Қазақ әдебиетінен сабақ жоспары: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі 2-сабақ (8 сынып, II тоқсан ) » ZHARAR
Пән: Қазақ әдебиеті
Бөлім атауы: Көркем әдебиет және эпикалық сарын
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Жастарға» өлеңі 2-сабақ
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 8.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау;
Сабақ мақсаты: Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтайды.
Сабақ барысы:
Қызығушылықты ояту
«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!»
Әр оқушыға 10-15 секунд уақыт аралығында ішінде өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар жұпқа бөлініп, бір-бірінің қолынан алып, өзіне тілегенді жұптасына айту керек. Мұғалімнің да бұл іске қатысқаны дұрыс. Тілектерді бір-біріне топ ішінде де айтуға болады.
Оқушылар сабақтың мақсаты, бағалау критерийі, дескрипторлармен танысады.
Топқа бөлу
Мағынаны тану
1-тапсырма Ж.,ЖЖ.
Оқушылар «Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы не білесіз? «Жастарға» өлеңі не туралы деп ойлайсыздар?» деген сұрақтар төңірегінде ББҮ(KWL) кестесінің алғашқы екі бөлігін толтырып, жұбымен пікір алмасады.
ББҮ(KWL) кестесі:
Білемін Білгім келеді Үйрендім
2- тапсырма С.,Ж.,ЖЖ.
«Түстеу» әдісі
Оқушыларға слайдтан «арам, айла, зорлықсыз мал табу; данышпан жан табу; екі шоқып, бір қарау; ақылын көрсету; өлсе те, ұмтылу» сөздері көрсетіледі.
Оқушылар сөздердің мағынасын ашып, өз ойларын айтады.
Сөздер бойына өлең мазмұнына болжам жасайды.
Оқушылар жұбымен өлеңді оқиды, болжамдарын өлең мазмұнымен салыстырып, дұрыстығын тексереді.
3- тапсырма ТЖ.,С.
«Тоғыз бриллиант» әдісі
Сынып ерекшелігін ескере отырып, мұғалім өлең жолдарын топтарға бөліп береді. Оқушылар өлеңдегі негізгі түсініктер мен сөз, сөз тіркестерін анықтайды. Өлеңнің табиғатын ашатын сөздер мен сөз тіркестерін қағазға жазады. Сыныптастарымен өлеңнің сюжетін талдайды.
Дескриптор:
1) әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін талдайды;
2) сұрақтарға жауап беру барысында үзінділерге сүйенеді;
3) ойын жүйелі, көркем тілмен жеткізеді.
Бағалау: әр топ өз жұмысын қорғап болған соң, мұғалім дескриптор негізінде оқушыларға кері байланыс беріп отырады.
4- тапсырма Ж.,С.
«Шеңбердегі сұрақтар» әдісі
• Мұғалім оқушыларға сабақтың мазмұны бойынша, яғни, кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне байланысты сұрақтар жазуға арналған ұсақ қағаз қиықтарын таратып береді.
• Сұрақ деңгейінің өте күрделі немесе өте жеңіл болып кетпеуін ескере отырып, оқушылар қағазға сұрақтар жазады.
• Оқушылар сұрақтарды шеңбердің ортаңғы аймағына лақтырады.
• Барлығы орындарынан тұрып, ортада жатқан сұрақтарды алады. Олардың ішінен проблемалық сұрақтарды топ болып іріктейді.
• Кезегімен немесе қалауы бойынша сұрақтарға жауап береді.
5- тапсырма Ж.
ББҮ(KWL) кестесінің cоңғы бөлігін толтырып, жұбымен бірін-бірі ауызша бағалайды.
Қалыптастырушы бағалау…….
Полную версию материала можете скачать на сайте zharar.com через секунд !!!
Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!
Дереккөз: zharar.com