Олимпиадалық тапсырмалар: Физика (6, 7 сынып)

0

6-7 сынып оқушыларына арналған жалпы білім беретін пәндер бойынша қалалық олимпиада

Физика, 7 сынып

Жұмыс уақыты – 150 минут
Барлық ұпай саны – 40

№1 тапсырма
Тікбұрышты шыны ыдысқа, 56,2×24,1×37,3 миллиметрлі өлшемдерімдерімен бетіне дейін су құйылған. Ыдыспен судың жалпы салмағы 77,54 граммға тең болды.Шынының тығыздығы қандай (г/куб см), егер ыдыстың қабырғаларының және түбінің қалындығы және 3,0 мм тең? Бұл шаманың табылуына мүмкіндік жасаған дәлдігін анықтаңыз.
(10 ұпай)
№2 тапсырма
Азот молекулаларының қозғалыс жылдамдығы 500 м/с, ал сутектің 1800м/с тең. Сол газдардың қызуы туралы не айтуға болады? Жауабын дәлелдеңдер.
(10 ұпай)
№3 тапсырма
А пункттен В пунктқа 80 км/сағ жылдамдығымен «Рено» автомобилі шығыпты, ал онымен бір уақытта оған қарсы «Вольво» автомобилі шағыпты. Дәл сағат 15-те машиналар кездесіп жылжуын жалғастырған. 15 сағат 32 минутта «Рено» В-пунктқа келіп жеткен, ал 18 минуттан кейін «Вольво» А-пунктте болыпты. «Вольво» автомобилінің жылжу жылдамдығын табыңдар.
(10 ұпай)
№4 тапсырма
Бөтелкеге құйылған су бөтелкенің түбіне 10Н күшпенен басады. Су бөтелкенің түбіне қандай күшпен басады, егер бөтелке суымен құла бастаса?
(10 ұпай)

6-сынып, Физика.

Орындалу уақыты – 120 минут

1. Алаңның жүгіріс жолын Аслан 1 минут 40 секундта, ал Олег 120 секундта жүгіріп өтеді. Бір мезетте әртүрлі бағытта бірдей қозғала отырып, Олег кездесуге дейін 350 метр жүгіріп өтсе, жүгіріс алаңының ұзындығы қанша?
(5 ұпай).

2. Оқушының үйі мектептен 750 метр қашықтықта (А кесіндісі). Мектептен үйге дейін аула арқылы 2200 қадам жасап (В кесіндісі) немесе тротуар арқылы 2400 қадам жасап өтуге болады (С кесіндісі). Осы кесінділердің қайсысы скалярлы, қайсысы векторлы болып табылады?
(2 ұпай).

3. Толығымен сумен толтырылған шыны құтыны 200 мл суы бар стақанға батырды. Судың көлемі ұлғайды және 375 мл көлеміне тоқтады. Содан соң құтыдағы 100 мл болып шыққан суды төгіп, құтыны өлшеді. Салмағы 187,5 граммға тең болды. Құты жасалған шынының тығыздығы қандай?
(5 ұпай).

4. 1 теңгелік тиынның диаметрі – 15 мм, 2 теңге – 16 мм, 5 теңге – 17,2 мм. Бала салынған тікбұрышта ұзындығы бойынша 1 теңгеліктен 5 тиын сыятынын және орын қалатынын, ал егер 2 теңгеліктен 5 тиын салса орын азаятынын, бірақ қалатынын байқады. Ал 5 теңгеліктен 5 тиын салатын болса бос орын жоғалатынын, бірақ соңғы тиын тікбұрыштың шетіне шығып тұратынын байқады. Тікбұрыштың ұзындығын және ұзындық өлшемінің дәлдігін есепте.
(5 ұпай).

5. Қағаздың қалындығын қатарлар әдісімен есептеуді жөн көрді. Оқушылар сызғышымен есептелген қағаздың қалыңдығы 22 мм – ге тең болды. Парақ санын есептей бастағанда бумада қалыңдығы 10,5 мм болатын 21 парақ бар екені анықталды. Егер бумада 67 парақ болса, қағаздың әрбір түрінің қалыңдығы қанша болады?
(5 ұпай).

6. Оқушы қыз эскалатордың ең ашық түсті баспалдағы эскалатордың басында әр 40 секунд сайын пайда болатынын байқады. Ұзындығы 20 метр болатын эскалатор қандай жылдамдықпен қозғалады?
(3 ұпай).

Рахмет ретінде жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!