Өзара кері амалдар — Ашық сабақтар — Bilim

0

Қызылорда облысы


Арал ауданы


Шижаға ауылы


№57 Е.Көшербаев атындағы орта мектебінің  бастауыш сынып мұғалімі Қожахметова Лиза

Математика 1 сынып 17.01.19


 


Қатысқандар саны: 


 


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы

Өзара кері амалдар


Осы сабақта қол жет оқу мақ (оқу бағ. сілтеме)

1.1.2.2 Қосу және азайту — өзара кері амалдар екенін түсіну, қосу және азайту амалдары компоненттері мен нәтижелері арасындағы байланысты анықтау.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:  қосу және азайту — өзара кері амалдар екенін түсінеді  .


Көптеген оқушылар Қосудың орын ауыстырымдылы қасиетінің негізінде өрнек құрастырады.:


Кейбір оқушылар: Компоненттерінің байланысы негізінде қосуға кері амалдар орындайды


Бағалау  критерийлері

Қосудың орын ауыстырымдылық қасиетінің негізінде өрнек құрастырады


Компоненттерінің байланысы негізінде қосуға кері амалдар орындайды


Тілдік құзыреттілік

Берілген суреттер бойынша өрнектер құрастырады. Мыалдарды орындайды. Кестені толтырады. Пазылдарға мысалдарды жазады..


Пәндік сөздік және терминология: өрнек,кері амалдар .


Сыныпта диалог үшін қолданылатын тілдік бірліктер:


-Қосу амалын қандай амалмен тексереді?


— Азайту амалын ше?


-Қосу мен азайту амалдары бір-біріне қандай амалдар?


-Суреттердің артында қандай сандар жасырылған?


 


Құндылықтарды дарыту

 Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық. еңбекке баулу


 Пәнаралық байланыс

Дүниетану, қазақ тілі,дене шынықтыру


Алдыңғы білім

100-ге дейінгі санау дағдылары, амалдарды орындай алуы


Сабақ барысы


Сабақтың жос.кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған  іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың


 басы


4минут

Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру.


Оқушылардың  назарларын сабаққа  аудару. Ширату тапсырмасы.


«Суреттер сөйлейді» әдісі Шарты.берілген суреттер бойынша сұрақтарға жауап береді Оқушылардын қандай спорт түрлері жөнінде білетіндерін сұрау.( оқушы жауабын тыңдау)Осы сыныпта қандай балалар қай спорт түріне баратындарын анықтату.Ауызша сол мәліметтермен қосуға байланысты өрнектер құрастыру және амал компоненттерінің қалай аталатынын қайталату.Қосу мен азайту амалдарының өзара қандай амалдар екенін өздеріне айтқызу, сабақ мақсатымен таныстыру

 


 


 


Суреттер


слаид


Сабақтың


 ортасы


32 мин

Ұ ж «Өрнек құрастыр» ойыны. Сурет бойынша жұмыс жүргізіледі, суреттегі спорттық құралдарды атайды. Суреттегі заттармен мысалдар құрастырады және орындайды Берілген өрнектің қай суретке сәйкес келетінін табады.


қб-«Қол сигналы» әдісі


 


Тж «Шығарып көр» әдісі Оқулықтағы суреттер бойынша берілген амалдарды орындау. Оқушылар өрнектердегі белгісіз сандарды таба отырып, бұлардан төрттік амалдар құрастырады, парақшаларға жазады. Бұлар өзара кері амалдар екенін түсінеді


қб-«Үш шапалақ» әдісі


Сергіту  сәті-қимылмен


 


Жеке жұмыс «Пазлдарды толтыр» әдісі дәптердегі тапсырманы орындау .Кестені толтыр.Әрмысалға кері мысал құрастыр


30+10=40   13+6=19    11+9-20    20+80-100   7+3=10   12+6=18


10+30=40    6+13=19    9+11=20  80+20=100  3+7=10   6+12=18


40-30=10    19-13=6      20-11=9  100-20=80   10-7=3    18-12=6


40-10=30     19-6=13    20-9=11   100-80=20   10-3=7   18-6=12


қб- «жетістік жолағы»


 


Сараланған жеке жұмыс  Сурет бойынша қосу амалына өрнек жаз және оған кері өрнек құрастыр.


 Дескриптор Білім алушы


-сурет бойынша қосынды құрастырады және мәнін табады;


— қосындыға кері өрнек құрастырады және мәнін табады.

  


 


 


 


 


Оқулық


 


Фото суреттертопқа қажетті құралдар А3,саркерлер


Стикерлер


 


 


 


 


 


 


 


Жұмыс дәптері


 


 


 


 


Жеке тапсырмалар


Саб соңы


4 мин

Кері байланыс сұраққа жауап алу -Қосу амалын қандай амалмен тексереді?


— Азайту амалын ше?


-Қосу мен азайту амалдары бір-біріне қандай амалдар?


Рефлексия  «Бағдаршам»

Бағдаршам суреті


Қосымша  ақпарат Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?  Топтық жұмысЖеке жұмыс


 


 

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?


Бағалау критерийлері


 


 


 


 


 



Дереккөз: Bilim All