Ол неден жасалған балабақшадағы ашық сабақтар
БАЛАЛАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛҒАН ОҚУ ІС-ӘРЕКЕТІНІҢ ЖОСПАРЫ
Тәрбиеші: Майгүл Матайқызы Жексенова, Кентүбек ауылы, «Қарлығаш» бөбектер бақшасы
Топ: 2-кіші топ
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Бөлім: Экология.
Тақырыбы: «Ол неден жасалған»
Мақсаты: «Ол неден жасалған» сұрақтар қоя отырып, ойыншықтардың түрлерімен, олардың сапасымен ойнау тәртібімен жолдарымен таныстыру.
Технология: «Тәй-тәй» технологиясы
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, ойын, әңгімелеу.
Шаттық шеңбері:
-Сәлем, саған күн ,
— Сәлем саған, күн шуағы.
— Сәлем, достар, сәлем достар.
Мотивациялық кезеңі:
Есікті біреу тарсылдатып қоржын әкеледі. Қоржынның ішінде түрлі ойыншықтар болады.
-Оны мақта қыз әкеледі, ойыншықтар неден жасалғанын айтып берулерін сұрайды.
Іздену кезеңі: 1-орталық Экология .Әр баланың көзін жауып үстел үстінде жатқан затты сылап-сипау әдісімен қандай ойыншық, неден жасалғанын айтқызу, ойыншықтарды сындырмауға баулу.
2-орталық Көркем әдебиет. Балалар ойыншықтарды құшақтап, бауырларына басып өлең, тақпақтардың айтады.
Көрініс: «Мақта қыздың достары »әңгімесін сахналау. Ортаға Мақта қыз шығады. Ағаш мата, темір, қағаз оның досы болуға таласады.
Темір: -Мен мықтымын, менен жасалған ойыншық сынбайды. Мақта қыздың досы болуға мен лайықпын.
Ағаш: Жоқ, мен Мақта қыздың досы болуым керек, өйткені, мен жеңілмін, менен жеңіл , әрі қолайлы ойыншық жасауға болады.
Мата: — Тоқтаңдар, мен матамын менен Мақта қыз өзіне, қуыршағына көйлек тігіп, алады.
Қағаз: — Қойыңдар, дауласпаңдар, барлықтарың маған керексіңдер сондықтан, келіндер «Достық» өлеңін айтайық.
— Біздің топта ұл- қыздар ,
— Тату –тәтті ойнаймыз.
— Әлемдегі бар адамға,
— Тек жақсылық сыйлаймыз.
3.Сурет салу орталығы. Ойыншық салынған суреттерді бояу.
Қорытынды кезеңі: Әр баланың сүйікті ойыншығы қандай, ол неден жасалғанын әңгімелету. Сұрақтар қою арқылы тілдік қорын молайту.
Рахмет ретінде астында тұрған жарнамалардың біреуін басуды сұраймын!