Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту

0









Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту

Автор: Нургалиева Гулжахан

Бағыты: Математика Бөлімі: Ашық сабақ Сыныбы: 5 сынып

Жарияланған уақыты: 2019-01-26


Материал туралы қысқаша түсінік

Ондық бөлшектерді натурал санға көбейтді үйретуде қолданады, 5 сыныпқа




Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейтуСабақтың мақсаты: Ондық бөлшектерді натурал санға көбейту алгоритмін айта білуге және ондық бөлшекті натурал санға көбейтуде көбейтудің қасиеттерін пайдалана білуге үйрету.Сабақтың түрі: жаңа сабақӘдісі:Түсіндіру, сұрақжауап, топтық жұмысКөрнекілігі: слайд, бағдаршам, бағалау парағы, тест жұмысыСабақтың барысы:I.Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.Сабаққа назарларын аудару.Сыныпты үш топқа бөлу.Мақсат бөлу бойынша үшбұрыш, квадрат, дөңгелек фигуралар бойынша өзім бөліп шығамын.II.Үй тапсырмасын тексеру. Есептер жинағынан есептер беріледі, соны оқушыларға оқытып тексеремін.1)3,25+0,8=4,05 2) 14,6+5,3=19,9 3) 6,17+3,7=9,874)7,35-5,7=1,65 5) 17,9-6=11,9 6) 89-7,65=81,35III.Жаңа сабақ түсіндіру.1-тәсіл. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту бірдей қосылғыштарды қосумен есептеледі.Мұндағы қосылғыштар саны натурал санға тең.Мысалы : 1,15·3=1,15+1,15+1,15=3,452-тәсіл. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін:1) үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейткендей көбейту керек;2) ондық бөлшекте неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек.Мысалы : 1) 23, 75 2) 7 ,2 3) 0,007 3 8 6 71, 25 57, 6 0, 042Ондық бөлшектерді көбейткенде көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, үлестірімділік қасиеттері орындалады.1) ауыстырымдылық қасиеті: а·b=b·a 2,7·3=3·2,72) терімділік қасиеті: (a·b)·c=a·(b·c) (3·2,5)·4=(2,5·4)·33) үлестірімділік қасиеті: (a+b)·c=ac+bc (2,5+3)·5=2,5·5+3·5IV.Бекіту. 1.Оқулықпен жұмыс.№13351-топ:1); 2); 3) 1) 6,3·7=44,1 2) 8,35·3=25,05 3) 9,6·8=76,82-топ:4); 5); 6) 4) 4,5·12=54 5) 8,31·14=116,34 6) 9,5·11=104,53-топ:7); 8); 9) 7) 9,03·17=153,51 8) 9,04·15=135,6 9) 2,15·12=25,8№13361-топ:1); 4); 7) 1) 0,5·45=22,5 4) 0,8·5=4 7) (1,7+2)·4=1,7·4+2·4=14,82-топ:2); 5); 8) 2) 0,4·40=16 5) 0,7·3=2,1 8) (5,3+1,4)·3=5,3·3+1,4·3=20,13-топ:3); 6); 9) 3) 0,2·9=1,8 6) 0,3·25=7,5 9) (6,15+3,5)·5=6,15·5+3,5·5=48,252.Сәйкестендіру тесті.

р/c Сұрақ Жауап
1 6,9+3,2 76,65
2 7,9-5,4 64
3 8,5·6 2,5
4 (2,5+5,5)·8 10,1
5 70,3+6,35 51

1-нұсқа 2-нұсқа

р/c Сұрақ Жауап
1 2,5+1,7 4,9
2 0,7·7 6
3 0,75-0,3 4,2
4 1,2·5 70,2
5 7,8·9 0,45

3.Сергіту сәті.

Жаңа сабақты «Бағдаршам» әдісі бойынша қорытындылайын деп отырмын,бағдаршамға апарып, бүгінгі сабақты қаншалықты түсіндіңдер сол жайлы жазып ілесіңдер.Қызыл түсінген жоқпын, сары – cұрақтарым бар, жасыл барлығы түсінікті. V.Бағалау.Әр оқушы өздерінің қоржындарына жинаған cмайликтер бойынша бағаланады.VI.Үйге тапсырма беру. №1338, №1339VII.Қорытындылау. Д.И.Менделеевтің сөзімен аяқтау.«Ондық таңбамен өрнектелген санды немісте, орыс та, араб та, янки да оқи алады».Сабақ аяқталды.Сау болыңдар!







Материалды сайттан тегін жүктеу

Жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!


Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.