Психологиялық жаттығулар
Ұстаз тілегі сайтында материал жариялап тегін сертификат, алғыс хат және құрмет грамотасын алуға болады. Ол үшін сайтқа тіркеліп материал жариялау керек. Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8-771-234-5599 номеріне ватсап арқылы қоюға болады
Психологиялық жаттығулар
Автор: Мырзабекова Камшат
Бағыты: Психология Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: Барлық сыныптар
Жарияланған уақыты: 2019-01-23
Материал туралы қысқаша түсінік
психологтарға
Психологиялық жаттығуларМақсаты:Оқушылардың ішкі жан дүниесін ашуға және өзін еркін сезіне алуға үйрету. Тренинг барысында қаралып шешілетін міндеттер:
- Тиімді қарым-қатынасқа машықтану эмпатиясын дамыту.
- Сенімсіздіктен, қобалжудан, қорқыныштан арылу.
- Өзгелердің қызығушылығымен санасу.
- Өзін-өзі құрметтеуді, өзіне-өзі сенуді қалыптастыру.
Тренинг бағдарламасы «Танысу» жүргізуші:Барлығымыз шеңбер жасап отырайық. Қазір шеңбер бойымен кезекпен жүргізушінің оң жағындағы отырған қатысушыдан бастап топқа таныстыруды бастаймыз. Алдымен өз есімдеріңді айтыңдар. «1-2 сөйлем арқылы қай сыныпта оқитынын өзінің атын, өзінің мінезі туралы айту керек. Осы сөздерден кейін психолог өзін таныстырып әңгімелейді. Психологтан кейін әрбір адам айналым бойынша өзін-өзі таныстырады. Танысу біткен соң, таныстырудың қалай өткені туралы пікірталас жүргізіледі. Психолог топқа мынадай сұрақтар береді. Кімнің таныстыруы сіздің есіңізде қалды және оның таныстыруы сізге несімен ұнады? « Карусель » жаттығуы.Мақсаты: Қарым-қатынасты дамытуға арналады. Топ мүшелері 2-ге бөлінеді. 1-ші топ ішкі, 2-ші топ сыртқы топ болып бөлініп, екі шеңбер жасайды. Жетекшінің берген белгісі бойынша ішкі топ сағат тілі бойынша қозғалады, жетекшінің сигналы бойынша олар тоқтайды да, екеуден ішкі топ пен сыртқы топ бір-біріне қарсы тұрған адамдар бірігеді. Әрбір топқа кезекпен-кезек жетекші белгілі бір роль беру керек, олар тез арада сол рольді 2-3 минутта көрсетуі керек. Мысалы: сатушы- сатып алушы; мұғалім – оқушы, дәрігер – қаралушы; полиция – шофер; әке – бала; анасы – қызы. Бұл жаттығу әрбір адамның өзінің мінезін, көңіл-күйін, қабілетін, өзгерте білу осы арқылы өзгелермен еркін араласу қабілетінің дамуына көмектеседі.«Бүлінген телефон»Мақсаты: Есту қабілетін дамытуға арналған. Бір сөзді мұғалім бір баланың құлағына сыбырлап сол пікірді қайталайды, солай жалғаса беріп барлық балаларға жеткізеді. Ең соңғы оқушы пікір сөзді естіртіп дауыстап айтады. Мен әрқашан шындықты айтамын.«Көңіл—күйімізді жаттықтыру»Мақсаты: Шынайы бейнелеп көрсете білу арқылы көңіл—күйімізді жаттықтыра алуға арналады. Жүргізуші: Бүгін мен сендерге актер болуға үйретемін. Мен сендерге нені көрсет десем, соны бет-әлпеттеріңмен бейнелейсіңдер.1. Қабақтарыңды түйіп, ашулы адамның кейпін көрсетесіңдер2. Қатты қорқу қажет. Қасқырдан қорыққан қоян сияқты немесе ұядан түсіп қалған балапан сияқты, мысықтан қорыққан тышқан сияқты және иттен қорыққан баланы бет –әлпеттеріңмен көрсету қажет.3. Жылап тұрған адамды көрсету.4. Жәй күліп тұрған адамды және қатты күліп тұрған адамды көрсету5. Өлең айтып тұрған адамның сезімін көрсете білуӨлең айту «Біз тамшымыз» Сергіту сәтіӨздеріне ұнаған әуенге салып, қимылмен көрсетіп айту керек. Бәрі дөңгелене тұрады да «Біз тамшымыз» дегенде жаңбырдың тамшысын «Бір теңіздің толқыны» дегенде қолымен ирелектетіп толқынды көрсетеді Біз тамшымыз мұхиттағыБір теңіздің толқыны.Бізге келіңіз ²Сен мен мен.Бәрімізде бір жанұя боламызБіз бұтақпыз бақшадағыБір бақшаның гүлімізқайырмасыАуызша волейбол ойыны.Мақсаты: Өзінде бар жақсы қасиеттерді бағалай білуге, өзінің қасында жүрген адамдардың жақсы қасиеттерін білуге, бір-бірін терең түсінуге арналады. Допты бір-бірне берген кезде балалар адамгершілік қасиеттер туралы айтулары керек. Мысалы: шыншылдық: мейірімділік; адамдық; адамгершілік, әділдік; кішіпейілдік; батылдық; ұстамдылық; жанашырлық. Өзінде басым қасиетті айта білулері қаралады.«Кім екенін тап» ойыныМақсаты: Топ мүшелерінің бір-бірін тануға көмектеседі. Әрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей, өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды-ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған бетерді жетекші жинап, араластырады да, арасынан біреуін алып дауыстап оқиды .Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек. Бұл жаттығу өзгелерді дұрыс қабылдап, тану арқылы олардың өзіндік ерекшеліктерін білуге үйреді.«Шөлдеу» ойыны.Мақсаты: Достыққа, бір-біріне көмектесіп қана нәтижеге жетуге болатына тәрбиелеу. Балалардың қолдары шынтақтан қозғалмайды. Балалар өздерін ыстық шөл даладамыз деп елестетеді, қатты шөлдеп жүреді. Бір кезде тостағандардағы суларға кездеседі. Енді осы суды ішуге амал табулары керек (бір-біріне көмектесіп қана суды шашпай, шөлдерін қандыруға болатынына көз жеткізеді).«Алып» ойыны.Мақсаты: Ұжымшылдыққа тәрбиелеу. Екі бала қатар тұрады, біреуінің сол аяғын екіншісінің оң аяғына байлайды, сөйтіп бір белгіленген жерге барады. Немесе: үш, төрт, т.б. балаларды бірге байлайды, сосын олар бірге жүруге тырысады. (бақаға ұқсап секіреді).«Көпір» ойыны.Еденді бормен «көпір» (түзу) сызылады. Екі топ, бір-біріне қарсы шыққан балалар «көпірден» құлап қалмай өтуі керек. Балалар бір-біріне көмектесіп, орындарын ауыстырып, бір-бірін өткізіп жіберулері керек.РефлексияТренинг жаттығулары Сіздерге ұнадыма?Сендерде қандайда болсада өзгеріс пайда болдыма?Күнделікті өмірде бұл ойындарды ойнау арқылы ішкі жан дүниелеріңді дамытуға бола ма?Бүгінгі тренингіде біздер ойындар ойнау арқылы өзгелерді дұрыс қабылдап, өздеріңді еркін сезіне алуға тұлғаны дамытуға жұмыстандық.
Материалды сайттан тегін жүктеу
Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.