз сол жақ колонкасында. Жалпы бағалау

    Сабақ қандай екі аспектісі жақсы өтті (ойланып көрші қалай оқыту туралы, сондай-ақ оқыту туралы)?1: 2: Сабақ жақсартуға не ықпал етер едің (ойланып көрші қалай оқыту туралы, сондай-ақ оқыту туралы)?1: 2: Бұл сабақ барысында сынып туралы немесе жетістіктері/қиындығы анықтады, оқушылардың келесі сабақтарында неге назар аудару қажет деп ойлайсыздар?

    Тақырыбы : Қазақ халқының ұлттық киімдерін әшекейлеу