Қатты денелердің қысымы

0
Сабақтың тақырыбы Қатты денелердің қысымы Оқу мақсаты 7.3.1.2 – қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Қатты денелердегі қысым күштің әрекет ету бағытында жеткізілетінін біледі. Басым бөлігі: – Қатты денелердегі қысымның денеге әрекет ететін күштің шамасына және беттің ауданына тәуелділігін біледі;– Қысымның формуласы арқылы қысым, күш және бет ауданын есептей алады Кейбірі: Қысымның табиғатта, тұрмыста көрініс табуына және қысымды азайту мен арттыруға мысалдар келтіре алады. Бағалау критерийі Қатты денелердегі қысымның денеге әрекет ететін күштің шамасына және беттің ауданына тәуелділігін анықтау;Қысымның формуласы арқылы қысым, күш және бет ауданын есептеу Тілдік мақсаттар Оқушылар:Қысым түсетін күштің модуліне ғана емес,осы күш перпендикуляр бағытта әрекет ететін беттің ауданына тәуелділігін (ауызша/ жазбаша) сипаттау Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: қысым,аудан, ауырлық күші,Паскаль,тығыздық,масса,көлем Сыныптағы диалог: Жаңа сөздердің мағынасын терең ұғыну, салыстыру қабілеті дамиды— Қолмен іс тіккен кезде неліктен бармаққа оймақ киеді, себебі ….-Шаңғысыз жүргенде адам неліктен қарға омбылайды, себебі ….-Жүк машиналарының артқы дөңгелектері қос-қостан болатыны неліктен, себебі… Құндылықтарға баулу Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу арқылы іске асадыШығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілеті артады Пәнаралық байланыс Математика Алдыңғы білім Қатты денелердің молекулалық құрылымын, негізгі қасиеттері Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру 1 минут

2 минут

2 минут

Сәлемдесу, сыныпты түгендеу; Ынтымақтастық орта қалыптастыру «Бүгінгі сабақтағы мақсатым» әдісімен шаттық шеңберде тұрып өз масаттарымен бөліседі Шаттық шеңберде тұрып, «Сен айтшы » стратегиясымен, бір — біріне сұрақ қою арқылы өткен сабақты қайталайды.1. Кез келген денені ұсақтап бөле отырып,ең соңындағы бөлінбейтін бөлшек ол -атом2. Атомды грек тілінен аударғанда қандай мағына береді?атомос-бөлінбейтін 3. 1А0(ангстрем)-10-8 см-10-10 м4. Атомдар біріккенде нені түзеді? Молекула 5. Қандай үш түрлі зат көміртектің атомынан құралған(графит-өте жұмсақ,және отқа төзімсіз, алмаз-қатты зат,фуллерен-жұмсақ және жоғары температураға төзімді)5. Заттың үш күйінің негізгі қасиеттері6.Зат құрылымының МКТ үш қағидасы7.Диффузия қандай ортада жақсы жүредіОқушылар сұрақты өздері құрастырады.Үй тапсырмасын тексеруОқушылар бір-бірінікін тексереді Сабақ мақсатын қою 2 минут

Сабақтың ортасы Жаңа білімді жаңғырту8 минут

10 минут

7 минут

3 минут

Мақсат: Сабақ мақсатын оқушылармен бірлесе анықтау.Мұғалім жаңа оқу мақсаттарын көрсету үшін презентацияны пайдаланады және оқушылармен бағалау критерийлерін талқылайдыТірек сөздер:Қысым.Қысым күші.Паскаль.АуданТоптық жұмыс Қар үстіне етік киіп бассаныз аяғыныз батып кетеді. Бірақ шаңғы киіп тұрсаныз қар үстінде тұра аласыз, батпайсыз. Не себептен? Себебі шаңғының ауданы адамның етігінің ауданынан үлкенірек болады да, бар салмақ үлкен аумаққа түседі.Қысым — бір дене екінші дене бетіне әсер еткенде пайда болатын қалыпты күштің қарқындылығын сипаттайтын физикалық шама. Р=F/SS – дене бетінің күш түсетін бөлігінің ауданыF – сол бөлікке перпендикуляр түсірілген күштердің қосындысы.Р –қысым,Қысымның өлшем бірлігі –Па,Тапсырма. Бірдей сорғыштардың үстіне қойылған кірпіштердің қайсысының массасы үлкен?Жұптық жұмыс Тапсырма. 1.Массасы 20 000 тонна бағананың фундаменті үшін минимал аудандағы жердің беріктігін сәйкестендіріңіз. 2.Массасы 20 тонна ескерткіш жерге қандай қысым түсіреді? Куб пішінді табанының қыры 2 метр. мұндағы g= 10 м/с2 , деп сөйлемді аяқтаңыз. Ескерткіштің салмағы кН. Ескерткіштің табанының ауданы: м2. Ескерткіштің жерге түсіретін қысымы: кПа.

Жеке жұмыс Тапсырма. 1.Қысымды төмендететін және жоғарылататын жағдайларды екі топқа жіктеңіз.Қысымды төмендетуҚысымды арттыру

Қажет сөйлем 1.Шегені қағу2.Қалың қармен жүріп келе жатқан саяхатшы3.Нанды пышақпен кесу4.Сазды жермен жүріп келе жатқан БТР әскері5.Қар үстінде ұшақтың ұшуы2.Қысым бірліктері арасындағы байланысты жазыңдар:1кПа =__________Па , 1МПа =__________Па, 15000Па =____________ПаҚорытынды. Оқушылар Ассоциация әдісі бойынша сызықтық теңдеуге байланысты не білгендерін жазады.Ассоциация әдісі

Слайд

bilimland

Үлестірмелі қағаз

суреттер

кесте

Сабақтың соңы5 минут РефлексияСабақ мақсатына қайта оралады. -Сабақтың мақсатын қайта сұрау. -Бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?-Біз қандай тапсырмалар орындап жатырмыз?-Неліктен осы тапсырмаларды орындап жатырсыздар? Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулықжәне қауіпсіздік техникасыныңсақтау Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмаларды жеке жұмыс орындау кезінде жүргізу.Қабілеті төмен оқушыларға ширату сұрақтарын беріп, қолдау көрсету.Үлгеретіндерге тапсырмалар арқылы білімдерін кеңейту Әрбір этап сайын тапсырмалар дескрипторлар арқылы беріледі Физика кабинетінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтайды Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралыда, оқу туралыда ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?