Презентация «Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі»

0
731

1 бет

Шеберлік сыныбыТақырыбы:“Оқу мен оқытудағы саралаудың тиімділігі”Мақсаты: Білім алушылардың қажеттілігіне қарай оқу мақсатын әр түрлі жолдармен меңгерту, және саралаудың тиімділігін ашу.
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары – Оразбаева Арайлым Мауткалиевна

2 бет

НЕ?

НЕГЕ?

ҚАЛАЙ?

3 бет

Жұмыс жоспары
Оқытудағы саралау дегеніміз НЕ? Оқытудағы саралау НЕГЕ маңызды? Оқыту үдерісінде оқушыларды саралап ҚАЛАЙ оқытуға болады?

4 бет

Топтық жұмыс
1-топ: “Саралау тәсілдері” (үдеріске дейін)2-топ: “Саралау әрекеттері” (үдеріс кезінде)3-топ: “Сыртқы саралау” (үдерістен кейін)Топтық бағалау арқылы жұмысты бағалау

5 бет

Оқу үдерісінде оқушылардың “өте қатты қобалжу” мен “зерігу” сәттері кездеседі. Қобалжу – мұғалім оқушыдан тым көп нәрсені күткенде, ал зерігу – оқушыға өте аз ұсынғанда пайда болады Михай Чиксентмихай

НЕГЕ?

6 бет

Білім алушылардың деңгейі артады; – Мен – концепциясы: мықтылар өз қабілеттерінекөз жеткізеді, әлсіздер оқудағы жетістіктерін сезінуге мүмкіндік алады, толыққанды емес комплекстен арылады;
– Оқуды ынталандыру деңгейі артады;
– Топта бірдей балалар жинақталса, балаға оқу жеңіл болады.
Саралап оқытуды ұйымдастыруда оқушылардың оқу және танымдық деңгейлерінің әртүрлілігі басты назарда болуы керек.

7 бет

Қысқа мерзімді жоспар
Қалай?

8 бет

.

Тәжірибелік жұмыс
1-топ: Математика пәні бойыншаСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: 5.2.2.1 Арифметикалық амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде теңдеулерді шешу;5.2.2.2 Теңдеудің шығарылуының дұрыстығын тексеру тәсілдерін қолдану2-топ: Қазақ тілі пәні бойыншаСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:6.Т/А6 Коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын ашық жеткізу3-топ: Бастауыш сынып бойыншаСабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:3.2.3.2 Қолайсыз ауа райы, геологиялық және табиғи климаттық апаттар туындаған жағдайлардағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру;3.1.4.3 Түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерді анықтау және бағалау;3.1.4.4 Өзінің табиғи ортадағы қауіпсіздігін жоспарлау
Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасайды

9 бет

Кері байланыс бутерброды

1- бөлік – мадақ (жағымды пікір): Маған … ұнады, себебі…;
2 – бөлік – сын (сындарлы пікір): Енді/келесі жолы … жетілдіруге болады;
3 – бөлік – ұсыныс: … …жақсы шыққан, бірақ .. … .

10 бет

«Саралау қолданылатын сыныпта барлық оқушылар өздерінің әр түрлі оқитынын түсінеді және бір бірінің оқу үдерісіне қосқан үлесін бағалауды үйренеді» Leppien

11 бет

РЕФЛЕКСИЯ
«Тәтті» – «Қатты» – «Қаттының іші тәтті»
.
«Тәтті» – не түсіндім?«Қатты» – ұқпай қалған ақпарат«Қаттының іші тәтті» – маған қайталау керек

12 бет

Назарларыңызға рахмет!
Еңбектеріңіз ұстаздар жана берсін,
Халқымыз қуанышпен баға берсін.
Шәкірттеріміз шарықтап шың басына,
Өнер мен білім жолында жана берсін.