Қазақ әдебиетінен сабақ жоспары: Доспамбет жырау «Айналайын Ақ Жайық» толғауы 1-сабақ (6 сынып, I тоқсан ) » ZHARAR

0

Қазақ әдебиетінен сабақ жоспары: Доспамбет жырау «Айналайын Ақ Жайық» толғауы 1-сабақ (6 сынып, I тоқсан ) казакша Қазақ әдебиетінен сабақ жоспары: Доспамбет жырау «Айналайын Ақ Жайық» толғауы 1-сабақ (6 сынып, I тоқсан ) на казахском языке

Пән: Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Туған жерім — аялы алтын бесігім
Сабақтың тақырыбы: Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауы 1-сабақ
Сабақ мақсаты: Шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру.
Сабақ барысы:
Қызығушылықты ояту кезеңі
Сыныпты ұйымдастыру және қызығушылықты ояту үшін оқушыларды топтарға бөлуде ойын элементін қосып ойластырыған әдіс. Оқушылардың қызығушылықтары мен эмоционалдық күйлерін арттырады. Әрекеттер:
Мұғалім оқушыларға ойынның шартын түсіндіреді.
Оқушыларға команда беріледі:
o «Палуба»- оқушылар осы сөзді естігенде дереу жұптарын іздестіріп, екі екіден еденді тазалуды иммитациялайды. [Оқушылардың жұптық тобы]
o «Суға батып барады» сөзін естігенде оқушылар тезірек сыртта жүрген кез келген оқушыны құтқару үшін кемеге отырғызу кейпін бейнелейді. [Оқушылардың 3-тік тобы]
o «Түскі ас»- оқушылар осы сөзді естігенде төрт төрттен бірігіп, ас ішіп жатқан күйді иммитациялайды. [Оқушылардың 4-тік тобы]
o «Кемеге отырамыз» сөзін естігенде оқушылар бес бестен бірігіп топтанады. [Оқушылардың 5-тік тобы ]
• Оқушылар 2,3,4,5 оқушыдан құрылған топтарды құрады.
• Мұғалімнің жоспарына сәйкес оқушыларды ойынның кез келген уақытында тоқтатуға болады.
Мағынаны тану кезеңі
Мағынаны тану кезеңі
1-тапсырма
Ақын неліктен ақ балта, ақ найза, сайгез оқты қолға алуды аңсайды? Ойыңды 4 сөйлем тәсілі арқылы жеткіз
Толғамалы ақ балта
Толғап ұстар күн қайда?!
Алты құлаш ақ найза
Ұсынып шаншар күн қайда?!
Садақ толған сайгез оқ
Масағынан өткеріп,
Басын қолға жеткеріп,
Созып тартар күн қайда?!
Төрт сөйлем
1. Пікір. Пікірін бір сөйлеммен айтады.
2. Дәлел. Пікірін бір сөйлеммен дәлелдейді
3. Мысал. Пікірін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.
4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарады
2- тапсырма
Төмендегі жолдар өлеңнің идеясын аша ала ма?
Өлеңнің идеясы не?
Кетбұғадай билерден
Кеңес сұрар күн қайда?!
Еділдің бойын ен жайлап,
Шалғынға бие біз байлап,
Орындықтай қара сабадан
Бозбаламен күліп-ойнап,
Қымыз ішер күн қайда?!_____________________________
3- тапсырма
Толғау туралы мәліметті оқы. Доспамбет жырау «Айналайын, Ақ Жайық» толғауынан толғауға тән белгілерді анықта.
4- тапсырма
Асты сызылған сөздердің мағынасын анықтауға бола ма? Не байқадың? Қорытындылап жаз
Озушылар, озмаңыз,
Озсаңыз, бізім бетке бармаңыз!
Бізім бетке барсаңыз,
Есақай, Қосай — екі ұл
Алдыңызға жыр құшақлай
Жылай шықса, не айтарсыз?!
____________________________________
Толғаудың көне тілде жазылғанын байқай алуы керек
Бағалау дескрипторы
Оқушылар бірін-бірі жұпта бағалайды
Толғаудың жанрлық ерекшелігін біледі 
Көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтайды 
Идеясын анықтайды 
Саралау тапсырмасы
Қабілеті жоғары оқушыға «Егер сен толғау жазсаң, қандай әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді көтерер едің?» деген тапсырма беріледі…..


Полную версию материала можете скачать на сайте zharar.com через секунд !!!


Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!

Дереккөз: zharar.com