Қатты денелердегі қысым

0
328
Күні: 12.01.2018 ж Мұғалімнің аты-жөні: Жаманақ Гүлнұр КерімбекқызыСынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:Сабақтың тақырыбыҚатты денелердегі қысымОсы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)7.3.1.2 қысымның физикалық мағынасын түсіндіру және өзгерту әдістерін сипаттау7.3.1.3 есептер шығаруда қысымның формуласын қолдануСабақтың мақсаты
  • Белгілі бір бетке түсетін қысым жайлы мағлұмат алды.Қысымның физикалық мағынасын түсінеді
  • Белгілі бір бетке түсетін қысымның күнделікті өмірде,
  • формуласын есеп шығаруда қолдана біледі және қорыта алады

  • Теориялық білімін өмірде қолдана алуға үйренеді
  • Бағалау критерийі-оқушы қысым ұғымын түсіндіре алады-есептер шығаруда формулаларды дұрыс қолдана алады және өлшем бірліктерін қорыта алады-жұмысқа арналған құралдарды дұрыс пайдалана алады-математикалық есептеуді дұрыс жүргізе алады-жұмыс барысында қауіпсіздік ережесін сақтайдыТілдік мақсаттарНегізгі сөздер мен тіркестер: қысым, Ньютон,Паскал, масса,күш,ауданд , скалярлық. векторлық шамаларды қолдана аладыСыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Белгілі бір бетке түсетін……..әрекетінің нәтижесін сипаттайтын шама…….. екенін көрсете аладыҚұндылықтарға баулуЕңбек және шығармашылық ,ынтымақтастық,өмір бойы білім алуҚысым ұғымын түсіндіру негізінде оқушыларды еңбек пен шығармашылыққа баулу. Күнделікті өмірде қысым ұғымы жиі кездесетіндігін тәжірибе жүзінде дәлелдеу арқылы оқушыны өмір бойы білім алуға баулуПəнаралық байланысЖаратылыстану және математика,химия, орыс және ағылшын тілдеріАлдыңғы білімЗаттардың молекулалық құрылымы негізінде қатты денелердің.сұйықтар мен газдардың құрылымын сипаттай біледіСабақ барысыСабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстарСабақтың басы
  • Сәлемдесу
  • Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
  • .«Шаттық шеңбері»әр оқушы өз жұбына тілек айтады.1.3.Жұптық жұмыс.Алдыңғы білімдерін пысықтау«Бос орынды толтыр» әдісі бойыншаФизикалық диктант алынады.

  • МКТ –ның негізгі қағидасын ұсынған……..
  • Қатты заттар ….. мен …….сақтайды.
  • ……. кез келген көлемді алады.
  • Сұйық заттар …….қасиетке ие.
  • Барлық заттар …….тұрады.
  • Бір зат молекуласының басқа зат молекуласымен араласу құбылысы ………..
  • Әрбір жұпқа таратылым материалдары беріледі,ондағы бос орындарды толтыру тапсырылады. Жұмыстарын ауыстырып , жұптар бір-бірінің жұмысын тексереді./дәптермен жұмыс//Интербелсенді тақтада дұрыс жауап беріледі/ Кітап,дәптер,түрлі –түсті стикерлер,суреттер,есептер жинағы,электронды оқулықҒаламтор желісі,топ аты жазылған парақшалар

    Таратылым материалдар

    Сабақтың ортасыТоптық жұмыс/мәтінмен жұмыс/Ой қозғау:Масса тобына-иненің ұшы болмаса тігу қиын,үшкір инемен тігу оңай.Неге?Күш тобына-өтпейтін пышақпен кесу қиын,өткір пышақпен кесу оңай.Неге?Аудан тобына-шегені ұшымен қабырғаға қағу оңай,қалпағымен қағу қиын .Неге?/оқушылар проблемалық сұрақтың жауабын табу үшін топ ішінде талқылайды қорытынды жасайды.Мәтінмен жұмыс жасайды.Мәтіннің мағынасын ашу үшін бейнероликті тамашалап, тақырыпқа сәйкес тапсырмалар беріледі.Тапсырма №1Суреттегідей қойылған кірпіштер жерге бірдей қысым түсіреді ме?

    Дескриптор: Білім алушы – қысымның физикалық шамаларға тәуелділігін түсіндірді

    Тапсырма №2Суға түсіп кеткен адамды құтқарушы балалардың қайсысының әрекеті дұрыс. Себебін түсіндіріңіз

    Дескриптор: Білім алушы – қысымның анықтамасын қолданып, қорытынды жасады«Ой тастау» әдісі бойынша оқушыларға осы тақырыптан есеп беріледі. Есептерді әрқайсысы шығарады.Есеп №1. Вагонның барлық дөңгелектерінің рельстермен түйісу ауданы 0,001 м2. Егер осы вагонның массасы 30 т болатын болса, онда оның жерге түсіретін қысымы қандай?

    Есеп №2Асфальт төсейтін каток жерге 400 кПа қысым түсіреді, каток тірегінің ауданы 0,1 м2. Катоктың салмағы неге тең?

    Есеп №3Мұз 90кПа қысымға төтеп береді.Осы мұздың үстімен массасы 5,4 т, шынжыр табанының ауданы 1,5 м2 трактор өте алама?«Веер » әдісі бойынша дәптерді айналдыра отырып есепті тексереміз.Дескриптор:шартын оқиды-ХБЖ-ға келтіреді-қысымға байланысты формуланы жазып,есептейді -шыққан мәніне қарап салыстырады.

    Ине,шеге, пышақ

    Әр түрлі пішінді тақтайшалар

    Есептер жинағынан алынған есептер

    Сабақтың соңыҚорытынды/бекіту/ Жеке жұмыс:.Теориялық білімін өмірмен байланыстыру негізінде бекіту сұрақтары беріледі

  • Суретте көрсетілген күректердің қайсысымен жұмыс істеу женілірек және неліктен?
  • Күректердің аяқ тіреп күшпен басатын қырын неге сыртына қарай қайырып жасайды?
  • Дескрипторлар: Білім алушы – қысымның физикалық шамаларға тәуелділігін түсіндіреді,өмірде қолданады.

    «Шатасқан баулар» әдісі

    Мына шамалардың скаляр немесе векторлық болатынын анықтап, сәйкес бағанға белгі қойыңыз.

    Дескрипторлар: Білім алушы – берілген шамалардың ішінен скаляр және векторлық шамаларды анықтады.Р е ф л е к ц и я:

    Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын «Үміт ағашы» саябағында білдіреді.«Түртіп ал » әдісі бойынша үй тапсырмасы беріледі.

    Әр түрлі пішінді күректер макеті

    Алдын ала дайындалған кестеИнтербелсенді тақтада

    Алма кесінділері

    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтауДарынды оқушыларға логикалық сұрақтар,есептер беріледі.Тақырыпқа байланысты тапсырмалар беріледі
  • «Бос орынды толтыр»әдісі
  • «Блум таксономиясы»
  • /Білу.Түсіну.Қолдану.Талдау/

  • «Ой тастау» әдісі
  • «Веер » әдісі
  • Шатасқан баулар әдісі
  • Рефлекция «Үміт ағашы»
  • Түртіп алу әдісі
  • Кері байланыс
  • Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау
  • Еңбекті қорғау ережелерін сақтау
  • АКТ ны қолданғандағы
  • қауіпсіздік ережесін сақтауСабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен?Жалпы бағалау/мұғалім сабақ соңынан кейін өз сабағына баға береді/

    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?