Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан оқу қызмет жинағы
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан оқу қызмет жинағы
Автор: Акишева Гульбаршин Айткалиевна
Бағыты: Мектепалды даярлық Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Мектепке дейінгі балалар
Жарияланған уақыты: 2019-01-20
Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудан оқу қызмет жинақтары . Іі-кіші топ балаларына арналған
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Педагог балаларды тұрғызып «Пішінді көрсет» ойының ойнатады. Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс жасауына назар аударады. | Балалар қолдарындағы текшенің түсіне қарап пішіндерді тауып алады.. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік.
Рефлексиялық-түзетушілік |
1. Түстерді қайталау. 2. Заттарды көлемі, түсі,пішіні бойынша салыстыруға тапсырмалар беру. Заттарды түрлі тәсілдермен салыстыруға болатының көрсету. 3. Сергіту жаттығу. «Секір добым асықпай». Балалар бір біріне допты лақтырып қағып алады. 4.Ойын «Тауып көрсет». Аталған пішіндерді тауып айтады. 5.Дәптермен жұмыс: Гүлдерді әр түрлі түске бояу. 6.Логикалық есептер. 7.Заттарды түстерін және пішінің ажыратып айтқызып көрсету. Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатысқандарын марапаттау. |
Түстерді көрсетеді.
Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Жұмыстарды аяғына дейін жеткізуге үйрету. Сұрақтарға жауап береді. |
Жасайды:Түсінеді:Қолданады:Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚ Тақырыбы: «Көп,біреу». . Мақсат: Балалармен көп, біреу ұғымын қалыптастыру. Заттарды түсі бойынша топтастыруды жалғастыру. Жалпы және ұсақ моториканы ,эстетикалық мәдениетті дамыту. Қажетті құрал-жабдықтар: ойыншықтар, балаларды марапаттауға гүлдер. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- Қозғаушылық | Жылы лебіз. Балалар бір бірімен амандасып өздерінің тілектерін білдіреді. | Балалар тілектерін білдіреді. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік |
Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатсқандарын марапаттау. |
Қуыршақ Кәмшатқа көмектесу.
Түстерді қайталау. Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Логикалық есептерді шығарады. Өздеріне және достарына баға береді. |
Жасайды:Түсінеді:Қолданады.
Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Заттарды бір қатарға ретімен орналастыруға үйрету Мақсатты: Балаларды заттарды ретімен орналастыруға үйрету. Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Заттарды дұрыс көрсете білуге, дұрыс айтуға жаттықтыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар ойыншықтар, жеміс жидектер.. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Жылы лебіз. Балаларға Маша келіп онымен бірге көңілді би билеуге шақырады. . | Балалар бір бірінің қолдарынан ұстап би билейді. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік Рефлексиялық-түзетушілік |
Балалардың жауаптарына баға беру, марапаттау. |
Түстерді көрсетеді.
Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Геометриялық пішіндерді тауып көрсетеді. Қол шатырды бояйды. Қарандашты дұрыс ұстап бояйды. Өздерінің және достарының жауабына баға береді. |
Жасайды:Түсінеді:Қолданады:Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: « Шаршы және шеңбермен таныстыру». Мақсатты: Балаларды шаршы және шеңбермен тансытыру. Балаларды әр түрлі сенсорлық сезінулермен байыта отырып , қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп , талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру.Қажетті құрал-жабдықтар әр түрлі ойыншықтар ,геом. пішіндер марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Жылы лебіз. Балалар жақсы әуенмен билейді. | Балалар көңілді әуенмен билейді. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік |
Балалардың жауабын бағалап , марапаттау. |
Түстерді көрсетеді.
Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Есептерді ойланып шағаруға тырысады. Балалар түстерді ажыратып бояйды. Сұрақтарға жауап береді. |
Жасайды:Түсінеді:Қолданады:Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Ұзындығы бойынша әр түрлі заттарды салыстыру». Мақсатты: Балаларды ұзындығы бойынша әр түрлі заттарды салыстыру. Балалардың саусағының ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру, қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар әр түрлі ойыншықтар , марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғалушылық | Балалармен «Шарды үрлейік» ойының ойнату. | Балалар қолдарынан ұстап шар болып үрделеді. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік |
Қорбандаған аюдың Құлпынайы көп екен Теріп теріп алайық Қалтамызға салайық
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мақтап, марапаттау. . |
Түстерді көрсетеді.
Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Дем алып сабаққа қатысады. Жұмысты тиянақты жасайды. |
Жасайды:Түсінеді:Қолданады:
Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Заттарды беттестіру арқылы салыстыру». Мақсатты: Балаларды шаршы және шеңбермен тансытыру. Балаларды әр түрлі сенсорлық сезінулермен байыта отырып , қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп , талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар Әр түрлі ойыншықтар , марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғалушылық | Педагог балаларды бірінің артынан бірін қатарға тұрғызы «Пішінді көрсет»Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс жасауына назар аударады. | Балалар қолдарындағы текшенің түсіне қарап пішіндерді тауып алады.. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік |
Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатысқандарын марапаттау. |
Түстерді көрсетеді.
Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Сұрақтарға жауап береді. |
ЖасайдыТүсінедіҚолданады Білім беру саласы : Таным.Бөлімі : ҚМҰҚТақырыбы: «Шаршы және шеңбермен таныстыру». Мақсатты: Балаларды шаршы және шеңбермен тансытыру. Балаларды әр түрлі сенсорлық сезінулермен байыта отырып , қоршаған ортада бағдарлау тәжірибесін кеңейтіп , талпынушылық пен білуге деген құмарлыққа тәрбиелеу.Балалардың қол маторикасын дамытуды жалғастыру. Сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Қажетті құрал-жабдықтар Әр түрлі ойыншықтар , марапаттауға жұлдызшалар. Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету , әңгімелесу, сұрақ-жауаптар.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс-әрекеті |
Балалардың Іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғалушылық | Педагог балаларды бірінің артынан бірін қатарға тұрғызы «Пішінді көрсет»Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс жасауына назар аударады. | Балалар қолдарындағы текшенің түсіне қарап пішіндерді тауып алады.. |
Ұйымдастырушылық -ізденістік
Рефлексиялық-түзетушілік |
Сұрақ жауап арқылы сабақты қорытындылап, балалардың белсенді қатысқандарын марапаттау. |
Түстерді көрсетеді.
Тәрбиешінің тапсырмаларын орындайды. Сұрақтарға жауап береді. |
Жасайды ТүсінеліҚолданады
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.