Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан оқу қызмет жинағы

0
214







Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады




Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан оқу қызмет жинағы

Автор: Акишева Гульбаршин Айткалиевна

Бағыты: Мектепалды даярлық Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар

Жарияланған уақыты: 2019-01-20


Материал туралы қысқаша түсінік

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан оқу қызмет жинақтары . Іі-кіші топ балаларына арналған




Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Заттарды көлемі, түсі, пішіні бойынша топтастыру. Мақсатты: Балаларды заттарды көлемі, түсі, пішіні бойынша салыстыруға үйрету. Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар : әр тұрлі көлемдегі заттармен ойыншықтар Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың Іс-әрекеті

Мотивациялық- қозғаушылықПедагог балаларды тұрғызып «Пішінді көрсет» ойының ойнатады. Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс жасауына назар аударады.Балалар қолдарындағы текшенің түсіне қарап пішіндерді тауып алады..
Ұйымдастырушылық -ізденістік.

Рефлексиялық-түзетушілік

1. Түстерді қайталау.

2. Заттарды көлемі, түсі,пішіні бойынша салыстыруға тапсырмалар беру. Заттарды түрлі тәсілдермен салыстыруға болатының көрсету.

3. Сергіту жаттығу. «Секір добым асықпай». Балалар бір біріне допты лақтырып қағып алады.

4.Ойын «Тауып көрсет». Аталған пішіндерді тауып айтады.

5.Дәптермен жұмыс: Гүлдерді әр түрлі түске бояу.

6.Логикалық есептер.

7.Заттарды түстерін және пішінің ажыратып айтқызып көрсету.

Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатысқандарын марапаттау.

Түстерді көрсетеді.

Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

Жұмыстарды аяғына дейін жеткізуге үйрету.

Сұрақтарға жауап береді.

Жасайды:Түсінеді:Қолданады:Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚ Тақырыбы: «Көп,біреу». . Мақсат: Балалармен көп, біреу ұғымын қалыптастыру. Заттарды түсі бойынша топтастыруды жалғастыру. Жалпы және ұсақ моториканы ,эстетикалық мәдениетті дамыту. Қажетті құрал-жабдықтар: ойыншықтар, балаларды марапаттауға гүлдер. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың Іс-әрекеті

Мотивациялық- ҚозғаушылықЖылы лебіз. Балалар бір бірімен амандасып өздерінің тілектерін білдіреді.Балалар тілектерін білдіреді.
Ұйымдастырушылық -ізденістік

Рефлексиялық-түзетушілік

  • Қуыршақ Кәмшаттын келуі. Балаларға Кәмшат әкелген ойыншықтарды санап беруге көмектесу. Тәрбиеші ойыншықтар арқылы оның көп немесе біреу екенің айтып көрсетеді.
  • Ойын: «Түстерді қайтала».
  • Тапсырма: балаларға көп допты улкен бір допқа сызық арқылы әкеп қосуға тапсырма беру.
  • Сергіту жаттығу.
  • Ойын «Тауып көрсет».
  • Логикалық есептер.
  • Заттарды түстерін және пішінің ажыратып айтқызып көру
  • Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатсқандарын марапаттау.

    Қуыршақ Кәмшатқа көмектесу.

    Түстерді қайталау.

    Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

    Логикалық есептерді шығарады.

    Өздеріне және достарына баға береді.

    Жасайды:Түсінеді:Қолданады.

    Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Заттарды бір қатарға ретімен орналастыруға үйрету Мақсатты: Балаларды заттарды ретімен орналастыруға үйрету. Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Заттарды дұрыс көрсете білуге, дұрыс айтуға жаттықтыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар ойыншықтар, жеміс жидектер.. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

    Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Балалардың Іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғаушылықЖылы лебіз. Балаларға Маша келіп онымен бірге көңілді би билеуге шақырады. .Балалар бір бірінің қолдарынан ұстап би билейді.

    Ұйымдастырушылық -ізденістік

    Рефлексиялық-түзетушілік

  • «Пішіндерді ата».
  • Балаларды заттарды ретімен орналастыруға үйрету.
  • Ойыншықтарда солдан оңға қарай ретімен орналстыруға көмектесу.(Биіктен төменге қарай немесе өсу ретімен дұрыс орналастыруға үйрету).
  • Сергіту жаттығу. «Ұшты ұшты» ойыны .
  • Ойын «Тауып көрсет».(геометриялық пішіндер).
  • Логикалық есептер.
  • Дәптермен жұмыс.Қол шатырларды боя.
  • «Ойын: « Түсіне қарай топтастыр».
  • Балалардың жауаптарына баға беру, марапаттау.

    Түстерді көрсетеді.

    Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

    Геометриялық пішіндерді тауып көрсетеді.

    Қол шатырды бояйды.

    Қарандашты дұрыс ұстап бояйды.

    Өздерінің және достарының жауабына баға береді.

    Жасайды:Түсінеді:Қолданады:Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: « Шаршы және шеңбермен таныстыру». Мақсатты: Балаларды шаршы және шеңбермен тансытыру. Балаларды әр түрлі сенсорлық сезінулермен байыта отырып , қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп , талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.Қажетті құрал-жабдықтар әр түрлі ойыншықтар ,геом. пішіндер марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

    Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Балалардың Іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғаушылықЖылы лебіз. Балалар жақсы әуенмен билейді.Балалар көңілді әуенмен билейді.
    Ұйымдастырушылық -ізденістік

    Рефлексиялық-түзетушілік

  • Өткен сабақты қайталау.
  • Балаларды шаршы және шеңбермен таныстыру. Шаршымен шеңбердің айырмашылығын көрсету. Балаларға шаршыға және шеңберге ұқсайтын заттар мен ойыншықтарды көрсету.
  • Сергіту жаттығу.
  • Ойын «Керек түсті көрсет».
  • Логикалық есептер.
  • Дәптертермен жұмыс. Шаршыны қызыл түске , шеңберді көк түске бояу.
  • Заттарды түстерін және пішінің ажыратып айтқызып көрсету.
  • Балалардың жауабын бағалап , марапаттау.

    Түстерді көрсетеді.

    Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

    Есептерді ойланып шағаруға тырысады. Балалар түстерді ажыратып бояйды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жасайды:Түсінеді:Қолданады:Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Ұзындығы бойынша әр түрлі заттарды салыстыру». Мақсатты: Балаларды ұзындығы бойынша әр түрлі заттарды салыстыру. Балалардың саусағының ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру, қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар әр түрлі ойыншықтар , марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

    Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Балалардың Іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғалушылықБалалармен «Шарды үрлейік» ойының ойнату. Балалар қолдарынан ұстап шар болып үрделеді.
    Ұйымдастырушылық -ізденістік

    Рефлексиялық-түзетушілік

  • Өткен сабақты қайталау.
  • Балаларға ұзындығы әр түрлі заттарды, жолақшаларды салыстырып көрсету. Мысалы аюға баратын жол ұзын , Машаға баратын жол қысқа екенің көрсетіп екі жолды салыстырып көрсету.
  • Сергіту жаттығу.
  • Қорбандаған аюдың Құлпынайы көп екен Теріп теріп алайық Қалтамызға салайық

  • Ойын «Тауып көрсет».
  • Логикалық есептер.
  • Дәптермен жұмыс. Балаларға балға ұзын жол , ал шарға қысқа жол салдыру.
  • Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мақтап, марапаттау.

    .

    Түстерді көрсетеді.

    Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

    Дем алып сабаққа қатысады.

    Жұмысты тиянақты жасайды.

    Жасайды:Түсінеді:Қолданады:

    Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Заттарды беттестіру арқылы салыстыру». Мақсатты: Балаларды шаршы және шеңбермен тансытыру. Балаларды әр түрлі сенсорлық сезінулермен байыта отырып , қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп , талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар Әр түрлі ойыншықтар , марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

    Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Балалардың Іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғалушылықПедагог балаларды бірінің артынан бірін қатарға тұрғызы «Пішінді көрсет»Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс жасауына назар аударады.Балалар қолдарындағы текшенің түсіне қарап пішіндерді тауып алады..
    Ұйымдастырушылық -ізденістік

    Рефлексиялық-түзетушілік

  • Түстерді қайталау..
  • Заттардыкөлемі, түсі,пішіні бойынша салыстыруға тапсырмалар беру.
  • Сергіту жаттығу.
  • Ойын «Тауып көрсет».
  • Логикалық есептер.
  • Заттарды түстерін және пішінің ажыратып айтқызып көрсету.
  • Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатысқандарын марапаттау.

    Түстерді көрсетеді.

    Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    ЖасайдыТүсінедіҚолданады Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Шаршы және шеңбермен таныстыру». Мақсатты: Балаларды шаршы және шеңбермен тансытыру. Балаларды әр түрлі сенсорлық сезінулермен байыта отырып , қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп , талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар Әр түрлі ойыншықтар , марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.

    Оқу іс- әрекетінің кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Балалардың Іс-әрекеті

    Мотивациялық- қозғалушылықПедагог балаларды бірінің артынан бірін қатарға тұрғызы «Пішінді көрсет»Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс жасауына назар аударады.Балалар қолдарындағы текшенің түсіне қарап пішіндерді тауып алады..
    Ұйымдастырушылық -ізденістік

    Рефлексиялық-түзетушілік

  • Түстерді қайталау..
  • Заттардыкөлемі, түсі,пішіні бойынша салыстыруға тапсырмалар беру.
  • Сергіту жаттығу.
  • Ойын «Тауып көрсет».
  • Логикалық есептер.
  • Заттарды түстерін және пішінің ажыратып айтқызып көрсету.
  • Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатысқандарын марапаттау.

    Түстерді көрсетеді.

    Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Жасайды ТүсінеліҚолданады







    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.